31/05/2012 S102 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta
PL-Wadowice: Nadzór nad robotami budowlanymi
2012/S 102-170204
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Powiat Wadowicki
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2
Osoba do kontaktów: Alicja Noworyta
34-100 Wadowice
POLSKA
Tel.: +48 338734200
E-mail: biuro@powiat.wadowice.pl
Faks: +48 338232433
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Pełnienie funkcji inspektora
nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowego w
Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamkniętego
pierwszego podetapu - I etap w specjalności:
Zadanie nr 1 – konstrukcyjno-budowlanej;
Zadanie nr 2 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
Zadanie nr 3 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i energetycznych.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 12: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane
usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektury krajobrazu, związane z
nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz
technicznych
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy
lub świadczenia usług: miasto Wadowice.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest
pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności:
— zadanie nr 1 - konstrukcyjno-budowlanej,
— zadanie nr 2 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
— zadanie nr 3 - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i energetycznych, bez ograniczeń, w pełnym zakresie dla
realizacji robót budowlanych związanych z rozbudową Szpitala Powiatowego w
Wadowicach o Pawilon Łóżkowy “E” w zakresie stanu surowego zamkniętego
pierwszego podetapu - I etap.
Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim:
Zadanie nr 1 - Roboty objęte nadzorem o specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
który dodatkowo będzie pełnił funkcję koordynatora wszystkich inspektorów
nadzoru:
— Roboty ziemne wraz z drenażem w zakresie zabezpieczenia budynku i
wyprowadzenia wód na teren,
— Roboty wyburzeniowe i demontażowe w "C" - zakres prac winien objąć
w całości roboty wykończeniowe w Pawilonie "C" i w sposób trwały na
każdym poziomie zabezpieczenie otworu drzwiowego - bez dostawy i montażu drzwi,
— Pale wiercone w technologii ciśnieniowego betonowania ciągłego,
— Zbrojenie,
— Podkłady z betonu B-15 na posypce piaskowej,
— Stopy żelbetowe - oczepy,
— Słupy żelbetowe,
— Ściany żelbetowe piwnic,
— Ściany usztywniające żelbetowe,
— Ściany żelbetowe dźwigów,
— Nadproża żelbetowe,
— Stropy żelbetowe,
— Klatki schodowe K-1, K-2, K-3, schody zewn. Sch -1,
— Żelbetowe elementy dachu wraz z zabezpieczeniem otworów (włazu, nasad
kominowych, wyrzutni i wentylatorów),
— Żelbetowa konstrukcja rozdzielni elektrycznej,
— Żelbetowy kanał elektryczny,
— Ściany oporowe,
— Ramy przewiązki Rp-2, Rp-3, Rp-4,
— Ściany przewiązki,
— Płyty stropowe przewiązki Pp-1, Pp-2, Pp-3, Pp-4,
— Studzienki doświetlające St-1, St-2,
— Studzienka elektryczna St - E,
— Prace murarskie bez ścianek działowych,
— Stolarka aluminiowa w zakresie drzwi zewnętrznych i ścian elewacyjnych -
aluminiowe witryny osłonowe,
— Stolarka okienna PCV,
— Izolacje w zakresie Systemu D1 na gruncie w zakresie stropodachu Pawilonu,
przewiązki i studzienki elektrycznej,
— Ocieplenie dachu E i łącznika,
— Obróbki blacharskie w zakresie okuć stropodachu pawilonu i przewiązki wraz z
rurażem odprowadzającym wodę z dachu wraz z zabezpieczenia budynku i
wyprowadzenia wód na teren.
Zadanie nr 2 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i
kanalizacyjnych,
Przekładka sieci wodociągowej wg projektu 366-PE-PW-TTT-III-1K/I.
Sieć wodociągowa w zakresie zasilania w wodę placu budowy zgodnie z opisem
zawartym w projekcie zagospodarowania terenu - Projekt 366-PE-PB/Z-TT-I-1P pkt.
4.3.12.
Studzienka wodomierzowa.
Zadanie nr 3 - Roboty objęte nadzorem o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych:
Przełożenie i zabezpieczenie istniejących linii kablowych energetycznych
kolidujących z budową.
Szacowana wartość nakładów przeznaczonych na wykonanie robót budowlanych
wyniesie około:
— ogólnobudowlanych – 11 120 000 PLN,
— instalacji wod – kan – 133 550 PLN,
— instalacji elektrycznej – 477 100 PLN.
Zamawiający zastrzega, że dokładna wartość ww. robót będzie znana po
rozstrzygnięciu przetargu na ich wykonanie.
Wynagrodzenie:
a) Wynagrodzenie za nadzór stanowi % brutto od wartości netto kosztów robót
budowlanych w branży będącej przedmiotem nadzoru, określonych kosztorysem
złożonym przez Wykonawcę robót budowlanych.
b) Wynagrodzenie zawiera wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, w tym dojazdu na plac budowy.
c) Rozliczenie pracy dokonywane będzie sukcesywnie na podstawie faktur
częściowych wg zakończenia poszczególnych etapów budowy, wynikających z
opracowanego przez Wykonawcę robót i przyjętego przez Zamawiającego
harmonogramu rzeczowo – finansowego.
3. Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego:
a) pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7.7.1994 r. - Prawo
budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.):
b) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności
jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami
wiedzy technicznej,
c) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w
szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i
niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub
zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz
przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac,
e) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także
kontrolowanie rozliczeń budowy i bieżące informowanie o terminowości wykonania
robót,
f) uczestniczenie w naradach roboczych, w pracach Komisji w trakcie prowadzenia
robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonywanych napraw
i usuniętych usterek oraz w trakcie przeglądu gwarancyjnego,
g) udział w wymienionych wyżej czynnościach, które będą prowadzone również po
zakończeniu prac przez Wykonawcę robót, a które będą dotyczyć robót wykonanych
w trakcie obowiązywania umowy uważa się również za integralną część niniejszej
umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
71247000
II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 16 441,83 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
WIZ.272.20.2012.PN
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 047-077429 z dnia 8.3.2012
Inne wcześniejsze publikacje
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 067-108630 z dnia 5.4.2012
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2012/S 065-104975 z dnia 3.4.2012
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Część nr: 2 - Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszego podetapu - I etap w specjalności: Zadanie nr 2 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.5.2012
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych
Inwado
ul. Batorego 2a
34-100 Wadowice
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita
wartość zamówienia:
Wartość: 2 679,04 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 12 840,63 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Część nr: 3 - Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową Szpitala Powiatowego w Wadowicach o Pawilon Łóżkowy „E” w zakresie stanu surowego zamkniętego pierwszego podetapu - I etap w specjalności: Zadanie nr 3 – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych.
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.5.2012
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia
Pro-Inhut sp. z o.o.
Al. J. Piłsudskiego 92
41-308 Dąbrowa Górnicza
POLSKA
V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita
wartość zamówienia:
Wartość: 9 570,64 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 3 601,20 PLN
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 23,00
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29.5.2012