a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Odpowiedzi na zapytania dot. ogłoszenia nr 353073 - 2008 z 05.12.2008r. na modernizację budynku przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach



Wadowice dn. 18.12.2008r.
NBI 343-54/08

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

na „Modernizację budynku przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach”

ogłoszenie o zamówieniu nr 353073 – 2008 z dnia 05.12.2008.

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058) uprzejmie wyjaśnia:

pyt. 1. Proszę referencje lub o podanie typów dla niżej wymienionych pozycji materiałowych: Zestawienie materiałów w przedmiarze : Instalacja elektr. SL poz. od 10 do poz. 14

Ad.1. Wyjaśnienia do zestawienia materiałów  przedmiarze: Instalacja elektr. SL poz. od 10              do      poz. 14
  • Poz. 10 – podgrzewacz o pojemności 5 l zabudowany w szafce zlewozmywakowej o mocy 1500 W,
  • Poz. 11 – podgrzewacz o pojemności 5 l – jak wyżej
  • Poz. 12 – podgrzewacz o pojemności 10 l o mocy 1800 W, montowany na ścianie nad umywalką w pomieszczeniu węzła sanitarnego na piętrze.
  • Poz. 13 – rozdzielnię RG należy wykonać zgodnie z rys. nr 5 projektu technicznego – wykonawczego, branży elektrycznej.
  • Poz. 14 – oprawy E – kinkiety szczelne, typu Po 109 – naniesione w projekcie techniczno – wykonawczym, branży elektrycznej – rys nr 3.
pyt. 2. Zestawienie materiałów w przedmiarze robót 22/2008/1, Roboty elektryczne – biura 1,2, i 3 – etap I

Ad. 2. Wyjaśnienia do zestawienia materiałów w przedmiarze: Przedmiar robót 22-2008/I, Roboty elektryczne – biura 1, 2 i 3 – etap I:
  • Poz. 1: gniazda montowane w listwach elektroinstalacyjnych (korytach kablowych), 10A, 2P+Z z blokadą (komputerowe z przesłoną),
  • Poz. 2: gniazda podtynkowe 10A, 2P+Z z blokadą (komputerowe z przesłoną),
  • Poz. 3: gniazda podtynkowe 10A, 2P+Z,
  • Poz. 4: gniazda telefoniczne montowane w puszkach podtynkowych lub zamiennie w korytach kablowych, dla podłączenia aparatów telefonicznych,
  • Poz. 5: gniazda sieciowe montowane w puszkach podtynkowych lub zamiennie w korytach kablowych, dla podłączenia komputerów stacjonarnych w sieci LAN,
  • Poz. 6: kable łączeniowe w rozdzielni serwera Swich-a 24-portowego z szyną z gniazdami 24modułowymi wyposażone w dwie wtyczki sieciowe 8-pinowe,
  • Poz. 9: listwy zaciskowe 4mm2 lub 6mm2 do połączenia przewodów w puszkach rozgałęźnych,
  • Poz. 10: łącznik świecznikowych 10A IP44, montowany w puszce podtynkowej,
  • Poz. 11: łączniki instalacyjne stanowiące zakończenia korytek kablowych sieci strukturalnej     i rozprowadzenia instalacji,
  • Poz. 13: ogranicznik przepięć klasy B wyposażony w układ iskiernikowy i umożliwiający koordynację energetyczną z kolejnymi warystorowymi ogranicznikami np. DEHNguard, o prądzie udarowym 75kA (można zamiennie zastosować ograniczniki klasy C – DEHNguard, ze względu na zasilanie budynku przyłączem kablowym)
  • Poz. 23: rozdzielnia serwera – szafa dystrybucyjna przygotowana do montażu paneli (szafka 18 calowa, 3-rzędowa),
  • Poz. 28: switch 24-portowy służący do rozdziału sygnału z serwera głównego,
  • Poz. 29: patchport z 24 gniazdami sieciowymi wraz z zaciskami służącymi do krosowania kabli sieciowych od oddzielnych stanowisk komputerowych.
pyt. 3. Zestawienie materiałów w przedmiarze robót 22/2008/II, Roboty elektryczne – biura 4 i 5 – etap II

