a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu nr WIZ.272.121.2011.PN z dnia 17.11.2011r. na Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego



 Wadowice, dnia 17.11.2011 r.

WIZ.272.121.2011.PN

Wynik przetargu

Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego, złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 Nr ofertyNazwa Wykonawcy
/siedziba, adres firmy/
Liczba punktów przyznana ofercie-
/kryterium cena- 100%
 1 Fabryka Okien SPECTRUM sp. z o.o.
ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin
100,00
 3 Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe IZOTERM sp. z o.o.
ul. Broniewskiego 8, 43-200 Pszczyna
77,03
 4 Zakład Stolarki Budowlanej Plastikowej „JUSTA” sp. jawna Józef Twardosz, Stanisław Twardosz
Kobielnik 86, 32-412 Wiśniowa
67,35

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez:

 

Fabryka Okien SPECTRUM sp. z o.o.

ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin

z ceną: 138.911,67 zł/brutto/

W/w oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.

Zamawiający odrzucił z postępowania jedną ofertę złożoną przez Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin.

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia odwołania. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art. 179 - 198g ustawy PZP. Termin podpisania umowy zostanie uzgodniony z wyłonionym Wykonawcą. Umowa zostanie podpisana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

Dziękujemy Wykonawcom za złożone w niniejszym postępowaniu oferty. Prosimy o czytelne potwierdzenie odbioru niniejszego pisma (informację podjąłem dnia …, podpis ) faksem na numer telefonu 33/ 823-24-33 lub 33/ 873-42-49 bądź drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub potwierdzenie przesłanej informacji drogą elektroniczną.

 

Otrzymują:

1. Fabryka Okien SPECTRUM sp. z o.o., ul. Ceramiczna 4, 20-150 Lublin;

2. Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin;

3. Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Usługowe IZOTERM sp. z o.o., ul. Broniewskiego 8, 43-200 Pszczyna;

4. Zakład Stolarki Budowlanej Plastikowej „JUSTA” sp. jawna Józef Twardosz, Stanisław Twardosz Kobielnik 86, 32-412 Wiśniowa;

5. a/a (JK);

6. www.powiat.wadowice.pl;

7. tablica ogłoszeń w/m.


Wadowice, dnia 17.11.2011r.

WIZ.272.121.2011.PN

                                  Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo

                                  ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin

Dotyczy: odrzucenia oferty z przetargu nieograniczonego na „Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego”

Działając zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) zawiadamiam, że złożona przez Państwa oferta w przetargu nieograniczonym na Roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 - „zawiera błędy w obliczeniu ceny” ustawy j/w.

 

UZASADNIENIE

Przedmiot zamówienia obejmował wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w ramach istniejących nadproży w budynkach placówek oświatowych Powiatu Wadowickiego. Zamawiający w SIWZ, nie wskazał , iż któryś z budynków objęty jest inną stawką podatku VAT niż 23 %. Również do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęły, żadne zapytania w tej kwestii od Wykonawców.

W Państwa ofercie z dnia 09.11.2011r. zastosowana została odmienna stawka podatku VAT dla budynków stanowiących przedmiot zamówienia tj. 8 % i 23 %. Błąd w zakresie określenia stawki VAT determinuje niemożność dokonania oceny i badania złożonej oferty. Zamawiający dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o zasadę równości i uczciwej konkurencji. Biorąc powyższe pod uwagę, ustalone przez wykonawców ceny muszą być porównywalne, tj. oparte na tych samych wyznacznikach także w zakresie stawki VAT, chyba że wykonawca podlega zwolnieniu na podstawie przepisów odrębnych ustaw.

Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Państwa oferty złożonej w przedmiotowym postępowaniu.

Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.

 

Otrzymują:

1. Adresat;

2. a/a (JK)

Do wiadomości:

wg rozdzielnika

 

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|