WIZ.272.55.2012.PN Wadowice, dnia 18.07.2012 r.
Wynik przetargu
Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Zakupu i dostawę zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach” złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:
Nr oferty | Nazwa Wykonawcy/siedziba, adres firmy/ | Liczba punktów przyznana ofercie- kryterium cena - 100% |
1 | AF SEKO Spółka z o.o. 43-300 Bielsko-Biała, ul. Bogusławskiego 17 | 99,90 |
2 | ALLTECH Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk 09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 33 | 98,60 |
3 | SUNTAR Sp. z o.o. 33-100 Tarnów, ul. Boya Żeleńskiego 5B | 98,07 |
7 | VOL Sp. z o.o. Sp. K. 60-451 Poznań, ul. Dąbrowskiego 533 | 94,69 |
8 | ANS IT Sp. z o.o. 05-092 Łomianki , ul. Spacerowa 62 | 100,00 |
Za najkorzystniejszą ofertę, została uznana oferta nr 8 złożona przez:
ANS IT Sp. z o.o.
05-092 Łomianki ,ul. Spacerowa 62
z ceną 16.857,15 zł brutto
Uzasadnieniem
wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków
i wymagań Zamawiającego określonych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym
kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy
Zamawiający odrzucił z postępowania oferty następujących wykonawców:
3. YAMO Sp. z o.o. Oddz. Katowice, 40-203 Katowice ul. Roździeńskiego 188 B
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni liczonych od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma faksem na numer telefonu: +4833-873-42-49 bądź e-mailem na adres:
zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl
W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.
Otrzymują:
1. AF SEKO Spółka z o.o. 43-300 Bielsko-Biała, ul. Bogusławskiego 17
2. ALLTECH Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk 09-407 Płock, ul. Spółdzielcza 33
3. SUNTAR Sp. z o.o. 33-100 Tarnów, ul. Boya Żeleńskiego 5B
4. WebTradeCenter Sp. z o.o. 05-077 Warszawa-Wesoła, ul. Trakt Brzeski 89, Zakręt
5. Zakład Informatyczny „PasCom” Krzysztof Perek, 32-300 Olkusz, ul. Krakowska 18
6. VOL Sp. z o.o. Sp. K. 60-451 Poznań, ul. Dąbrowskiego 533
7. ANS IT Sp. z o.o. 05-092 Łomianki , ul. Spacerowa 62
8. YAMO Sp. z o.o. Oddz. Katowice, 40-203 Katowice ul. Roździeńskiego 188 B
9. a/a (AN)
10. strona internetowa www.powiat.wadowice.pl
11. SON
WIZ.272.55.2012.PN Wadowice, 18.07.2012r.
KOMPUTRONIK
Zakład Informatyczny PasCom
Krzysztof Perek
32-300 Olkusz
ul. Krakowska 18
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn: „Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach”
Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę, KOMPUTRONIK Zakład Informatyczny PasCom oferta na „Zakupu i dostawę zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach”, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UZASADNIENIE
Zgodność treści oferty z treścią specyfikacji jest zapewniona wówczas, gdy na podstawie analizy i porównania treści obu tych dokumentów można uznać, iż postanowienia zawarte w ofercie nie są inne, tj. nie różnią się w swej treści od postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogiem Zamawiającego było, aby Wykonawca zaoferował zestawy komputerowe o parametrach nie gorszych niż: płyta główna wyposażona w zintegrowaną kartę graficzną, pamięć RAM 8 GB DDR3, dysk twardy o pojemności min. 500 GB HDD SATA III. Zamawiający dokonał analizy złożonej przez Wykonawcę oferty, z uwzględnieniem całej jej treści. W wyniku tej analizy oraz z kontekstu wszystkich postanowień zawartych w ofercie wynika, że Wykonawca zaoferował zestawy komputerowe wyposażone w płytę bez funkcjonalności SATA III, co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. „Niezgodność treści oferty z treścią SIWZ ma miejsce w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada temu opisanemu w specyfikacji, co do zakresu, ilości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w stopniu zaspokajającym oczekiwania i interesy zamawiającego” - tak orzekła Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 14 czerwca 2011 r. (KIO sygn. akt 1125/11). Zaoferowanych parametrów sprzętu, Zamawiający nie może potraktować jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnej zmiany w treści oferty (art. 87 ust. 2 pkt. 3).
