a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu nr WIZ.272.68.2012.PN na przeprowadzenie badania pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach pod kątem etyki w życiu zawodowym w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, wsp



WIZ.272.68.2012.PN                                                       Wadowice, dnia 21.08.2012 r.

 Wynik przetargu   

Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie badania pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach pod kątem etyki w życiu zawodowym w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, 

złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 Nr oferty Nazwa Wykonawcy
/siedziba, adres firmy/
Liczba punktów przyznana ofercie-
kryterium cena - 100%
 2BBS Obserwator Budziło Socała Sp.j.
30-034 Kraków, al. Słowackiego 6/13
42,86
 3 Pracownia Badań „SOMA” Monika Kwiecińska-Zdrenka
87-100 Toruń, ul. Dominikańska 9
 52,50
 4 Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych
01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42
100,00
 5 Marketing Research World Piotr Sojka
44-100 Gliwice, ul. Dzierżona 13
72,15
7 WEKTOR Consulting s.c. Mariusz Lipiński, Wiktor Cichoń
39-300 Mielec, ul. Sienkiewicza 1
 23,33
8 OTAWA GROUP Sp. J.
40-560 Katowice, ul. Grzyśki 16
 35,00
9 Konsorcjum: Approve Michał Baryluk, 55-040 Bielany Wrocławskie; Polskie Centrum Certyfikacji PCC-Cert Sp. z o.o., 50-020 Wrocław, ul. Piłsudskiego 7442,55
10 QUALITY PROGRESS
60-791 Poznań, ul. Reymonta5/4
47,06
 11 Korporacja Badawcza PRETENDENT Sp. z o.o.
50-311 Wrocław, ul. E. Orzeszkowej 40/9
41,18
12 EU-CONSULT Sp. z o.o.
80-855 Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1
 43,75
13 BIOSTAT Piszczek, Wolny Sp. j.
44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 32/34C4
37,63
Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 4 złożona przez:

Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych
01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42  
z ceną 2.583,00 zł. brutto

Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.

Zamawiający  odrzucił z postępowania następujące oferty:
 Nr ofertyOferta łożona przez:
Odrzucona na podstawie:
 1 Piotr Fuchs
71-685 Szczecin, ul. Bandurskiego 88/8
Art. 89 ust.1 pkt 6
 6 QMS – Consulting Systemy Zarządzania
Doradztwo, Szkolenia
51 – 143 Wrocław, ul. Asnyka 27/3
Art. 89 ust.1 pkt 6
W załączeniu uzasadnienie faktyczne i prawne powyższej decyzji.

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni liczonych od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma faksem na numer telefonu: +4833-873-42-49 bądź e-mailem na adres:
zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl
W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.

Otrzymują:
1.    Piotr Fuchs 71-685 Szczecin, ul. Bandurskiego 88/8
2.    BBS Obserwator Budziło Socała Sp.j. 30-034 Kraków, al. Słowackiego 6/13
3.    Pracownia Badań „SOMA” Monika Kwiecińska-Zdrenka 87-100 Toruń, ul. Dominikańska 9
4.    Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych 01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42
5.    Marketing Research World Piotr Sojka 44-100 Gliwice, ul. Dzierżona 13
6.    QMS – Consulting Systemy Zarządzania Doradztwo, Szkolenia 51 – 143 Wrocław, ul. Asnyka 27/3
7.    WEKTOR Consulting s.c. Mariusz Lipiński, Wiktor Cichoń 39-300 Mielec, ul. Sienkiewicza 1
8.    OTAWA GROUP Sp. J. 40-560 Katowice, ul. Grzyśki 16
9.    Approve Michał Baryluk, 55-040 Bielany Wrocławskie
10.    QUALITY PROGRESS 60-791 Poznań, ul. Reymonta5/4
11.    Korporacja Badawcza PRETENDENT Sp. z o.o. 50-311 Wrocław, ul. E. Orzeszkowej 40/9
12.    EU-CONSULT Sp. z o.o. 80-855 Gdańsk, ul. Wały Piastowskie 1
13.    BIOSTAT Piszczek, Wolny Sp. j. 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki 32/34C4
14.    www.powiat.wadowice.pl
15.    tablica ogłoszeń w/m
16.    a/a (AN)


WIZ.272.68.2012.PN                                                        Wadowice, dnia 21.08.2012 r.

Piotr Fuchs
71 – 685 Szczecin, ul. Bandurskiego 88/8

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie badania pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach pod kątem etyki w życiu zawodowym w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.   

Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę, Pana Piotra Fuchs ze Szczecina, oferta w sprawie „Przeprowadzenia badania pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach pod kątem etyki w życiu zawodowym w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa”, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zawiera błędy w obliczeniu ceny.

