Wadowice: Zadanie nr 1 - Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Brzeźnica; Zadanie nr 2 - Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Tomice
Numer ogłoszenia: 255227 - 2010; data zamieszczenia: 17.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Brzeźnica; Zadanie nr 2 - Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Tomice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych dotyczących aktualizacji, wyłożenia i zatwierdzenia operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Brzeźnica w obrębach: Bęczyn, Brzezinka, Brzeźnica, Chrząstowice, Kopytówka, Kossowa, Łączany, Marcyporęba, Nowe Dwory, Paszkówka, Sosnowice, Tłuczań, Wyźrał, Łączany-Półwieś, w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) obejmującej: a) Opracowanie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę o wymaganych kwalifikacjach dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie otrzymanych map ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek w których wystąpiły zmiany użytków w trakcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, oraz w zakresie działek w których wystąpiły zmiany po modernizacji ewidencji gruntów i budynków. b) Weryfikacja projektu klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę wskazaną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie. c) Powiadomienie o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu dotyczącego aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu. d) Wyłożenie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu na okres 7 dni. Rozpatrzenie zastrzeżeń i ewentualna klasyfikacja terenowa. e) Zatwierdzenie przez Starostę Wadowickiego wyników klasyfikacji gleboznawczej gruntów po rozpatrzeniu zgłoszonych do tego projektu zastrzeżeń. f) Ogłoszenie klasyfikacji gleboznawczej gruntów. g) Przygotowanie dokumentacji i danych cyfrowych do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. h) Skompletowanie dokumentacji i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach. Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych dotyczących aktualizacji, wyłożenia i zatwierdzenia operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Tomice w obrębach: Lgota, Radocza, Tomice, Witanowice, Woźniki, Zygodowice, w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) obejmującej: a) Opracowanie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę o wymaganych kwalifikacjach dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie otrzymanych map ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek w których wystąpiły zmiany użytków w trakcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, oraz w zakresie działek w których wystąpiły zmiany po modernizacji ewidencji gruntów i budynków. b) Weryfikacja projektu klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę wskazaną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie. c) Powiadomienie o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu dotyczącego aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu. d) Wyłożenie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu na okres 7 dni. Rozpatrzenie zastrzeżeń i ewentualna klasyfikacja terenowa. e) Zatwierdzenie przez Starostę Wadowickiego wyników klasyfikacji gleboznawczej gruntów po rozpatrzeniu zgłoszonych do tego projektu zastrzeżeń. f) Ogłoszenie klasyfikacji gleboznawczej gruntów. g) Przygotowanie dokumentacji i danych cyfrowych do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. h) Skompletowanie dokumentacji i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z zakresu klasyfikacji gruntów - w formie załączonego do oferty oświadczenia- wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi podmiotów. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: wskazać: kierownika pracy legitymującego się upoważnieniem Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie do wykonywania czynności technicznych z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów i kartografii gleb na terenie województwa małopolskiego dla klasyfikatora oraz legitymującego się upoważnieniem zawodowym do wykonywania samodzielnej funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie nr 2 w zakresie wykonywania dokumentacji dla ewidencji gruntów dla osoby wykonującej te prace; inspektora ds. klasyfikacji gruntów legitymującego się upoważnieniem Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie dla inspektora ds. klasyfikacji gruntów do sprawdzenia i odbioru projektów klasyfikacji gruntów na terenie województwa małopolskiego. Do oferty należy dołączyć oświadczenie - wykaz personelu przewidywanego do realizacji zamówienia (oddzielnie dla każdego zadania). A.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiad.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Brzeźnica.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych dotyczących aktualizacji, wyłożenia i zatwierdzenia operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Brzeźnica w obrębach: Bęczyn, Brzezinka, Brzeźnica, Chrząstowice, Kopytówka, Kossowa, Łączany, Marcyporęba, Nowe Dwory, Paszkówka, Sosnowice, Tłuczań, Wyźrał, Łączany-Półwieś, w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) obejmującej: a) Opracowanie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę o wymaganych kwalifikacjach dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie otrzymanych map ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek w których wystąpiły zmiany użytków w trakcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, oraz w zakresie działek w których wystąpiły zmiany po modernizacji ewidencji gruntów i budynków. b) Weryfikacja projektu klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę wskazaną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie. c) Powiadomienie o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu dotyczącego aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu. d) Wyłożenie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu na okres 7 dni. Rozpatrzenie zastrzeżeń i ewentualna klasyfikacja terenowa. e) Zatwierdzenie przez Starostę Wadowickiego wyników klasyfikacji gleboznawczej gruntów po rozpatrzeniu zgłoszonych do tego projektu zastrzeżeń. f) Ogłoszenie klasyfikacji gleboznawczej gruntów. g) Przygotowanie dokumentacji i danych cyfrowych do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. h) Skompletowanie dokumentacji i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Aktualizacja, wyłożenie i zatwierdzenie operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Tomice.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych dotyczących aktualizacji, wyłożenia i zatwierdzenia operatu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w gminie Tomice w obrębach: Lgota, Radocza, Tomice, Witanowice, Woźniki, Zygodowice, w trybie postępowania administracyjnego wynikającego z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19, poz. 97 z późn. zm.) obejmującej: a) Opracowanie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę o wymaganych kwalifikacjach dotyczących klasyfikacji gleboznawczej gruntów na podstawie otrzymanych map ewidencji gruntów i budynków, w zakresie działek w których wystąpiły zmiany użytków w trakcie modernizacji ewidencji gruntów i budynków, oraz w zakresie działek w których wystąpiły zmiany po modernizacji ewidencji gruntów i budynków. b) Weryfikacja projektu klasyfikacji gleboznawczej gruntów przez osobę wskazaną przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Krakowie. c) Powiadomienie o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu dotyczącego aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu. d) Wyłożenie projektu operatu aktualizacji klasyfikacji gleboznawczej gruntów do publicznego wglądu na okres 7 dni. Rozpatrzenie zastrzeżeń i ewentualna klasyfikacja terenowa. e) Zatwierdzenie przez Starostę Wadowickiego wyników klasyfikacji gleboznawczej gruntów po rozpatrzeniu zgłoszonych do tego projektu zastrzeżeń. f) Ogłoszenie klasyfikacji gleboznawczej gruntów. g) Przygotowanie dokumentacji i danych cyfrowych do ujawnienia stwierdzonych zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków. h) Skompletowanie dokumentacji i przekazanie do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
SIWZ.WBI_343.45.10.+zał 1-6.doc (Rozmiar: 305664 bajtów) | |
Załącznik_A_do_SIWZ_WBI_343.45.zip (Rozmiar: 23744 bajtów) |