Wadowice, dn. 04.11.2008 r.
Starostwo Powiatowe w Wadowicach
ul. Batorego 2
34-100 Wadowice
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKA PRACY:
INSPEKTOR W ZESPOLE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I SPRAW OBRONNYCH
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe (preferowana ukończona wyższa szkoła wojskowa/obrona cywilna/zarządzanie bezpieczeństwem/ochrona środowiska/administracja publiczna),
- co najmniej 3-letni staż pracy, preferowany staż w administracji publicznej związany obroną cywilną,
- prawo jazdy kat. B.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows, Internet),
- znajomość topografii Powiatu Wadowickiego,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej związany z obroną cywilną,
- znajomość języka obcego (angielski, niemiecki, francuski) – potwierdzona certyfikatem lub zaświadczeniem.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- planowanie działalności oraz opracowywanie sprawozdawczości z działań Zespołu,
- opracowywanie projektów zarządzeń i wytycznych Starosty, w sprawach zarządzania kryzysowego,
- prowadzenie obsługi merytorycznej, organizacyjnej i technicznej Komisji Bezpieczeństwa i Porządku,
- prowadzenie szkoleń z zakresu spraw obronnych i obrony cywilnej,
- opracowywanie dokumentacji w zakresie Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych,
- prowadzenie i aktualizacja dokumentów związanych z potrzebą natychmiastowego uzupełnienia Sił Zbrojnych oraz udział w Akcji Kurierskiej,
- informowanie władz rządowych i samorządowych oraz sąsiednich powiatów, a także środków publicznego przekazu o potencjalnych i zaistniałych zagrożeniach oraz o przebiegu działań ratowniczych,
- współpraca z właściwymi instytucjami w zakresie tworzenia warunków do koordynacji działań oraz udzielania pomocy humanitarnej,
- koordynowanie zadań wynikających z planu działania obrony cywilnej,
- opracowywanie oraz przygotowywanie planu ewakuacji w przypadku zagrożeń,
- współpraca z terenowymi organami administracji wojskowej,
- koordynowanie zadań z zakresu wykonywania świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby ludności,
- realizowanie zadań z zakresu doręczania kart powołania i rozplakatowania obwieszczeń o stawieniu się do służby wojskowej,
- występowanie z wnioskami o nadanie odznaczeń,
- koordynowanie zadań w zakresie organizacji poboru.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- świadectwo/a pracy potwierdzające staż pracy lub inne dokumenty,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwa lub zaświadczenie),
- kserokopie prawa jazdy,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2 w sekretariacie (III piętro pok. nr 314) lub pocztą na adres starostwa z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Zespole Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych” w terminie do dnia 19.11.2008 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie przy ul. Batorego 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przeważanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).