Wadowice: Roboty budowlano - remontowe związane z
remontem instalacji elektrycznej parteru i I piętra budynku szkoły, Zespołu
Szkół Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach, ul. Mickiewicza 16.
Numer ogłoszenia: 324266 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - remontowe związane z remontem instalacji elektrycznej parteru i I piętra budynku szkoły, Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Marcina Wadowity w Wadowicach, ul. Mickiewicza 16..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlano - remontowe polegające na: a)demontażu czterech tablic rozdzielczych, b)demontażu osprzętu, gniazd, wyłączników, lamp, c)ręcznym wykuciu bruzd dla przewodów, d)wymianie przewodów, e)wymianie dwóch rozdzielni skrzynkowych, f)montażu osprzętu tj. puszek, gniazd, wyłączników i lamp. g)zaprawieniu bruzd. Zakres robót: 1.wymiana tablic bezpiecznikowych, 2.wymiana istniejącej wewnętrznej linii zasilania, 3.wymiana istniejących przewodów, 4.wymiana osprzętu tj. puszek, lamp, gniazd, wyłączników. Budynek Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wadowicach to obiekt trzykondygnacyjny, murowany, podpiwniczony. Więźba dachowa o konstrukcji drewnianej pokryta blachą. Dane techniczne budynku: - powierzchnia zabudowy - 1 562,97 m2 - powierzchnia użytkowa - 2 841,58 m2 - kubatura - 20 081,60 m3 Budynek jest obiektem czynnym. Należy zabezpieczyć plac robót, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa młodzieży. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do prowadzenia robót w sposób nie utrudniający użytkowania obiektu. W związku z tym, że prace remontowe będą prowadzone w trakcie roku szkolnego, Zamawiający informuje Wykonawcę, że: 1.w trakcie remontu z użytkowania może być wyłączona tylko jedna sala lekcyjna lub jedno pomieszczenie biurowe, w którym mogą być prowadzone prace całą dobę, 2.korytarze, ciągi komunikacyjne, pomieszczenia biurowe będą udostępniane w godzinach od 16:00 do 7:00 z uporządkowaniem po wykonanej pracy, 3.prace mogą być prowadzone we wszystkie dni wolne od zajęć dydaktycznych, 4.prace wykonywane w ciągu dnia nie mogą zakłócać funkcjonowania szkoły oraz pogarszać warunków bhp, 5.wyłączanie zasilania prądu elektrycznego może mieć miejsce tylko w czasie wolnym od zajęć dydaktycznych. Należy również uwzględnić wykonanie robót towarzyszących, tj. prac niezbędnych do wykonania robót podstawowych, a nie zaliczonych do robót tymczasowych, zabezpieczenie ludzi i mienia. Należy przewidzieć osłonę i zabezpieczenie mebli i posadzek. Należy zwrócić uwagę że, posadzki sal lekcyjnych to parkiety. Część wyposażenia ze względu na trudność demontażu pozostanie w salach lekcyjnych, dotyczy to biblioteki, archiwum, pokoju nauczycielskiego i pracowni językowej. 3) Na całościowe wykonanie zamówienia składa się między innymi: a)opracowanie planu zagospodarowania placu robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem; b) ubezpieczenie budowy od wszelkich ryzyk budowlanych i odpowiedzialności cywilnej w tym odpowiedzialności z tytułu szkód wyrządzonych osobom trzecim w związku z prowadzonymi pracami budowlano - remontowymi objętymi umową, w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy do wartości wynikającej z kwoty brutto umowy. Okres ochrony ubezpieczeniowej winien się kończyć z chwilą oddania obiektu do użytkowania; c) protokolarne przejęcie placu robót; d) zgłoszenie do odbioru końcowego całego przedmiotowego zadania inwestycyjnego; e) sporządzenie dwóch egzemplarzy pełnej dokumentacji odbioru końcowego określonej w art. 57 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. z późn. zm. - Prawo budowlane, w sposób uniemożliwiający jej dekompletację..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ_WIZ.272.80.2012.PN.doc (Rozmiar: 325632 bajtów) | |
Zalacznik_A.zip (Rozmiar: 7800351 bajtów) |