a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 44745 - 2013 z dnia 25.03.2013 r. na Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: ZAWADKA, GORZEŃ GÓRNY, BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: ZAWADKA, GORZEŃ GÓRNY, BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 44745 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: ZAWADKA, GORZEŃ GÓRNY, BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek wg 3 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: ZAWADKA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Zadanie nr 2 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Zadanie nr 3 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania (1-3) odrębnie określają Warunki techniczne - załącznik nr 1 a - Zawadka, 1 b - Gorzeń Górny, 1 c - Babica do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną modernizację ewidencji gruntów i budynków dla jednego obiektu porównywalnego z niniejszym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto - w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ) z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Lub wykonał przynajmniej pięć prac jednostkowych dla pojedynczych działek dotyczących aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w trybie §§ 37-38 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, poświadczonych pisemnie przez odpowiedni PODGiK wraz z dołączonymi uwierzytelnionymi przez PODGiK kserokopiami stron tytułowych operatów pomiarowych z tego rodzaju prac, o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto - w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ) z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2 łącznie dla kierownika prac. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia: polegający na zrealizowaniu co najmniej jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednego obiektu porównywalnego z niniejszym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, lub polegające na wykonaniu przynajmniej pięciu prac jednostkowych dla pojedynczych działek dotyczących aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w trybie §§ 37-38 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, poświadczonych pisemnie przez odpowiedni PODGiK wraz z dołączonymi uwierzytelnionymi przez PODGiK kserokopiami stron tytułowych operatów pomiarowych z tego rodzaju prac, o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto łącznie; wg załącznika nr 5 do SIWZ. Dokument ten winien spełniać warunek opisany w pkt. 5) 4. SIWZ. Zamawiający nie żąda przedstawienia usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok 104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: ZAWADKA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: ZAWADKA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 określają Warunki techniczne - załącznik nr 1 a - Zawadka do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 określają Warunki techniczne - 1 b - Gorzeń Górny do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 określają Warunki techniczne - 1 c - Babica do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ.272.22.2013.PN.doc (Rozmiar: 1259008 bajtów)
Załącznik nr 1a do WT - Zawadka.pdf (Rozmiar: 240697 bajtów)
Załącznik nr 1b do WT - Gorzeń Górny.pdf (Rozmiar: 221216 bajtów)
Załącznik nr 1c do WT - Babica.pdf (Rozmiar: 289528 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|