Poprawienie takiej „omyłki” spowodowałoby znaczącą zmianę w odniesieniu do podstawowych kwestii przedmiotu zamówienia, i wówczas Zamawiający miałby do czynienia z nową ofertą, a nie z pewną korektą pierwotnego oświadczenia woli Wykonawcy.
W tym stanie faktycznym Zamawiający, zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt. 2, zobligowany jest do odrzucenia oferty Wykonawcy jako, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
Otrzymują:
Do wiadomości:
5. YAMO Sp. z o.o. Oddz. Katowice, 40-203 Katowice ul. Roździeńskiego 188 B
WIZ.272.55.2012.PN Wadowice, 18.07.2012r.
WebTradeCenter Sp. z o.o.
05-077 Warszawa-Wesoła
Zakręt ul. Trakt Brzeski 89
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn: „Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach”.
Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę, WebTradeCenter Sp. z o. o. oferta na „Zakupu i dostawę zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach” została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UZASADNIENIE
Zamawiający pismem z dnia 11.07.2012r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty złożonej ww. postępowaniu. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 18.07.2012r. do godz.1200, do Zamawiającego nie wpłynęło uzupełnienie oferty, co nie pozwoliło na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ.
Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Państwa oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu.
Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Otrzymują:
1. Adresat;
2. a/a (AN)
3. strona internetowa www.powiat.wadowice.pl
Do wiadomości:
4. YAMO Sp. z o.o. Oddz. Katowice, 40-203 Katowice ul. Roździeńskiego 188 B
WIZ.272.55.2012.PN Wadowice, 18.07.2012 r.
YAMO Sp. z o.o. Oddz. Katowice
40-203 Katowice
ul. Roździeńskiego 188 B
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn: „Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach”
Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę, YAMO Sp. z o.o. oferta na „Zakupu i dostawę zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach” została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UZASADNIENIE
Zgodność treści oferty z treścią specyfikacji jest zapewniona wówczas, gdy na podstawie analizy i porównania treści obu tych dokumentów można uznać, iż postanowienia zawarte w ofercie nie są inne, tj. nie różnią się w swej treści od postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogiem Zamawiającego było, aby Wykonawca zaoferował zestawy komputerowe o parametrach nie gorszych niż: płyta główna wyposażona w zintegrowaną kartę graficzną, pamięć RAM 8 GB DDR3, dysk twardy o pojemności min. 500 GB HDD SATA III. Zamawiający dokonał analizy złożonej przez Wykonawcę oferty, z uwzględnieniem całej jej treści. W wyniku tej analizy oraz z kontekstu wszystkich postanowień zawartych w ofercie wynika, że Wykonawca zaoferował zestawy komputerowe są wyposażone w dysk SATA II oraz płyty bez funkcjonalności SATA III, co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. „Niezgodność treści oferty z treścią SIWZ ma miejsce w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada temu opisanemu w specyfikacji, co do zakresu, ilości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w stopniu zaspokajającym oczekiwania i interesy zamawiającego” - tak orzekła Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 14 czerwca 2011 r. (KIO sygn. akt 1125/11). Zaoferowanych parametrów sprzętu, Zamawiający nie może potraktować jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnej zmiany w treści oferty (art. 87 ust. 2 pkt 3).
Poprawienie takiej „omyłki” spowodowałoby znaczącą zmianę w odniesieniu do podstawowych kwestii przedmiotu zamówienia, i wówczas Zamawiający miałby do czynienia z nową ofertą, a nie z pewną korektą pierwotnego oświadczenia woli Wykonawcy.
W tym stanie faktycznym Zamawiający, zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt 2, zobligowany jest do odrzucenia oferty Wykonawcy jako, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
Otrzymują:
Do wiadomości: