a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 127989-2012 z dnia 12.06.2012r na Wycenę nieruchomości według 5 zadań



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie a) Wyźrał, Nowe Dwory, Brzeźnica - Gmina Brzeźnica; Zadanie b) Dąbrówka - Gmina Stryszów, Miejsce - Gmina Spytkowice, Jaszczurowa - Gmina Mucharz; Zadanie c) Miasta Andrychów; Zadanie d) Miasta Wadowice; Zadanie e) Radocza, Tomice, Woźniki - Gmina Tomice.
Numer ogłoszenia: 127989 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie a) Wyźrał, Nowe Dwory, Brzeźnica - Gmina Brzeźnica; Zadanie b) Dąbrówka - Gmina Stryszów, Miejsce - Gmina Spytkowice, Jaszczurowa - Gmina Mucharz; Zadanie c) Miasta Andrychów; Zadanie d) Miasta Wadowice; Zadanie e) Radocza, Tomice, Woźniki - Gmina Tomice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie a) Wyźrał, Nowe Dwory, Brzeźnica - Gmina Brzeźnica: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Wyźrale, obejmującej działkę 467/30 o powierzchni 0,2638 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW 29161 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Nowych Dworach, obejmującej działki 18/57, 18/59 o powierzchni łącznej 0,1884 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW 27017 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Brzeźnicy, obejmującej niezabudowaną działkę 254/1, oraz zabudowane działki 256/1, 262/1, 255/5 na których posadowiona jest część budynku przemysłowego o powierzchni łącznej 0,0840 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00092921/3 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, na polepszenie zagospodarowania nieruchomości obejmującej działki 265/20, 265/21. Budynek nie jest przedmiotem wyceny. Zadanie b) Dąbrówka - Gmina Stryszów, Miejsce - Gmina Spytkowice, Jaszczurowa - Gmina Mucharz: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Dąbrówce, obejmującej działkę 1095/3 o powierzchni 0,0870 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KR1W/00087398/9 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Miejscu, obejmującej działki 417/149, 418/56, 418/65, 418/71, 418/75, 418/59 o powierzchni łącznej 1,0834 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KW 69826 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Jaszczurowej, obejmującej działkę 1370/18 o powierzchni 0,0657 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KR1W/00071313/5 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, Zadanie c) Miasta Andrychów: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości (gruntu) Skarbu Państwa położonych na terenie Miasta Andrychów: - obejmującej działki 1610/105, 1610/107 o powierzchni łącznej 1,2246 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KR1W/00078795/6 będące w użytkowaniu wieczystym Fryderyka Walaszek, zam. Inwałd ul. Graniczna 42 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, - obejmującej działkę 3025/111 o powierzchni 0,0026 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KR1W/00024337/5 będącą w użytkowaniu wieczystym Spółki z o.o. SM LOGISTIC z siedzibą w Andrychowie ul. Krakowska 83E w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, Zadanie d) Miasta Wadowice: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość prawa własności i wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Wadowicach obejmującej działki 11133/9, 11133/10, 11133/11 o powierzchni łącznej 1,1727 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KR1W/00093782/3, KR1W/00047012/8, będące w użytkowaniu wieczystym Spółki Jawnej LÓD-POL S. Strzeżoń - B.Madej z siedzibą w Wadowicach, ul. Wałowa 30 w celu ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (Dz. U. z 2012 r. poz. 83). Zadanie e) Radocza, Tomice, Woźniki - Gmina Tomice: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości (gruntu) Skarbu Państwa położonych na terenie Gminy Tomice: - obejmującej działki 1502, 1501, 1238/2 położone w Radoczy o powierzchni łącznej 0,1475 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KW 46242 będące w użytkowani wieczystym Polskich Kolei Państwowych z siedzibą w Warszawie w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, - obejmującej działki 1211, 1209/6 położone w Tomicach o powierzchni łącznej 0,1019 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KW64262 będące w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych z siedzibą w Warszawie w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, - obejmującej działki 1947, 1951, 1948, 1946, 1944, 1945, 1953, 1950, 1952 położone w Woźnikach o powierzchni łącznej 0,7539 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KW 46231 będące w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych z siedzibą w Warszawie w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, Wszelkie dokumenty niezbędne do sporządzenia dokumentacji wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie a) Wyźrał, Nowe Dwory, Brzeźnica - Gmina Brzeźnica;.