a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o przetargu na Organizację i przeprowadzenie kursów zawodowych: kursu do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV - kwalifikacje SEP, kursu kosztorysowania dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu



Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: kursu do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV - kwalifikacje SEP, kursu kosztorysowania dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań Numer ogłoszenia: 393020 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: kursu do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV - kwalifikacje SEP, kursu kosztorysowania dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce: - obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV -kwalifikacje SEP dla 15 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie oraz dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, - kosztorysowania budowlanego dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, ul. Słowackiego 4, 34-100 Wadowice.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (do każdego zadania oddzielnie) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia zawodowe do wykonywania powyższych prac (do każdego zadania oddzielnie). Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec. 2. Jeżeli wskutek okoliczności siły wyższej Strona nie będzie mogła wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub w części, niezwłocznie powiadomi o tym drugą stronę. W takim przypadku Strony uzgodnią sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwiązana

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, sekretariat pok. 314 (III piętro) 34-100 Wadowice..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu do obsługi i konserwacji urządzeń elektrycznych do 1 kV -kwalifikacje SEP dla 15 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie oraz dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczniów do egzaminu państwowego w celu uzyskania świadectwa kwalifikacyjnego - uprawnienia SEP G-1E na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym, niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wyżej wymienionych. Miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs dla uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach może zostać zorganizowany w siedzibie Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, ul. Zegadłowicza 36, 34-100 Wadowice, a dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie, ul. Starowiejska 22 a, 34-120 Andrychów, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt i urządzenia w celu prawidłowej realizacji kursu. Dopuszcza się możliwość organizacji kursu w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia wówczas każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS nr 2 w Wadowicach oraz ZS nr 1 w Andrychowie do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu, w tym ubezpieczenie uczestników. Wykonawca ponosi koszty związane z opłatami drogowymi, np. na autostradach, parkingach itp. W przypadku organizacji kursu w budynkach Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach oraz Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Zakres programowy szkolenia Liczba godzin kursu powinna obejmować co najmniej 50 godzin zajęć (praktycznych i teoretycznych). Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku lub w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, godziny) który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z realizacją kursu tj. w szczególności do : - organizacji kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych, - ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym zakresie (ubezpieczenie obejmuje wypadki powstałe w związku z udziałem w kursie, w drodze do miejsca odbywania kursu i z powrotem), -przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń w celu realizacji zajęć praktycznych, - realizacji kursu przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursu, -zorganizowania i przeprowadzenia egzaminu kwalifikacyjnego przed komisją kwalifikacyjną powołaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89,poz. 828 z późn. zm.) w tym również dokonania formalności związanych z ustaleniem terminu egzaminu, zapisami na egzamin, uiszczeniem opłaty oraz złożeniem wniosku, o którym mowa w § 7 ww. rozporządzenia w imieniu uczestników kursu, -wydania uczestnikom kursu zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu oraz po zdaniu egzaminu kwalifikacyjnego świadectw kwalifikacyjnych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w każdy dzień ich odbywania bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, ciastka, woda mineralna). Kurs zakończy się uzyskaniem przez uczestników zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu oraz przeprowadzeniem egzaminu kwalifikacyjnego dającego możliwość uzyskania przez uczestników świadectw kwalifikacyjnych dających uprawnienia państwowe w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną przy których eksploatacji wymagane jest posiadanie kwalifikacji, a określonych poniżej: a) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV; b) sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W przypadku braku możliwości umieszczenia ww. logotypów na zaświadczeniu, konieczne jest wydanie certyfikatów do każdego zaświadczenia zawierających ww. informacje. W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z projektem, jego nazwę wraz z logotypami. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Wykonawca zobowiązany jest do fotograficznego udokumentowania prowadzonego kursu i dostarczenia w/w dokumentacji Zamawiającemu. Zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji
  • Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS , Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z ww. instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a/ lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć) na zajęciach teoretycznych i praktycznych (oryginał), b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (oryginał), d/ karty egzaminacyjne, jeśli były sporządzone (kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), e/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników zaświadczeń o ukończeniu kursu, (oryginał), f/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych zaświadczeń o ukończeniu kursu, g/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu świadectw kwalifikacyjnych wydanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89,poz. 828 z późn.zm.), (oryginał), h/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych świadectw kwalifikacyjnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89, poz. 828 z późn.zm.), i/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, j/ wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja, k/ dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego kursu, l/ lista z potwierdzeniem z każdego dnia odbioru cateringu przez uczestników kursu. Dokumentację Wykonawca składa osobiście w Biurze Partnera Projektu w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice. Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. nr 89, poz. 828 z późn. zm.)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja i przeprowadzenie kursu kosztorysowania budowlanego dla 10 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, ul. Słowackiego 4, 34-100 Wadowice w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do samodzielnego opracowania kosztorysów. Kurs powinien zostać zorganizowany w siedzibie Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach, ul. Słowackiego 4, 34-100 Wadowice. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na kilku programach do kosztorysowania: Rodos, Norma, Zuzia. Zespół Szkół nr 1 w Wadowicach posiada Program do kosztorysowania ZUZIA -wersja 10. Przy realizacji zajęć kursu Zamawiający udostępni Wykonawcy salę komputerową wraz z oprogramowaniem ZUZIA do przeprowadzenia kursu w Zespole Szkół nr 1 w Wadowicach. Do realizacji kursu na pozostałych programach: Rodos i Norma Wykonawca zapewnia sprzęt i oprogramowanie, a Zamawiający udostępnia salę lekcyjną w Zespole Szkół nr 1 w Wadowicach. Wykonawca nie ponosi kosztów wynajęcia sali. Za powierzone mienie odpowiada Wykonawca. Liczba godzin kursu powinna obejmować 30 godzin zajęć, w tym co najmniej 26 godzin zajęć praktycznych na komputerze. Godzina zajęć obejmuje 45 minut. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku lub w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego), przed realizacją kursu, co najmniej na 5 dni przed rozpoczęciem kursu ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu (terminy realizacji zajęć, tematyka zajęć, godziny) który powinien zostać uzgodniony z liderem szkolnym projektu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu. Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu musi mieć do dyspozycji jedno stanowisko komputerowe. Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne: skrypt -dostosowany do tematyki szkolenia, zestaw praktycznych ćwiczeń z programem kosztorysowym -na płycie CD. W czasie kursu Wykonawca winien zapewnić dla uczestników tzw. serwis kawowy składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej lub soków, ciasteczek. W przypadku, gdy zajęcia w danym dniu będą trwały powyżej pięciu godzin zegarowych Wykonawca zapewnia ciepły posiłek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i oprogramowania w celu realizacji kursu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Zaświadczenie, certyfikaty o ukończeniu kursu powinny zawierać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). W przypadku braku możliwości umieszczenia ww. logotypów na zaświadczeniu, konieczne jest wydanie certyfikatów do każdego zaświadczenia zawierających ww. informacje. W ramach promocji projektu Wykonawca umieści w miejscu realizacji kursu plakaty związane z projektem, jego nazwę wraz z logotypami. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu - ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu- ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. Wykonawca zobowiązany jest do fotograficznego udokumentowania prowadzonego kursu i dostarczenia w/w dokumentacji. Zgodnie z zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wydanymi przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, obowiązującymi od 1 stycznia 2011 r. personelem projektu nie mogą być osoby zatrudnione w Instytucjach uczestniczących w realizacji POKL tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba, że nie zachodzi konflikt interesów, ani podwójne finansowanie. Zatem Wykonawca oświadcza, że od dnia podpisania umowy nie będzie zatrudniony w żadnej z ww. instytucji lub że nie będzie zachodził konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. W przypadku, gdy Wykonawca będzie zatrudniony w jednej z ww. instytucji jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, że nie zachodzi konflikt interesów pomiędzy zatrudnieniem w tej instytucji i zatrudnieniem przy realizacji niniejszego zamówienia oraz nie będzie miało miejsce podwójne finansowanie związane z jego zatrudnieniem. Dokumenty jakie winien przedłożyć Wykonawca po zakończeniu kursu: W związku z realizacją kursu w ramach projektu współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny dokumenty winny być opatrzone logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS), Województwa Małopolskiego i Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). a/ lista obecności uczestników kursu (z własnoręcznym podpisem ucznia, z każdego dnia zajęć) (oryginał), b/ dziennik zajęć (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem), c/ lista z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu (oryginał), d/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników certyfikatów/zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN (oryginał), e/ poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie wydanych certyfikatów/zaświadczeń zgodnie ze wzorem MEN o ukończeniu kursu, f/ imienny wykaz osób, które ukończyły i które nie ukończyły kursu (oryginał), a przypadku gdy uczestnik nie ukończył kursu oświadczenie wskazujące powód takiej sytuacji, g/ lista z potwierdzeniem odbioru przez uczestników kursu cateringu (oryginał), h/ wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacja, i/ dokumentacja fotograficzna z przeprowadzonego kursu. Dokumentację Wykonawca składa osobiście w Biurze Partnera Projektu w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice. Program szkolenia powinien uwzględniać między innymi takie zagadnienia: pojęcia związane ze sporządzaniem kosztorysów, ich metody i rodzaje, kalkulowanie cen, stawek i narzutów do kosztorysu, tworzenie analiz indywidualnych, określanie kodów CPV, sporządzanie specyfikacji technicznych z branży budowlanych i programów funkcjonalno-użytkowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

 

 
 

Pliki do pobrania:

SWIZ.272.98.2012.PN.doc (Rozmiar: 995840 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|