a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 109134-2009 z dnia 17.04.2009 r. na przeliczenie współrzędnych naroży mapy zasadniczej z układu lokalnego m. Andrychowa oraz z układu 65-I pozostałych miejscowości powiatu wadowickiego na układ 2000-7



Wadowice: Przeliczenie współrzędnych naroży mapy zasadniczej z układu lokalnego m. Andrychowa oraz z układu 65/I pozostałych miejscowości powiatu wadowickiego na układ 2000/7. Wkreślenie nowej siatki kwadratów na pierworysy i matryce mapy zasadniczej. Opisanie współrzędnymi X, Y w układzie 2000 naroży siatki kwadratów leżących najbliżej lewego dolnego i prawego górnego naroża pierworysu i matrycy mapy zasadniczej
Numer ogłoszenia: 109134 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeliczenie współrzędnych naroży mapy zasadniczej z układu lokalnego m. Andrychowa oraz z układu 65/I pozostałych miejscowości powiatu wadowickiego na układ 2000/7. Wkreślenie nowej siatki kwadratów na pierworysy i matryce mapy zasadniczej. Opisanie współrzędnymi X, Y w układzie 2000 naroży siatki kwadratów leżących najbliżej lewego dolnego i prawego górnego naroża pierworysu i matrycy mapy zasadniczej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przeliczenie współrzędnych naroży mapy zasadniczej z układu lokalnego m. Andrychowa oraz z układu 65/I pozostałych miejscowości powiatu wadowickiego na układ 2000/7. Wkreślenie nowej siatki kwadratów na pierworysy i matryce mapy zasadniczej. Opisanie współrzędnymi X, Y w układzie 2000 naroży siatki kwadratów leżących najbliżej lewego dolnego i prawego górnego naroża pierworysu i matrycy mapy zasadniczej. Całość zlokalizowana jest w powiecie wadowickim i obejmuje następujące ilości arkuszy pierworysów i matryc: a) 330 pierworysów na planszach aluminiowych w skali 1:500 i 330 matryc, na folii będących wtórnikami pierworysów; b) 1645 pierworysów w tym 1400 pierworysów na planszach aluminiowych, 245 pierworysów na folii w skali 1:1000 i 1845 matryc, na folii będących wtórnikami pierworysów; c) 25 pierworysów na planszach aluminiowych w skali 1:2000 i 25 matryc, na folii będących wtórnikami pierworysów; Praca podlega zgłoszeniu w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach. Koszt zgłoszenia pracy wyniesie: 40,- zł Poszczególne partie pierworysów i matryc mogą być wypożyczone Wykonawcy do wykreślenia siatki kwadratów i opisania współrzędnych na okres do 3 dni roboczych, po przedstawieniu wyników przeliczenia współrzędnych, oraz wkreśleniu siatki kwadratów na kilku próbnych matrycach i pierworysach. Ze zgłoszeniem pracy należy przedstawić harmonogram czasowy wykonania zadania. Zakres prac obejmuje:1. Zgłoszenie pracy; 2. Obliczenie współrzędnych wszystkich 4 naroży mapy zasadniczej w układzie 2000 strefa 7. W przypadku nanoszenia na koordynatografie i ręcznego kreślenia siatki kwadratów, należy obliczyć współrzędne przecięć zewnętrznej siatki kwadratów w układzie 65 z układem 2000 strefa 7. W obliczeniach należy uwzględnić skurcz i deformację każdego pierworysu i każdej matrycy oddzielnie. Sporządzenie wykazu współrzędnych naroży mapy zasadniczej zawierającego: a) dotychczasowe współrzędne w układzie lokalnym dla m. Andrychowa oraz współrzędne w układzie 2000 strefa 7; b) dla pozostałych miejscowości powiatu wadowickiego dotychczasowe współrzędne w układzie 65 oraz współrzędne w układzie 2000 strefa 7. 3. Opisanie kolorem czerwonym współrzędnych X, Y w układzie 2000 naroża siatki kwadratów leżącego najbliżej lewego dolnego oraz prawego górnego naroża mapy zasadniczej. 4. Wykreślenie nowej siatki kwadratów w układzie 2000 strefa 7, na pierworysach oraz na matrycach w kolorze czerwonym z uwzględnieniem skurczu i deformacji każdego pierworysu i każdej matrycy oddzielnie. Na pierworysach należy wykreślić ramkę sekcyjną układu 2000 strefa 7 linią ciągłą koloru czerwonego. 5. Wyplotowanie dla całego powiatu map przeglądowych w skali 1:25000 zawierających numerację sekcji w układzie lokalnym m. Andrychowa i układzie 2000 strefa 7, a także dla pozostałych obrębów w układzie 65/I i układzie 2000 strefa 7.Przekazanie wersji informatycznej map przeglądowych .6. Przekazanie wyników przeliczenia współrzędnych naroży map zasadniczych na płycie CD, oraz wydruków na papierze. 