a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o ogłoszeniu Wykonanie operatów szacunkowych wg 7 zadań



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Wykonanie operatów szacunkowych wg 7 zadań.
Numer ogłoszenia: 136096 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych wg 7 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - Sporządzenie 2 egz. operatu szacunkowego ustalającego wartość prawa własności oraz wartość prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości obejmującej działki nr 2567/7, 2568/1, 2567/5, 2577/2, 2578, 2581/2, 2580, 2579/2, 2582/2, 2583, 2572/2, 2571, 2570 położonych w Rzykach oraz sporządzenie 2 egz. operatu szacunkowego ustalającego wartość prawa własności oraz wartość prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości obejmującej działki nr 4023/1, i 4023/2 położone w Wadowicach w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w/w nieruchomości. ZADANIE NR 2 - Wycena nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej na terenie Jaszczurowej (Gmina Mucharz) - w celu sprzedaży. ZADANIE NR 3 -Wycena nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej na terenie Choczni (Gmina Wadowice) - w celu sprzedaży, na polepszenie zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej. ZADANIE NR 4 - Ustalenie wartości służebności gruntowej przejazdu i przechodu po nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w Świnnej Porębie. ZADANIE NR 5 - Wykonanie w 2 egz. operatu szacunkowego, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, obejmującej działkę nr 737/6 o pow. 0,0071 ha, położoną w jedn. ewid. Chrzanów- miasto, obręb Kościelec. ZADANIE NR 6 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych, określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości niezabudowanej obejmującej działkę nr 4009/7 o pow. 0,1613 ha, położonej obręb: Wadowice, jednostka ewidencyjna Wadowice- miasto, wartość rynkową prawa własności nieruchomości niezabudowanej obejmującej działkę nr 685/6 o pow. 0,2074 ha, położonej obręb: Wadowice, jednostka ewidencyjna Wadowice-miasto, oraz wartość ograniczonego prawa rzeczowego - służebności gruntowej ustanowionego na nieruchomości obejmującej działkę nr 685/6 na rzecz każdoczesnych właścicieli działek nr 702/17, 702/19, 702/21, 702/23, 702/25, 702/27. ZADANIE NR 7 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej (wraz ze składnikami trwałymi i składnikami roślinnymi) obejmującej działki, nr 2006/1171, nr 2006/1173, nr 429/15, nr 429/13, Obr. Nr 0001 Oświęcim, jedn. ewid. Oświęcim- miasto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj. - osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4 (dotyczy wszystkich zadań). Do oferty należy dołączyć oświadczenie - wykaz personelu przewidywanego do realizacji zamówienia Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i wykazy dołączone do oferty
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Sporządzenie 2 egz. operatu szacunkowego ustalającego wartość prawa własności oraz wartość prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości położonych w Rzykach oraz sporządzenie 2 egz. operatu szacunkowego ustalającego wartość prawa własności oraz wartość prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości położone w Wadowicach w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności w/w nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sporządzenie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość prawa własności oraz wartość prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości obejmującej działki nr 2567/7, 2568/1, 2567/5, 2577/2, 2578, 2581/2, 2580, 2579/2, 2582/2, 2583, 2572/2, 2571, 2570 o łącznej powierzchni 1,9328 ha położone w Rzykach, uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00046271/4, będącej w użytkowaniu wieczystym Czarny Groń spółki z ograniczoną odpowiedzialnością spółki komandytowej z siedzibą w Rzykach w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 2.Sporządzenie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość prawa własności oraz wartość prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości obejmującej działki nr 4023/1, 4023/2 o łącznej powierzchni 1,1274 ha, położonej w Wadowicach uwidocznionej w księdze wieczystej nr KR1W/00092658/8, będącej w użytkowaniu wieczystym TMT Wadowice spółka jawna, Stanisław Kwaśny, Mariusz Jasiński, Jacek Stecko z siedzibą w Wadowicach w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Wszystkie dokumenty niezbędne do sporządzenia dokumentacji wykonawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. W operacie szacunkowym winna być zawarta klauzula, że w przypadku rezygnacji przez wnioskodawcę z przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności operat szacunkowy może być wykorzystany do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Wycena nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej na terenie Jaszczurowej (Gmina Mucharz) - w celu sprzedaży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w Jaszczurowej (Gmina Mucharz) obejmującej działki nr: 259/14 o powierzchni 2.1715 ha, 1640 o powierzchni 0.0332ha uwidocznione w KR1W/00089935/0, w celu ich sprzedaży. Działka nr 1640 jest niezabudowana, na działce nr 259/14 posadowione są: stan zerowy segmentu budynku o powierzchni zabudowy 321m2, budynek mieszkalny w stanie surowym częściowo zamkniętym (bez drzwi zewnętrznych) o powierzchni zabudowy 554m2 i budynek gospodarczy w stanie surowym zamkniętym (częściowo wykończonym) o powierzchni zabudowy 355m2, studnia wiercona o głębokości 44m. W operacie należy wyszczególnić wartość poszczególnych składników budowlanych oraz wartość gruntu. Dokumentację fotograficzną należy dołączyć na płycie CD..