Wynik przetargu
Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań:
Zadanie 1 – Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego – 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie, złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu przez:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy /siedziba, adres firmy/ |
Liczba punktów przyznana ofercie-/kryterium cena- 100% |
1 |
Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA 35-310 Rzeszów, ul. Rejtana 22/98 |
100,00 |
4 |
PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław ul. Krakowska 29C |
89,81 |
Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez:
Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA
35-310 Rzeszów, ul. Rejtana 22/98
z ceną: 5 302,26 zł/brutto/
W/w oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.
Zamawiający odrzucił z postępowania oferty złożone przez:
AUKCJA Marek Osasiuk 80-432 Gdańsk, ul. Leczkowa 23/6
GAMA Plawgo & Zawisza Sp. Jawna 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 25A
INVEST HORECA s.c. Jacek Gargula, Mariusz Gajdos 33-300 Nowy Targ,
ul. Węgierska 78
Firma Handlowo-Usługowa AUKCETAR ul. Wieniawskiego 9/18, 33-100 Tarnów
Zadanie 2 – Zakup i dostawa młynka koloidalnego – 1 szt., wózka do flambirowania – 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej – 1 szt., kruszarki do lodu – 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach”, złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu przez:
Nr oferty |
Nazwa Wykonawcy /siedziba, adres firmy/ |
Liczba punktów przyznana ofercie-/kryterium cena- 100% |
1 |
A-Bis Urządzenia Gastronomiczne Mieczysław Górski 83-010 Straszyn, ul. Starogardzka 42-44 |
75,53 |
4 |
PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50-424 Wrocław ul. Krakowska 29C |
69,77 |
5 |
INVEST HORECA s.c. Jacek Gargula, Mariusz Gajdos 33-300 Nowy Targ, ul. Węgierska 78 |
100,00 |
Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 5 złożona przez:
INVEST HORECA s.c. Jacek Gargula, Mariusz Gajdos
33-300 Nowy Targ, ul. Węgierska 78
z ceną: 7 380,00 zł/brutto/
W/w oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.
Zamawiający odrzucił z postępowania oferty złożone przez:
AUKCJA Marek Osasiuk 80-432 Gdańsk, ul. Leczkowa 23/6
GAMA Plawgo & Zawisza Sp. Jawna 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 25A
Firma Handlowo-Usługowa AUKCETAR ul. Wieniawskiego 9/18, 33-100 Tarnów
Jednocześnie informujemy, że na czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych.
Termin podpisania umowy zgodny z art. 94 ust. 1 pkt.2, zostanie uzgodniony telefonicznie
z wyłonionymi Wykonawcami.
Dziękujemy Wykonawcom za złożone w niniejszym postępowaniu oferty. Prosimy o czytelne potwierdzenie odbioru niniejszego pisma (informację podjąłem dnia …, podpis ) faksem na numer telefonu 33/ 823-24-33 lub 33/ 873-42-49. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu.
Otrzymują:
1. A-Bis Urządzenia Gastronomiczne, Mieczysław Górski, 83-010 Straszyn, ul. Starogardzka 42-44
2. Przedsiębiorstwo Handlowe UNIGA 35-310 Rzeszów, ul. Rejtana 22/98
3. Aukcja Marek Osasiuk, 80-432 Gdańsk, ul. Leczkowa 23/6
4. GAMA Plawgo & Zawisza sp. jawna , 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 25A
5. PHPU ZUBER Andrzej Zuber, 50424 Wrocław, ul. Krakowska 29C
6. INVEST HORECA s.c. Jacek Gargula, Mariusz Gajdos, 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 78
7. Firma Handlowo-Usługowa AUKCETAR ul. Wieniawskiego 9/18, 33-100 Tarnów
8. Aa. (MK)
10. tablica ogłoszeń w/m
11. Biuro Partnera ds. realizacji projektu pn. „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce”
Firma Handlowo-Usługowa AUKCETAR
33-100 Tarnów, ul. Wieniawskiego 9/18
Dotyczy: odrzucenia
ofert z przetargu nieograniczonego na: Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego
w celach edukacyjnych młodzieży szkół
prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań.
Działając zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że złożone przez Państwa oferty na zadania nr 1 i 2 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań; na Zadanie 1 – Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego – 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zadanie 2 – Zakup i dostawa młynka koloidalnego – 1 szt., wózka do flambirowania – 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej – 1 szt., kruszarki do lodu – 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach, zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 – jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UZASADNIENIE
Zamawiający pismem z dnia 15.03.2012r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ofert złożonych ww. postępowaniu. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 19.03.2012r. do godz.1200, do Zamawiającego nie wpłynęło uzupełnienie ofert, co nie pozwoliło na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ.
Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Państwa ofert na zadnie nr 1 i zadnie nr 2 złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Otrzymują:
1. Adresat;
2. a/a (MK)
4. tablica ogłoszeń w/m
5. Do wiadomości wykonawcy wg rozdzielnika
Wadowice, dnia 20.03.2012r.
WIZ.272.21.2012.PN
AUKCJA Marek Osasiuk
80-432 Gdańsk, ul. Leczkowa 23/6
Dotyczy: odrzucenia
ofert z przetargu nieograniczonego na: Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego
w celach edukacyjnych młodzieży szkół
prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań
Działając zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że złożona przez Pana oferta na zadanie nr 1 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań; na Zadanie 1 – Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego – 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie;, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 – jest nie zgodna z ustawą.
