PL-Wadowice: Usługi sporządzania map
2008/S 121-161127
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCAI.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY KONTAKTOWE:Powiat Wadowicki, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, Do wiadomości Marianna Karska, PL-34-100
Wadowice. Tel. (48-33) 873 42 00. E-mail biuro@powiat.wadowice.pl. Faks (48-33) 823 24 33.
Adresy internetowe:Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.powiat.wadowice.pl.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:Modernizacja ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej
- Andrychów, obręby Brzezinka, Inwałd, Roczyny, Rzyki, Sułkowice, Targanice i Zagórnik.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług:Usługi.
Kategoria usługi: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: Teren Powiatu Wadowickiego - gmina Andrychów.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:II.1.4) Krótki opis zamówienia lub zakupu:Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie prac geodezyjno- kartograficznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków mających za zadanie dostosowanie istniejących danych ewidencyjnych do wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29.3.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencyjnych i utworzenie pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami rozporządzenia w obrębie:
Brzezinka, Inwałd, Roczyny, Rzyki, Sułkowice, Targanice i Zagórnik w gm. Andrychów. Zakres prac obejmuje:
a)pobranie danych z zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach oraz analiza możliwości i zakresu ich wykorzystania w pracach modernizacyjnych; b)uzupełnienie i aktualizacja istniejącej numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków założonej w 2006 r. w ramach projektu Phare
PL2003/005-710.01.08 pt.: Wektoryzacja map katastralnych w Polsce”, prowadzonego przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii; c)założenie ewidencji budynków i lokali z wykorzystaniem danych powstałych w wyniku realizacji projektu Phare PL2003/005-710.01.08 pt.: Wektoryzacja map katastralnych w Polsce”; d)wyłożenie do publicznego wglądu projektu operatu opisowo-kartograficznego ewidencji gruntów i budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):74274000.
II.1.6) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):Nie.
II.2) CAŁKOWITA KOŃCOWA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIAII.2.1) Całkowita końcowa wartość zamówienia:Wartość: 499 590,00 PLN.
Łącznie z VAT Stawka VAT (%): 22,0.
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) RODZAJ PROCEDURYIV.1.1) Rodzaj procedury:Otwarta.
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIAIV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystano aukcję elektroniczną:Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:Ogłoszenie o zamówieniuNumer ogłoszenia w Dz.U.: 2008/S 76-103039 z dnia 18.4.2008.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIAZAMÓWIENIE NR: 1
NAZWA: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali w jednostce ewidencyjnej
- Andrychów, obręby Brzezinka, Inwałd, Roczyny, Rzyki, Sułkowice, Targanice i Zagórnik.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:16.6.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:Przedsiębiorstwo Miernictwa Górniczego Sp. z o.o., ul. Mikołowska 100a, PL-40-065 Katowice. Tel. (48-32)
757 44 01.
V.4) INFORMACJE NA TEMAT WARTOŚCI ZAMÓWIENIAPoczątkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia:
Wartość: 426 230,00 PLN.
Bez VAT.
Całkowita końcowa wartość zamówienia:
Wartość: 499 590,00 EUR.
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 22,0.
V.5) PRZEWIDYWANE JEST ZLECENIE PODWYKONAWSTWA W RAMACH ZAMÓWIENIA:Nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCEVI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE:Nie.
VI.2) INFORMACJE DODATKOWE:VI.3) PROCEDURY ODWOŁAWCZE:VI.3.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:Urząd Zamówień Publicznych, Al. J. Ch. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. Tel. (48-22) 458 77 77. Faks
(48-22) 458 77 00.
VI.3.2) Składanie odwołań:Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu w terminie
5 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu do rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie
przesyłając jego kopie Zmawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora publicznego jest
równoznaczne z wniesieniem go do Prezesa Urzędu.
VI.3.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:VI.4) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:23.6.2008.