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie a) Wyźrał, Nowe Dwory, Brzeźnica - Gmina Brzeźnica: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Wyźrale, obejmującej działkę 467/30 o powierzchni 0,2638 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW 29161 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Nowych Dworach, obejmującej działki 18/57, 18/59 o powierzchni łącznej 0,1884 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KW 27017 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Brzeźnicy, obejmującej niezabudowaną działkę 254/1, oraz zabudowane działki 256/1, 262/1, 255/5 na których posadowiona jest część budynku przemysłowego o powierzchni łącznej 0,0840 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00092921/3 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, na polepszenie zagospodarowania nieruchomości obejmującej działki 265/20, 265/21. Budynek nie jest przedmiotem wyceny. Wszelkie dokumenty niezbędne do sporządzenia dokumentacji wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie b) Dąbrówka - Gmina Stryszów, Miejsce - Gmina Spytkowice, Jaszczurowa - Gmina Mucharz;.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie b) Dąbrówka - Gmina Stryszów, Miejsce - Gmina Spytkowice, Jaszczurowa - Gmina Mucharz: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Dąbrówce, obejmującej działkę 1095/3 o powierzchni 0,0870 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KR1W/00087398/9 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Miejscu, obejmującej działki 417/149, 418/56, 418/65, 418/71, 418/75, 418/59 o powierzchni łącznej 1,0834 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KW 69826 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości położonej w Jaszczurowej, obejmującej działkę 1370/18 o powierzchni 0,0657 ha, uwidocznionej w księdze wieczystej KR1W/00071313/5 stanowiącej własność Skarbu Państwa w celu sprzedaży, Wszelkie dokumenty niezbędne do sporządzenia dokumentacji wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie c) Miasta Andrychów;.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie c) Miasta Andrychów: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości (gruntu) Skarbu Państwa położonych na terenie Miasta Andrychów: - obejmującej działki 1610/105, 1610/107 o powierzchni łącznej 1,2246 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KR1W/00078795/6 będące w użytkowaniu wieczystym Fryderyka Walaszek, zam. Inwałd ul. Graniczna 42 w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, - obejmującej działkę 3025/111 o powierzchni 0,0026 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KR1W/00024337/5 będącą w użytkowaniu wieczystym Spółki z o.o. SM LOGISTIC z siedzibą w Andrychowie ul. Krakowska 83E w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, Wszelkie dokumenty niezbędne do sporządzenia dokumentacji wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie d) Miasta Wadowice;.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie d) Miasta Wadowice: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość prawa własności i wartości prawa użytkowania wieczystego nieruchomości położonej w Wadowicach obejmującej działki 11133/9, 11133/10, 11133/11 o powierzchni łącznej 1,1727 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KR1W/00093782/3, KR1W/00047012/8, będące w użytkowaniu wieczystym Spółki Jawnej LÓD-POL S. Strzeżoń - B.Madej z siedzibą w Wadowicach, ul. Wałowa 30 w celu ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (Dz. U. z 2012 r. poz. 83). Wszelkie dokumenty niezbędne do sporządzenia dokumentacji wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: Zadanie e) Radocza, Tomice, Woźniki - Gmina Tomice.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie e) Radocza, Tomice, Woźniki - Gmina Tomice: - wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości (gruntu) Skarbu Państwa położonych na terenie Gminy Tomice: - obejmującej działki 1502, 1501, 1238/2 położone w Radoczy o powierzchni łącznej 0,1475 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KW 46242 będące w użytkowani wieczystym Polskich Kolei Państwowych z siedzibą w Warszawie w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, - obejmującej działki 1211, 1209/6 położone w Tomicach o powierzchni łącznej 0,1019 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KW64262 będące w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych z siedzibą w Warszawie w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, - obejmującej działki 1947, 1951, 1948, 1946, 1944, 1945, 1953, 1950, 1952 położone w Woźnikach o powierzchni łącznej 0,7539 ha, uwidocznione w księdze wieczystej KW 46231 będące w użytkowaniu wieczystym Polskich Kolei Państwowych z siedzibą w Warszawie w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, Wszelkie dokumenty niezbędne do sporządzenia dokumentacji wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

Pliki do pobrania:

SIWZ_WIZ.272.53.2012.PN+zalaczniki.doc (Rozmiar: 433664 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|