UZASADNIENIE

Wykonawca, Pan Piotr Fuchs ze Szczecina, w swojej ofercie przedstawił cenę brutto za wykonanie zamówienia jw. w wysokości 6 000,00 zł, w tym podatek VAT 0% na kwotę 0,00 zł, oraz kwotę netto w wysokości 5 136,00 zł. Wychodząc z ceny brutto zamówienia 6 000,00 zł, Zamawiający wyliczył kwotę netto równą 4 878,05 zł, przy zastosowaniu stawki podatku VAT 23%. Cena netto podana przez Wykonawcę zwiększona o jakąkolwiek inną stawkę podatku VAT, nie prowadzi do podanej w ofercie ceny brutto, tak więc Zamawiający uznał złożoną przez Wykonawcę ofertę, jako zawierającą błąd w obliczeniu ceny. Wpisana przez Wykonawcę stawka podatku VAT jest nieprawidłowa, a Zamawiający nie może potraktować tego błędu jako oczywistej omyłki pisarskiej, ponieważ z działań Wykonawcy prowadzących do obliczenia ceny, 23% - owa stawka VAT nie wynika. Nie można również obliczeń tych uznać jako oczywista omyła rachunkowa.
Zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 pkt 6 bezwzględną przyczyną odrzucenia oferty jest każdy inny błąd w obliczeniu ceny niż oczywista omyłka rachunkowa podlegająca poprawieniu na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2. Przywołany wyżej przepis stanowi bowiem, iż Zamawiający odrzuca ofertę, która zawiera błędy w obliczeniu ceny. Zgodnie z wyrokiem KIO/UZP 257/08 błędem w obliczeniu ceny będzie każdy inny niż omyłka rachunkowa błąd w obliczeniu ceny, polegający na przyjęciu niewłaściwych danych do jej obliczenia, wynikający np. z nieprawidłowego ustalenia stanu faktycznego. Powyższe potwierdzone zostało wielokrotnie w orzecznictwie (np. Wyrok  KIO z 30.09.2010 r., KIO/UZP 1997/10: „1. Izba rozstrzygając w przedmiocie zarzutu dotyczącego naruszenia art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. ma obowiązek dokonywać ustaleń w przedmiocie właściwego obliczenia ceny oferty, w tym także co do zastosowania właściwej stawki VAT przy obliczeniu oceny oferty. 2. Oferta zawierająca błąd w obliczeniu ceny nie może być porównywana z ofertami, które zawierają cenę obliczoną w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gdyż narusza to zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. 3. Skoro ustawodawca w przepisie ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 89 ust. 1 pkt 6) wskazał, że oferta zawierająca błąd w obliczeniu ceny podlega odrzuceniu, to w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego (lub Izbę w ramach postępowania odwoławczego), że oferta zawiera taki błąd, zamawiający ma obowiązek ofertę odrzucić.”

Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

Otrzymują:
1. Adresat  
2. a/a (AN)

WIZ.272.68.2012.PN                                                        Wadowice, dnia 21.08.2012 r.

QMS – Consulting Systemy Zarządzania
Doradztwo, Szkolenia
51 – 143 Wrocław, ul. Asnyka 27/3

Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie badania pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach pod kątem etyki w życiu zawodowym w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.   

Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę, QMS – Consulting Systemy Zarządzania, Doradztwo, Szkolenia z Wrocławia oferta w sprawie „Przeprowadzenia badania pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach pod kątem etyki w życiu zawodowym w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa”, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zawiera błędy w obliczeniu ceny.

UZASADNIENIE

Wykonawca, QMS – Consulting Systemy Zarządzania, Doradztwo, Szkolenia z Wrocławia, w swojej ofercie przedstawił cenę brutto za wykonanie zamówienia jw. w wysokości 4 900,00 zł, w tym podatek VAT 22% na kwotę 1 127,00 zł, oraz kwotę netto w wysokości 3 773,00 zł. Wychodząc z ceny brutto zamówienia 4 900,00 zł, Zamawiający wyliczył kwotę netto równą 3 983,74 zł, przy zastosowaniu stawki podatku VAT 23%  na kwotę 916,26 zł. Złożona przez Wykonawcę oferta, zawiera błąd w obliczeniu ceny. Wpisana przez Wykonawcę stawka podatku VAT jest nieprawidłowa, a Zamawiający nie może potraktować tego błędu jako oczywista omyłka pisarska, ponieważ z działań Wykonawcy prowadzących do obliczenia ceny, 23% - owa stawka VAT nie wynika. Nie można również obliczeń tych uznać jako oczywista omyła rachunkowa.
Zgodnie z dyspozycją art. 89 ust. 1 pkt 6 bezwzględną przyczyną odrzucenia oferty jest każdy inny błąd w obliczeniu ceny niż oczywista omyłka rachunkowa podlegająca poprawieniu na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 2. Przywołany wyżej przepis stanowi bowiem, iż Zamawiający odrzuca ofertę, która zawiera błędy w obliczeniu ceny. Zgodnie z wyrokiem KIO/UZP 257/08 błędem w obliczeniu ceny będzie każdy inny niż omyłka rachunkowa błąd w obliczeniu ceny, polegający na przyjęciu niewłaściwych danych do jej obliczenia, wynikający np. z nieprawidłowego ustalenia stanu faktycznego. Powyższe potwierdzone zostało wielokrotnie w orzecznictwie (np. Wyrok  KIO z 30.09.2010 r., KIO/UZP 1997/10: „1. Izba rozstrzygając w przedmiocie zarzutu dotyczącego naruszenia art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy P.z.p. ma obowiązek dokonywać ustaleń w przedmiocie właściwego obliczenia ceny oferty, w tym także co do zastosowania właściwej stawki VAT przy obliczeniu oceny oferty. 2. Oferta zawierająca błąd w obliczeniu ceny nie może być porównywana z ofertami, które zawierają cenę obliczoną w sposób prawidłowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, gdyż narusza to zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. 3. Skoro ustawodawca w przepisie ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 89 ust. 1 pkt 6) wskazał, że oferta zawierająca błąd w obliczeniu ceny podlega odrzuceniu, to w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego (lub Izbę w ramach postępowania odwoławczego), że oferta zawiera taki błąd, zamawiający ma obowiązek ofertę odrzucić.”

Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

Otrzymują:
1. Adresat  
2. a/a (AN)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|