UZASADNIENIE
Zamawiający pismem z dnia 15.03.2012r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ofert złożonych ww. postępowaniu. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 19.03.2012r. do godz.1200.wpłynęło do Zamawiającego uzupełnienie oferty, jednakże jest ono niezgodne z przepisami Ustawy Pzp. Zgodnie z zapisami art. 9. ust. 1 Ustawy Pzp , postępowanie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Forma pisemna została zdefiniowana w Kodeksie Cywilnym (art.78 par. 1) do którego odsyła Ustawa Pzp. (art.14). Do zachowania pisemnej formy wystarczy własnoręczny podpis na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli. Przesłane przez Pana dokumenty będące uzupełnieniem oferty na zadanie nr 1 nie spełniają tego warunku, gdyż nie zostały podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Pańskiej oferty na zadnie nr 1 złożonej w przedmiotowym postępowaniu.
Od czynności Zamawiającego przysługują Panu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Otrzymują:
1. Adresat;
2. a/a (MK)
4. tablica ogłoszeń w/m
5. Do wiadomości wykonawcy wg rozdzielnika
Wadowice, dnia 20.03.2012r.
WIZ.272.21.2012.PN
AUKCJA Marek Osasiuk
80-432 Gdańsk, ul. Leczkowa 23/6
Dotyczy: odrzucenia
ofert z przetargu nieograniczonego na: Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego
w celach edukacyjnych młodzieży szkół
prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań
Działając zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że złożona przez Pana oferta na zadania nr 2 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań; na Zadanie 2 – Zakup i dostawa młynka koloidalnego – 1 szt., wózka do flambirowania – 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej – 1 szt., kruszarki do lodu – 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 – jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UZASADNIENIE
Zamawiający pismem z dnia 15.03.2012r. wezwał Wykonawcę do uzupełnienia ofert złożonych ww. postępowaniu. W wyznaczonym terminie tj. do dnia 19.03.2012r. do godz.1200, do Zamawiającego nie wpłynęło uzupełnienie oferty na zadanie nr 2, co nie pozwoliło na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego określonych w SIWZ.
Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Pańskiej oferty na zadnie nr 2 złożonej w przedmiotowym postępowaniu.
Od czynności Zamawiającego przysługują Panu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Otrzymują:
1. Adresat;
2. a/a (MK)
4. tablica ogłoszeń w/m
5. Do wiadomości wykonawcy wg rozdzielnika
Wadowice, dnia 20.03.2012r.
WIZ.272.21.2012.PN
GAMA Plawgo & Zawisza Sp. Jawna
75-122 Koszalin, ul. Szczecińska 25A
Dotyczy: odrzucenia
ofert z przetargu nieograniczonego na: Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego
w celach edukacyjnych młodzieży szkół
prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań.
Działając zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że złożone przez Państwa oferty na zadania nr 1 i 2 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań; na Zadanie 1 – Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego – 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zadanie 2 – Zakup i dostawa młynka koloidalnego – 1 szt., wózka do flambirowania – 1 szt., walizki barmańskiej 14-elementowej – 1 szt., kruszarki do lodu – 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach, zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 – jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UZASADNIENIE
Zgodnie z postanowieniami SIWZ do w/w zamówienia Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, winien złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ, w tym pkt.6.8. Szczegółowa kalkulacja cenowa stanowiąca załącznik nr 4 (oddzielnie dla każdego zadania) do SIWZ, z podaniem ceny za poszczególne sprzęty netto, wysokość i kwotę należnego podatku od towarów i usług VAT, brutto oraz wartości sumaryczne, skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt. 12 SIWZ i jej załączników. Państwo załączyliście do ofert załączniki nr 4 - Szczegółowa kalkulacja cenowa, jednakże nie uwidoczniliście w nich żadnych cen na zaproponowany sprzęt, co jest niezgodne z wymaganiami zamawiającego.
Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Państwa oferty na zadnie nr 1 i 2 złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Otrzymują:
1. Adresat;
2. a/a (MK)
4. tablica ogłoszeń w/m
5. Do wiadomości wykonawcy wg rozdzielnika
Wadowice, dnia 20.03.2012r.
WIZ.272.21.2012.PN
INVEST HORECA s.c.
Jacek Gargula, Mateusz Gajdos
33-300 Nowy Targ, ul. Węgierska 78
Dotyczy: odrzucenia
ofert z przetargu nieograniczonego na: Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego
w celach edukacyjnych młodzieży szkół
prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań.
Działając zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że złożona przez Państwa oferta na zadanie nr 1 w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawę sprzętu gastronomicznego w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań; na Zadanie 1 – Zakup i dostawa ekspresu ciśnieniowego – 1 szt. oraz zastawy kawowej na 12 osób -2 komplety do Zespołu Szkół nr 2 im. św. Jadwigi Królowej w Andrychowie;, została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 – jej treść nie odpowiada specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UZASADNIENIE
Zgodnie z postanowieniami SIWZ do w/w zamówienia Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, winien złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ, w tym pkt.6.8. Szczegółowa kalkulacja cenowa stanowiąca załącznik nr 4 (oddzielnie dla każdego zadania) do niniejszej SIWZ, z podaniem ceny za poszczególne sprzęty netto, wysokość i kwotę należnego podatku od towarów i usług VAT, brutto oraz wartości sumaryczne, skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt. 12 SIWZ i jej załączników. Z Załucznego do oferty załącznika nr 4 - Szczegółowa kalkulacja cenowa wynika, że oferujecie Państwo tylko jeden komplet zastawy kawowej na 12 osób, a Zamawiający zamawiał 2 komplety na 12 osób. Wobec powyższego na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający był zobligowany do odrzucenia Państwa oferty na zadnie nr 1 złożonej w przedmiotowym postępowaniu.
Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.
Otrzymują:
1. Adresat;
2. a/a (MK)
4. tablica ogłoszeń w/m
5. Do wiadomości wykonawcy wg rozdzielnika