a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na organizację i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) -grupa materiałowa 1.1 dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcen



Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 115764-2012 z dnia 2012-04-12 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135) dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, 10 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, 20 uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy w ramach...
Termin składania ofert: 2012-04-20


Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) -grupa materiałowa 1.1 dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 100597 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115764 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) -grupa materiałowa 1.1 dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu spawania metodą MAG (135) dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, 10 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, 20 uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Kurs ma na celu zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej niezbędnej do wykonywania zawodu spawacza jak również nabycie przez uczestników kursu odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, a także podniesienie zdolności uczniów do samozatrudnienia i zwiększania ich szans na rynku pracy. Zakres tematyczny i warunki przeprowadzenia kursu Miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs dla 20 uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy powinien zostać zorganizowany w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Pawła II w Radoczy, ul. Dworska 8, 34-100 Wadowice. Szkoła posiada sprzęt do przeprowadzenia kursu: -spawarki inwerterowe (5 szt.) -stanowiska spawalnicze (4 szt.) -zestaw palników acetylenowo-tlenowych (4 szt.) -reduktory butlowe dwustopniowe ( 6 szt.). Jeżeli Wykonawca uzna, że w/w sprzęt jest niewystarczający, zobowiązany jest do zapewnienia własnego sprzętu w celu prawidłowej realizacji kursu. Natomiast kurs dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach i 10 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach winien zostać zorganizowany w miejscu siedziby Wykonawcy, bądź w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach i Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. Wykonawca zapewnia sprzęt i urządzenia do realizacji przedmiotowego kursu. Ogółem planowana ilość osób uczestniczących w kursie - 40 Kurs powinien obejmować 145 godzin (dla każdego z kursantów), w tym 120 godzin zajęć praktycznych i 25 godzin zajęć teoretycznych. Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej w godzinach popołudniowych po zakończeniu zajęć szkolnych oraz w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca przed podpisaniem umowy ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu, który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z realizacją kursu tj. w szczególności do: - organizacji kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych, - ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym zakresie (ubezpieczenie obejmuje wypadki powstałe w związku z udziałem w kursie, w drodze do miejsca odbywania kursu i z powrotem), - wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. - przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń w celu realizacji zajęć praktycznych, - wykonawca zapewnia każdemu uczniowi bezpłatne badanie lekarskie i zaświadczenie stwierdzające możliwość przystąpienia do kursu (badanie należy przeprowadzić przed zajęciami, w przypadku eliminacji uczestnika z przyczyn zdrowotnych Wykonawca ponosi koszt badania lekarskiego kolejnej osoby z przekazanej przez lidera szkolnego projektu listy rezerwowej osób zakwalifikowanych do kursu i zgłasza ten fakt liderowi szkolnemu projektu), - zapewnia bezpłatnie środki ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania kursu, jeśli są wymagane (odzież ochronna), - realizacji kursu przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursu, - wykonawca odpowiada za zorganizowanie i opłacenie dla każdego uczestnika egzaminu państwowego przeprowadzonego przed Państwową Komisją powołaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach w celu uzyskania przez każdego uczestnika stosownych uprawnień. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień ich odbywania bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka, woda mineralna). Wykonawca powinien posiadać atest Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach do szkoleń i egzaminowania Spawaczy. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z w/w instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z w/w instytucji jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Kurs zakończy się egzaminem państwowym zgodnie z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-12/IS/17. Po pozytywnym wyniku egzaminu praktycznego i teoretycznego uczestnik kursu otrzymuje uprawnienia Spawacza potwierdzone wydaniem Książeczki Spawacza ze stosownym wpisem zgodnym z normą PN-EN 287-1:2011 i wytycznymi W-12/IS-17 oraz Świadectwo Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza wydawane przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach. Ukończenie kursu musi być potwierdzone stosownym zaświadczeniem potwierdzającym posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. ws. uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności kwalifikacji zawodowych. W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z projektem, jego nazwę z logotypami (plakaty i oznaczenia z logotypami przekaże Zamawiający). Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający): a/ lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia z każdego dnia zajęć) na zajęciach teoretycznych i praktycznych (oryginał), b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników kursu (oryginały), d/ karty egzaminacyjne, jeśli były sporządzone (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), e/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu Książeczki Spawacza, świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego oraz zaświadczeń zgodnych ze wzorem MEN (oryginał), f/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych Książeczki Spawacza, świadectw egzaminu kwalifikacyjnego oraz zaświadczeń zgodnych ze wzorem MEN, g/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji. h/ wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja, i/ lista z potwierdzeniem z każdego dnia odbioru cateringu przez uczestników kursu. Kurs winien być prowadzony wg programu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach W-07/IS-02 i Wytycznymi W-12/IS-17 i obejmować m. in. takie zagadnienia jak: 1. Przepisy BHP w czasie pracy spawacza 2. Urządzenia spawalnicze do spawania elektrycznego 3. Kwalifikowanie spawaczy 4. Materiały spawalnicze 5. Procesy spawania elektrycznego 6. Technologie i techniki spawania elektrycznego 7. Przygotowanie materiału do spawania elektrycznego 8. Zajęcia praktyczne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego WURBEX Bożena Palarczyk-Kłobuch, ul. Kochanowskiego 5, 34-100 Wadowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78048,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

·         Cena wybranej oferty: 62000,00

·         Oferta z najniższą ceną: 62000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84368,00

·         Waluta: PLN.

 

 

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|