Adres strony internetowej, na
której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Wadowice:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice
obręb: ZAWADKA, GORZEŃ GÓRNY, BABICA poprzez modyfikację istniejących danych
ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych
i powierzchni działek wg 3 zadań
Numer ogłoszenia: 44745 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA
I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200,
faks 033 8232433.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
www.starostwo.wadowice.pl
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w
jednostce ewidencyjnej Wadowice obręb: ZAWADKA, GORZEŃ GÓRNY, BABICA poprzez
modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie
dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek wg 3 zadań.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Modernizacja
ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice, obręb: ZAWADKA
poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie
dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni działek Zadanie nr 2 -
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej Wadowice,
obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących danych ewidencyjnych
szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych i powierzchni
działek Zadanie nr 3 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce
ewidencyjnej Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych
ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych
i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego
zadania (1-3) odrębnie określają Warunki techniczne - załącznik nr 1 a -
Zawadka, 1 b - Gorzeń Górny, 1 c - Babica do SIWZ..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.35.40.00-4.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA
III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższych
warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
- III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca winien wykazać,
że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w
przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,
wykonał - zrealizował co najmniej jedną modernizację ewidencji gruntów i
budynków dla jednego obiektu porównywalnego z niniejszym zamówieniem o
wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto - w formie załączonego do
oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ) z podaniem nazwy i
danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz
załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Lub wykonał
przynajmniej pięć prac jednostkowych dla pojedynczych działek dotyczących
aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków w trybie §§ 37-38
rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, poświadczonych
pisemnie przez odpowiedni PODGiK wraz z dołączonymi uwierzytelnionymi
przez PODGiK kserokopiami stron tytułowych operatów pomiarowych z tego
rodzaju prac, o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto - w formie
załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ) z
podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat
wykonania, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie Ocena
spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie
spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone
do oferty
- III.3.3) Potencjał
techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższych
warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca winien wykazać
osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające
wymagane uprawnienia tj.: uprawnienia zawodowe do wykonywania
samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i
2 łącznie dla kierownika prac. Ocena spełnienia powyższych warunków
będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty,
oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- III.3.5) Sytuacja
ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia powyższych
warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o
dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,
głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie
dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w
wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub
usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom
stanowiącym przedmiot zamówienia: polegający na zrealizowaniu co najmniej
jednej modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednego obiektu
porównywalnego z niniejszym zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 60
tys. zł brutto oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie,
lub polegające na wykonaniu przynajmniej pięciu prac jednostkowych dla
pojedynczych działek dotyczących aktualizacji operatu ewidencji gruntów i
budynków w trybie §§ 37-38 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i
budynków, poświadczonych pisemnie przez odpowiedni PODGiK wraz z
dołączonymi uwierzytelnionymi przez PODGiK kserokopiami stron tytułowych
operatów pomiarowych z tego rodzaju prac, o wartości nie mniejszej niż 60
tys. zł brutto łącznie; wg załącznika nr 5 do SIWZ. Dokument ten winien
spełniać warunek opisany w pkt. 5) 4. SIWZ. Zamawiający nie żąda
przedstawienia usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA
IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok 104.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2013 godzina 10:30,
miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok.
nr 314 (III piętro).
IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK
I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ
Nr: 1 NAZWA:
Zadanie nr 1 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce
ewidencyjnej Wadowice, obręb: ZAWADKA poprzez modyfikację istniejących danych
ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych
i powierzchni działek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej
Wadowice, obręb: ZAWADKA poprzez modyfikację istniejących danych
ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów
granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
dla zadania nr 1 określają Warunki techniczne - załącznik nr 1 a - Zawadka
do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 23.09.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ
Nr: 2 NAZWA:
Zadanie nr 2 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce
ewidencyjnej Wadowice, obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących
danych ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów
granicznych i powierzchni działek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej
Wadowice, obręb: GORZEŃ GÓRNY poprzez modyfikację istniejących danych
ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów
granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
dla zadania nr 2 określają Warunki techniczne - 1 b - Gorzeń Górny do
SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 14.10.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ
Nr: 3 NAZWA:
Zadanie nr 3 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce
ewidencyjnej Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych
ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów granicznych
i powierzchni działek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem
wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w jednostce ewidencyjnej
Wadowice, obręb: BABICA poprzez modyfikację istniejących danych
ewidencyjnych szczególnie w zakresie dokładności położenia punktów
granicznych i powierzchni działek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
dla zadania nr 3 określają Warunki techniczne - 1 c - Babica do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin
wykonania:
Zakończenie: 05.11.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.