Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wadowice:
Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół
prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia
zawodowego w Małopolsce wg 4 zadań:
Numer ogłoszenia: 358472 - 2012; data zamieszczenia: 20.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 4 zadań:.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - chłodziarko-zamrażarki do Zespołu Szkół nr 3 w Wadowicach, - oscyloskopu do Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, -skanera i drukarki do Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy, -projektora multimedialnego do Zespołu Szkół im KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej, w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Oferowany sprzęt musi być: fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1, 38.52.00.00-6, 38.34.20.00-4, 39.71.11.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Zakup i dostawa chłodziarko-zamrażarki - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. J. Tischnera w Wadowicach..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a)wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b)wykonawca musi zapewnić, iż oferowany sprzęt/urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c)wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić gwarancję: na chłodziarko-zamrażarkę 24 miesiące, d)w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie wykonawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e)jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy, nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę do usunięcia wad (usterek), a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. f)przy odbiorze wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. g)zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać warunków eksploatacji określonych w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez wykonawcę. h)w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy, i)wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie, j)wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.71.11.10-3.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Zakup i dostawa oscyloskopu - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 2 im. ks. Stanisława Staszica w Wadowicach..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:a)wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego;b) wykonawca musi zapewnić, iż oferowany sprzęt/urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić gwarancję: na oscyloskop 3 lata, d)w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie wykonawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e)jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy, nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę do usunięcia wad (usterek), a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. f)przy odbiorze wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. g)zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać warunków eksploatacji określonych w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez wykonawcę. h)w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy, i)wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie, j)wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.34.20.00-4.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Zakup i dostawa skanera - 1 szt. i drukarki - 1 szt. do Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a)wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego;b) wykonawca musi zapewnić, iż oferowany sprzęt/urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić gwarancję: na drukarkę i skaner 24 miesiące. d)w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie wykonawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e)jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy, nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę do usunięcia wad (usterek), a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. f)przy odbiorze wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. g)zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać warunków eksploatacji określonych w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez wykonawcę. h)w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy, i)wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie, j)wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.52.00.00-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Zakup i dostawa projektora multimedialnego - 1 szt. do Zespołu Szkół im KEN w Kalwarii Zebrzydowskiej..
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:a)wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego;b)wykonawca musi zapewnić, iż oferowany sprzęt/urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom dopuszczających produkt do obrotu, posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić gwarancję: na projektor 24 miesiące, na lampę 12 miesięcy lub minimum 1000 h, licząc od daty odbioru całości zamówienia, d) w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie wykonawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e)jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie wykonawcy, nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę do usunięcia wad (usterek), a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. f)przy odbiorze wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne i instrukcje obsługi sprzętu. g)zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać warunków eksploatacji określonych w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez wykonawcę. h)w okresie gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy, i)wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie, j)wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do niniejszej SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SIWZ.272.88.2012.PN.doc (Rozmiar: 927744 bajtów) |