Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wadowice: Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz
z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w
Wadowicach.
Numer ogłoszenia: 138667 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach. a)wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b)wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; c)wykonawca na oferowane urządzenia musi zapewnić min. 24 miesięczną gwarancję wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia dostawy (odbioru bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d)wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 3 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego), zaś czas przywrócenia funkcjonalności urządzenia nie przekroczy 21 dni, licząc od chwili zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach (np. wysoki stopień skomplikowania naprawy, konieczność sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych), na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, termin naprawy może ulec wydłużeniu do 30 dni, licząc od chwili zgłoszenia. Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o czas naprawy; e)w przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; f)Miejscem dostawy jest siedziba zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34 - 100 Wadowice, ul. Batorego 2; Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 37.45.33.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika -wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum); 2. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań zamawiającego. 3.Szczegółowa kalkulacja cenowa z podaniem ceny jednostkowej i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto, skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i jej załączników;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postanowieniu oferty w następującym zakresie, przy zachowaniu niezmiennej ceny: a)zmiany terminu realizacji zamówienia - ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, dotyczące w szczególności braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne, niezawinione przez Strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez siłę wyższą (pożar, powódź, itp.); b)wydłużenie terminu gwarancji - z racji przedłużenia jej przez producenta/Wykonawcę; c)poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem umowy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa - w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy; d)aktualizacji rozwiązań projektowych - z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
WIZ.272.55.2012.PN Wadowice, 28.06.2012 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.
Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach.
Numer ogłoszenia: 138667 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
W związku z otrzymaniem pytania dotyczącego specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:
Pytanie:
Zwracam się z zapytaniem załącznik A do SIWZ: I zestaw komputerowy – 3 szt, II zestaw komputerowy – 1 szt, III zestaw komputerowy – 1 szt. Czy płyta główna w zestawach musi mieć funkcjonalność SATA III ?
Odpowiedź na pytanie:
Tak, płyta główna w zestawach musi mieć funkcjonalność SATA III.
Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytanie, odpowiedź i wyjaśnienia do SIWZ, stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.
Otrzymują:
1 x wykonawca
1 x a/a (AN)
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 138667-2012 z dnia
2012-06-26 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wraz z
oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach.
a)wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami
zamawiającego, określonymi...
Termin składania ofert: 2012-07-04
Numer ogłoszenia: 144529 - 2012; data zamieszczenia:
03.07.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 138667 - 2012 data 26.06.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
WIZ.272.55.2012.PN Wadowice, 03.07.2012 r.
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.
Zakup i dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, oraz dysku sieciowego dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach.
Numer ogłoszenia: 138667 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:
Pytanie:
Zamawiający w specyfikacji technicznej wymaga dysku sieciowego posiadającego możliwość podłączenia go do komputera bezpośrednio za pomocą kabla USB. Pragniemy
poinformować iż większość oferowanych na rynku dysków sieciowych wyposażone są w
złącza USB typu host umożliwiające podłączenie urządzeń zewnętrznych takich jak zewnętrzne dyski twarde, drukarki itp., nie mające jednak możliwości bezpośredniego podłączenia i zarządzania z komputerem PC.
W związku z powyższym czy Zamawiający dopuści zaoferowanie dysku sieciowego bez możliwości podłączenia do komputera bezpośrednio za pomocą kabla USB spełniającego
pozostałe wymagania zawarte w SIWZ?
Odpowiedź na pytanie:
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę dysku sieciowego bez możliwości podłączenia do komputera bezpośrednio za pomocą kabla USB spełniającego pozostałe wymagania zawarte w SIWZ
Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytanie i odpowiedź do SIWZ, stanowi jej integralną część. Z uwagi na ich zakres, charakter oraz termin wprowadzenia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.) przedłuża terminu składania ofert. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro). Termin składania ofert upływa dnia 06.07.2012 r. do godz. 1030. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice sala posiedzeń 011 (parter).
Otrzymują:
1 x wykonawca
1 x a/a (AN)
SIWZ WIZ 272.55.2012.PN.doc (Rozmiar: 261632 bajtów) |