a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wydział Organizacji i Nadzoru



Wydział Organizacji i Nadzoru - SON

34-100 Wadowice
ul. Batorego 2
Kierownik: Grzegorz Polak
Telefon: (33) 873-42-90



Do zadań Wydziału  Organizacji i Nadzoru należy:

1. W zakresie organizacji i nadzoru nad funkcjonowaniem Starostwa:

1) opracowywanie projektu Regulaminu organizacyjnego Starostwa, kontrola jego funkcjonowania,

2) obsługa sekretariatu Starosty i Wicestarosty,

3) prowadzenie centralnych rejestrów: aktów wewnętrznych, umów, porozumień, zarządzeń Starosty, skarg i wniosków, upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania spraw w imieniu Starosty,

2. W zakresie obsługi Zarządu:

1) przygotowywanie materiałów i obsługa posiedzeń Zarządu,

2) prowadzenie rejestru uchwał Zarządu

3) obsługa kancelaryjno - biurowa Zarządu,

4) przekazywanie uchwał Zarządu właściwym wydziałom, jednostkom organizacyjnym, powiatowym służbom, inspekcjom i strażom,

5) czuwanie nad terminowym udzielaniem odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych oraz wnioski komisji Rady.

3. W zakresie spraw obywatelskich:

1) sprawowanie nadzoru nad działalnością stowarzyszeń w zakresie wynikającym z przepisów ustawy - Prawo o stowarzyszeniach,

2) sprawowanie nadzoru nad działalnością fundacji w zakresie wynikającym z przepisów ustawy o fundacjach,

3) kierowanie do pracy inwalidów wojennych i wojskowych oraz prowadzenie spraw związanych z wyrażaniem zgody na rozwiązanie przez zakład pracy stosunku pracy z inwalidą wojennym i wojskowym oraz kombatantem i inną osobą uprawnioną w okresie dwóch lat przed osiągnięciem wieku uprawniającego do wcześniejszego przejścia na emeryturę,

4) prowadzenie spraw związanych z rejestracją i likwidacją działalności gospodarczej w zakresie drobnej wytwórczości przez zagraniczne osoby prawne i fizyczne,

5) sprawy związane z wypłacaniem świadczenia pieniężnego posiadaczom Karty Polaka osiedlającym się na terytorium RP i rozliczaniem z Wojewodą Małopolskim dotacji przekazywanej na wypłatę ww. świadczenia.

4. W zakresie obsługi techniczno - gospodarczej Starostwa:

1) pełna obsługa i eksploatacja pomieszczeń i budynków Starostwa,

2) wykonywanie prac w zakresie robót konserwacyjnych i drobnych robót remontowych urządzeń i środków technicznych,

3) utrzymywanie pomieszczeń w należytym stanie technicznym,

4) wykonywanie zadań z zakresu łączności teleinformatycznej dla potrzeb Starostwa,

5) utrzymywanie nieruchomości w należytym stanie estetycznym i sanitarno-porządkowym,

6) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania i nadzór nad taborem samochodowym Starostwa,

7) prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo - technicznym Starostwa,

8) zabezpieczenie obiektów i mienia Starostwa.

9) administrowanie lokalną siecią komputerową Starostwa,

10) administrowanie systemem elektronicznego obiegu dokumentów w urzędzie,

11) zarządzanie sprawozdawczością do Głównego Urzędu Statystycznego.

5. W zakresie kontroli wewnętrznej: prowadzenie kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy w Starostwie.

6. Prowadzenie Biura Obsługi Klienta.

7. Prowadzenie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników Starostwa oraz kierowników jednostek organizacyjnych Powiatu.

8. Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski.

9. Prowadzenie spraw socjalnych pracowników oraz spraw związanych z obsługą zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.

10. Prowadzenie spraw związanych z okresową oceną kwalifikacyjną pracowników samorządowych.

11. Prowadzenie biura rzeczy znalezionych.

12. Wykonywanie zadań związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, organów samorządu terytorialnego oraz Prezydenta RP w zakresie ustalonym w Kodeksie wyborczym i innych ustawach,

13. Organizowanie oraz nadzorowanie - wspólnie z Wydziałem Promocji i Rozwoju Powiatu - prowadzenia nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej na terenie Powiatu.

14. Opracowywanie, analiza i realizacja budżetu w zakresie wydatkowanych i pozyskiwanych przez Wydział środków finansowych.


Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|