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 -Wycena nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej na terenie Choczni (Gmina Wadowice) - w celu sprzedaży, na polepszenie zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość niezabudowanej nieruchomości Skarbu Państwa, położonej w Choczni (Gmina Wadowice) obejmującej działkę nr 7351/4 o powierzchni 0.0553 ha, uwidocznioną w KR1W/00090367/7, w celu jej sprzedaży, na polepszenie zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej obj. działki nr: 7402/1,7402/2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 - Ustalenie wartości służebności gruntowej przejazdu i przechodu po nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w Świnnej Porębie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość służebności gruntowej przejazdu i przechodu po nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa, w trwałym zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Krakowie, położonej w Świnnej Porębie (Gmina Mucharz) - po działce nr 575/15 o powierzchni 0.1275 ha, uwidocznionej w KR1W/00073513/1 pasem o szer.4 m od granicy z działką nr 566/7 do granicy z działką nr 575/13 na rzecz jej każdoczesnych właścicieli i posiadaczy. Powierzchnia gruntu zajętego pod proponowaną służebność wynosi 0.0020 ha. Przebieg służebności oznaczony na kopii mapy zasadniczej i ewidencyjnej przerywaną linią koloru czerwonego (w załączeniu)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 - Wykonanie w 2 egz. operatu szacunkowego, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, obejmującej działkę nr 737/6 o pow. 0,0071 ha, położoną w jedn. ewid. Chrzanów- miasto, obręb Kościelec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2 egz. operatu szacunkowego, określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, obejmującej działkę nr 737/6 o pow. 0,0071 ha, położoną w jedn. ewid. Chrzanów- miasto, obręb Kościelec, która przeszła na własność Powiatu Chrzanowskiego, na podstawie decyzji Starosty Chrzanowskiego Nr 3/2011 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, znak: AGN.AK.7330/3/2011 z dnia 23 maja 2011r. o zezwolenia na realizację inwestycji drogowej pn: Budowa obwodnicy płn.-wsch. Chrzanowa Etap II - Rozbudowa odcinka DP 1027K - ulica Topolowa, wydanej w oparciu o przepisy ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008r., nr 193 poz.1194 - tekst jednolity z późn. zm.), w celu określenia odszkodowania za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. W chwili wydania w/w decyzji działka nr 737/6 wpisana była w księdze wieczystej KR1C/00025330/5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych, określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości niezabudowanej, położonej obręb: Wadowice, jednostka ewidencyjna Wadowice- miasto, wartość rynkową prawa własności nieruchomości niezabudowanej położonej obręb: Wadowice, jednostka ewidencyjna Wadowice-miasto, oraz wartość ograniczonego prawa rzeczowego - służebności gruntowej ustanowionego na nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych, określających: 1. Wartość rynkową prawa własności nieruchomości niezabudowanej obejmującej działkę nr 4009/7 o pow. 0,1613 ha, położonej obręb: Wadowice, jednostka ewidencyjna Wadowice- miasto; 2. Wartość rynkową prawa własności nieruchomości niezabudowanej obejmującej działkę nr 685/6 o pow. 0,2074 ha, położonej obręb: Wadowice, jednostka ewidencyjna Wadowice-miasto, oraz wartość ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowej ustanowionego na nieruchomości obejmującej działkę nr 685/6 na rzecz każdoczesnych właścicieli działek nr 702/17, 702/19, 702/21, 702/23, 702/25, 702/27 w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Działki nr 4009/7 i nr 685/6 przeszły na własność Gminy Wadowice, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna (1/KDL2) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00) do km 0+ 481/15 (hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008r. , nr 193 poz.1194 - tekst jednolity z późn. zm.). Na dzień wydania w/w decyzji działka nr 4009/7 objęta była księga wieczystą nr KR1W/00083229/6, natomiast działka nr 685/6 objęta była księga wieczystą nr KR1W/00025418/4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej (wraz ze składnikami trwałymi i składnikami roślinnymi) obejmującej działki, nr 2006/1171, nr 2006/1173, nr 429/15, nr 429/13, Obr. Nr 0001 Oświęcim, jedn. ewid. Oświęcim- miasto..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych, określających wartość rynkową nieruchomości niezabudowanej (wraz ze składnikami trwałymi i składnikami roślinnymi) obejmującej działki, nr 2006/1171, nr 2006/1173, nr 429/15, nr 429/13, Obr. Nr 0001 Oświęcim, jedn. ewid. Oświęcim- miasto, przejęte z mocy prawa na własność Powiatu Oświęcimskiego na podstawie decyzji nr 5/11 Starosty Oświęcimskiego o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej dla inwestycji pod nazwą: Rozbudowa ulic Pilata i Olszewskiego Nr 1887 K jako dróg powiatowych klasy Z od km 0+000,00 do km 0+959,00 - Inwestycja realizowana w ramach zadania Przebudowa ulic Pilata i Olszewskiego w Oświęcimiu- etap I, z dnia 21 września 2011r. znak: WAB.6747.3.2011, w celu określenia odszkodowania za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych. W chwili wydania w/w decyzji działka nr 2006/226 z której powstała działka nr 2006/1171 objęta księgą wieczystą KR1E/00048910/4, działka nr 2006/939 z której powstała działka nr 2006/1173 objęta księgą wieczystą KR1E/00034348/2, działka nr 429/11 z której powstała działka nr 429/15 objęta była księgą wieczystą KR1E/000865/5, działka nr 429/12 z której powstała działka nr 429/13 objęta była księgą wieczystą KR1E/000865/5..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Pliki do pobrania:

SIWZ_WIZ.272.29.2013.PN_zalaczniki.doc (Rozmiar: 366080 bajtów)
Zalacznik_do_zad.4.zip (Rozmiar: 13384625 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|