a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 105873 - 2012 z dnia 14.05.2012r. na Zadanie nr 1 - Usunięcie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów i budynków; Zadanie nr 2 - Weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie ustalenia prze



Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 115960-2012 z dnia 2012-04-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Zadanie nr 1 - Usunięcie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów i budynków. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej będącej podstawą do wydania decyzji o...
Termin składania ofert: 2012-04-20


Wadowice: Zadanie nr 1 - Usunięcie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów i budynków; Zadanie nr 2 - Weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie ustalenia przebiegu niektórych granic działek i użytków w działkach
Numer ogłoszenia: 105873 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115960 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Usunięcie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów i budynków; Zadanie nr 2 - Weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie ustalenia przebiegu niektórych granic działek i użytków w działkach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1 - Usunięcie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów i budynków. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej będącej podstawą do wydania decyzji o wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów i budynków oraz w księgach wieczystych. a)Zakres przewidywanych prac do wykonania: -zgłoszenie pracy geodezyjnej; -pobranie wypisów z rejestru gruntów i uzgodnienie numeracji działek w organie prowadzącym część opisową ewidencji gruntów i budynków; -badanie ksiąg wieczystych, AWZ, ZD, lwh i innych dokumentów archiwalnych (wzór nr 8 do instrukcji G-5), wszystkich działek objętych opracowaniem, sprawdzenie czy w KW znajdują się wyrysy z map ewidencji gruntów z lokalizacją działek objętych opracowaniem, badanie map katastralnych i operatu założenia ewidencji gruntów; -w sprawach koniecznych ustalonych z PODGiK zawiadomienie zainteresowanych o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych zgodnie z wzorem nr 12 do instrukcji G-5; -zamarkowanie ustalonych punktów granicznych palikami; -spisanie protokołu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych, oddzielnie dla każdej pozycji rejestrowej, wg wzoru nr 38 do instrukcji G-5; -pomiar terenowy na osnowę geodezyjną; -obliczenie powierzchni działek i użytków ze współrzędnych, w wyniku takiego obliczenia powierzchni w działkach może wystąpić przybytek lub ubytek powierzchni; -sporządzenie wykazu zmian gruntowych i budynkowych w czterech egzemplarzach, -sporządzenie map uzupełniających oddzielnie dla każdej pozycji rejestrowej z podaniem stanu dotychczasowego i nowego powierzchni działek i użytków w czterech egzemplarzach. Opis nowego przebiegu granic i numerów działek należy wykonać w kolorze czerwonym; -szczegółową treść mapy uzupełniającej należy uzgodnić z PODGiK, -sporządzenie sprawozdania technicznego; -skompletowanie operatu dla PODGiK i ewidencji gruntów oddzielnie dla każdego obrębu; -przekazanie operatów do PODGiK; -wkartowanie i wykreślenie nowego stanu do mapy zasadniczej (pierworys + matryca) w zakresie uzgodnionym z PODGiK po kontroli operatu. Zadanie nr 2 - Weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie ustalenia przebiegu niektórych granic działek i użytków w działkach. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej będącej podstawą do wydania decyzji o wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów i budynków oraz w księgach wieczystych. a) Zakres przewidywanych prac do wykonania: -zgłoszenie pracy geodezyjnej; -pobranie wypisów z rejestru gruntów i uzgodnienie numeracji działek w organie prowadzącym część opisową ewidencji gruntów i budynków; -badanie ksiąg wieczystych, AWZ, ZD i innych dokumentów archiwalnych (wzór nr 8 do instrukcji G-5), wszystkich działek objętych opracowaniem; -zawiadomienie zainteresowanych o czynnościach ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych zgodnie z wzorem nr 12 do instrukcji G-5; -zamarkowanie ustalonych punktów granicznych palikami; -spisanie protokołu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych, pomiar terenowy na osnowę, wg wzoru nr 38 do instrukcji G-5; -obliczenie powierzchni działek i użytków ze współrzędnych; -sporządzenie wykazu zmian gruntowych w czterech egzemplarzach; -sporządzenie map uzupełniających oddzielnie dla każdej pozycji rejestrowej z podaniem stanu dotychczasowego i nowego powierzchni działek i użytków, opis nowego przebiegu granic i numerów działek należy wykonać w kolorze czerwonym; -wykonanie po 4 egz. map uzupełniających na papierze z opisem kolorem czerwonych zmian przebiegu granic i numerów działek; -szczegółową treść mapy uzupełniającej należy uzgodnić z PODGiK; -sporządzenie sprawozdania technicznego; -skompletowanie operatu dla PODGiK i ewidencji gruntów, oddzielnie dla każdego obrębu; -przekazanie operatów do PODGiK; -wkartowanie i wykreślenie nowego stanu do mapy zasadniczej (pierworys + matryca) w zakresie uzgodnionym z PODGiK po kontroli operatu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Usunięcie rozbieżności pomiędzy częścią opisową i graficzną ewidencji gruntów i budynków

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Geodezyjne Beata Rudkowska, ul. K. Wielkiego 236, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 47900,00

·         Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47900,00

·         Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie ustalenia przebiegu niektórych granic działek i użytków w działkach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Geodezyjne Beata Rudkowska, ul. K. Wielkiego 236, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15528,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 21900,00

·         Oferta z najniższą ceną: 21900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32000,00

·         Waluta: PLN.

 

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|