7. Przeprowadzenie kontroli jakości wykonanej pracy potwierdzonej protokołem jakości zgodnie z § 92 instrukcji technicznej G-2 - wydanie piąte zmienione z 2001r. 8. Sporządzenie sprawozdania technicznego. 9. Skompletowanie operatu pomiarowego. 10. Przekazanie operatu pomiarowego w odpowiednim terminie do PODGiK. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Pzp, tj.:1.1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunki szczegółowe 1. Wykonawca winien wykazać, że prowadzi działalność w zakresie geodezji i kartografii zgodnie z art.11 Prawa geodezyjnego i kartograficznego (tekst jedn. Dz.U. z 2005r nr 240 poz. 2027). 2. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przeliczenie współrzędnych naroży mapy zasadniczej z układu na układ, z wkreśleniem nowej siatki kwadratów na pierworysy i matryce mapy zasadniczej- w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca winien wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: wskazać kierownika pracy legitymującego się uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 - pomiary sytuacyjno - wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne o których mowa w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j- Dz. U. z 2005r. Nr 240 poz. 2027 z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć oświadczenie - wykaz personelu przewidywanego do realizacji zamówienia oraz kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem właściwych uprawnień dla kierownika prac. 4. Wykonawca mieć posiadać lub mieć dostęp do plotera tablicowego w przypadku automatycznego kartowania i kreślenia siatki kwadratów lub ręcznie kartować i wkreślać siatkę kwadratów. 5. Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 6. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. W przypadku nie załączenia przez wykonawcę w/w oświadczenia zamawiający uzna, iż wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot zamówienia siłami własnymi. W przypadku gdy wykonawca wykaże udział podwykonawców w realizacji zamówienia zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia stosownych zmian do umowy z tego tytułu. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia w terminie wskazanym w SIWZ. 9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. A. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania albo ich oferty zostaną odrzucone..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami podatkowymi lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 7. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 8. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. przeliczenie współrzędnych naroży mapy zasadniczej z układu na układ, z wkreśleniem nowej siatki kwadratów na pierworysy i matryce mapy zasadniczej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób (posiadających wymagane uprawnienia), którymi dysponuje lub będzie dysponował wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia ze wskazaniem kierownika prac wraz załączeniem kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwych uprawnień zawodowych dla kierownika prac. 10. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych robót planowanych do powierzenia podwykonawcy. 11. Podpisany i wypełniony wzór umowy. 12. Oświadczenie, Wykonawcy o posiadaniu lub dostępie do plotera tablicowego w przypadku automatycznego kartowania i kreślenia siatki kwadratów lub oświadczenie o ręcznym kartowaniu i kreśleniu siatki kwadratów. 13. Aktualna polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 3 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 1, 2, 3, że: 14.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 14.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,(wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Dokumenty, o których mowa w pkt 14 i 15 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 17. W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wyżej (oprócz pkt 4, 5) dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości)..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Pliki do pobrania:

SIWZ_NBI_343_11_09_zalaczniki_1_6.pdf (Rozmiar: 217126 bajtów)
Warunki_Techniczne_ zalacznik_A_do_SIWZ.pdf (Rozmiar: 88019 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|