Ad. 3. Wyjaśnienia do zestawienia materiałów w przedmiarze: Przedmiar robót 22-2008/II, Roboty elektryczne – biura 4 i 5 – etap II:
  • Poz. 1: gniazda montowane w listwach elektroinstalacyjnych (korytach kablowych), 10A, 2P+Z z blokadą (komputerowe z przesłoną),
  • Poz. 2: gniazda podtynkowe 10A, 2P+Z,
  • Poz. 3: gniazda telefoniczne montowane w puszkach podtynkowych lub zamiennie w korytach kablowych, dla podłączenia aparatów telefonicznych,
  • Poz. 4: gniazda sieciowe montowane w puszkach podtynkowych lub zamiennie w korytach kablowych, dla podłączenia komputerów stacjonarnych w sieci LAN,
  • Poz. 5: listwy zaciskowe 4mm2 lub 6mm2  do połączenia przewodów w puszkach rozgałęźnych,
  • Poz. 6: łącznik 1-biegunowy 10A IP44, montowany w puszce podtynkowej,
  • Poz. 7: łącznik schodowy 10A IP44, montowany w puszce podtynkowej,
  • Poz. 8: łącznik świecznikowych 10A IP44, montowany w puszce podtynkowej,
  • Poz. 10: ogranicznik przepięć klasy B wyposażony w układ iskiernikowy i umożliwiający koordynację energetyczną z kolejnymi warystorowymi ogranicznikami np. DEHNguard, o prądzie udarowym 75kA (można zamiennie zastosować ograniczniki klasy C – DEHNguard, ze względu na zasilanie budynku przyłączem kablowym),
  • Poz. 12: oprawy sufitowe żarowe o mocy źródła światła 100W,
  • Poz. 13: oprawy kinkietowe żarowe o mocy źródła światła 60W,
pyt. 4. Zestawienie materiałów w przedmiarze robót 22/2008/IV, Roboty elektryczne Roboty elektryczne – biuro 6- piętro– etap IV

Ad.4. Wyjaśnienia do zestawienia materiałów w przedmiarze: Przedmiar robót 22-2008/IV, Roboty elektryczne – biuro 6- piętro– etap IV:
  • Poz. 1: gniazda montowane w listwach elektroinstalacyjnych (korytach kablowych), 10A, 2P+Z z blokadą (komputerowe z przesłoną),
  • Poz. 2: gniazda podtynkowe 10A, 2P+Z,
  • Poz. 3: gniazda telefoniczne montowane w puszkach podtynkowych lub zamiennie w korytach kablowych, dla podłączenia aparatów telefonicznych,
  • Poz. 4: gniazda sieciowe montowane w puszkach podtynkowych lub zamiennie w korytach kablowych, dla podłączenia komputerów stacjonarnych w sieci LAN,
  • Poz. 5: listwy zaciskowe 4mm2 lub 6mm2 do połączenia przewodów w puszkach rozgałęźnych,
  • Poz. 6: łącznik świecznikowych 10A IP44, montowany w puszce podtynkowej,
  • Poz. 7: moduł awaryjny zabudowany w oprawach oznaczonych na planie instalacji, który umożliwia świecenie jednej świetlówki TL-D58W zabudowanej w oprawie TCS214 258          i spełnia wymagania oświetlenia awaryjnego (2 godzinne oświetlenie drogi ewakuacyjnej),
  • Poz. 8: ogranicznik przepięć klasy B wyposażony w układ iskiernikowy i umożliwiający koordynację energetyczną z kolejnymi warystorowymi ogranicznikami np. DEHNguard, o prądzie udarowym 75kA (można zamiennie zastosować ograniczniki klasy C – DEHNguard, ze względu na zasilanie budynku przyłączem kablowym).
W SWIZ Zamawiający poinformował że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.  Wykonawca powinien zastosować materiały równorzędne, o parametrach     nie gorszych niż wymienione. Zastosowane do wbudowania materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymaganiom dla obiektów użyteczności publicznej. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z przepisami z zastosowaniem materiałów pierwszej jakości, nie dopuszcza się stosowania niejednorodnych materiałów z różnych serii, końcówek.


Wadowice dn. 22.12.2008r.
NBI 343-54/08

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

na „Modernizację budynku przy ul. Mickiewicza 15 w Wadowicach na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wadowicach”

ogłoszenie o zamówieniu nr 353073 – 2008 z dnia 05.12.2008.

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. Nr 171, poz. 1058) uprzejmie wyjaśnia:

 Pytania do „Przedmiaru”
  1. Remont pomieszczeń wewnętrznych a/istn. Dobudówka z przezn. Na biuro + wiatr. - Poz. 40 – Proszę podać rodzaj i grubość wełny mineralnej ?
    Ad.1 zgodnie z opisem na str. 28 projektu przebudowy należy zastosować twardą wełnę mineralną gr. 5cm.
  2. Remont pomieszczeń wewnętrznych a/istn. Dobudówka z przezn. Na biuro + wiatr. - Poz. 55 – Proszę podać rodzaj, typ (zwykłe, ognioodporne, inne) i grubość płyt gipsowo-kartonowych ?
    Ad. 2 płyty gipsowo – kartonowe gr. 0,12cm z pokryciem obustronnym, wodoodporne.
  3. Remont pomieszczeń wewnętrznych a/istn. Dobudówka z przezn. Na biuro + wiatr. - Poz. 56 – Proszę podać rodzaj i grubość wełny mineralnej ?
    Ad. 3 wełna mineralna twarda gr.10 cm.
  4. Remont pomieszczeń wewnętrznych a/istn. Dobudówka z przezn. Na biuro + wiatr. - Poz. 57, 58, 59 – Proszę podać wymiary i schemat stolarki okiennej i drzwiowej oraz rodzaj szyb ?
    Ad. 4.
    - Poz. 57 – drzwi wewnętrzne z dolnym panelem i przeszkleniem górnym, szyba 4 mm, wymiary w świetle otworu 1,0 x 2,0 m.
    - Poz. 58 – drzwi zewnętrzne o profilu ciepłym, zgodnie z podziałem na rys. nr 07A, o wym. w świetle otworu 1,0 x 2,0 m, szyba K – 1,0 W/m2 K.
    - Poz. 59 – okna uchylno – rozwierane z PCV, 4 komorowe, szyba K – 1,0 W/m2 K. podział zgodnie z rys. nr 04A, skrzydła dolne uchylno – rozwierane, górne rozwierane.
  5. b/pom. biurowe, socjalne + wc-ty - Poz. 83, 87 – Proszę podać wymiary i schemat stolarki okiennej i drzwiowej oraz rodzaj szyb ?
    Ad. 5 - Poz. 83 – należy ująć drzwi wewnętrzne do wc 3 szt. z dolnym nawiewem, z przeszkleniem górnym o wym. w świetle otworu 1,0 x 2,0 m. oraz 4 szt. drzwi wewnętrznych pełnych o wym. w świetle otworu 1,0 x 2,0 m. Opis drzwi wewnętrznych – ościeżnica drewniana, skrzydła drzwiowe pełne, pokryte okleiną naturalną w kolorze dębu, okleina frezowana.
  6. b/pom. biurowe, socjalne + wc-ty - Poz. 88 – Proszę podać szerokość podokienników ?
    Ad. 6 - Podokienniki o szerokości 35 cm.
  7. b/pom. biurowe, socjalne + wc-ty - Poz. 92 – Proszę podać rodzaj, typ oraz wymiary wywiewów  ?
    Ad. 7 Zgodnie z opisem na str. 29 projektu przebudowy. Wentylacje wykonać z pustaków ceramicznych o śr.150, omurowanych ponad dachem cegłą klinkierową, dł. wywiewu 12,5 m.
  8. b/pom. biurowe, socjalne + wc-ty - Poz. 108 – Proszę podać docelową grubość warstwy ?
    Ad. 8 Należy przyjąć docelową grubość warstwy 5 cm.
  9. Plac z kostki brukowej - Poz. 117 – Proszę podać zestawienie materiałów do tej pozycji ?
    Ad. 9  Należy przyjąć wykonanie studzienki z kręgów żelbetowe K- 80/60 szt. 2 wraz z materiałami niezbędnymi do jej wykonania.
  10. Wejście do budynku - Poz. 121 – Proszę podać wymiary i schemat stolarki drzwiowej oraz rodzaj szyb ?
    Ad. 10 – w załączeniu rysunek drzwi wejściowych i zadaszenia.
  11. Wejście do budynku - Poz. 122 – Proszę podać wymiary oraz rodzaj i materiały z jakich ma być wykonany daszek - konstrukcja (stalowa, drewniana, inna) ?
    Ad. 11 – w załączeniu rysunek drzwi wejściowych i zadaszenia.
  12. Wejście do budynku - Poz. 125 – Proszę podać rodzaj i grubość wełny mineralnej ?
    Ad. 12 wełna twarda gr. 10 cm.
  13. Wejście do budynku - Poz. 126, 127 – Obmiar wynosi 12,97 m2 czy nie powinien wynosić 129,70 m2    ?
    Ad. 13 – poz. 126 i 127 winno być 129,70 m 2
  14. „InstKomputSL” – Trasy kablowe  - Poz. 10 – Proszę podać rodzaj, typ przegrody separacyjnej ?
    Ad. 14. w dokumentacji przyjęto trasy kablowe zgodnie z katalogiem Poland Suwałki         nr 330151 – system KIO – należy przyjąć równoważne.
  15. „InstKomputSL” – Osprzęt  - Poz. 20 – Proszę podać rodzaj, typ przegrody adaptera do modułów ?
    Ad. 15 w dokumentacji przyjęto wg katalogu Legranda gniazda typu RJ 45  – należy przyjąć równoważne,
  16. „InstKomputSL” – Układanie przewodów  - Poz. 23 – Proszę podać rodzaj, typ kabla UTP 5e ?
    Ad. 16 Należy zamontować kabel UTP 4 x 2 x 0,5 kat. 5e.
  17. „InstKomputSL” – Montaż tablic  - Poz. 24 – Proszę podać schemat i wyposażenie tablicy RK ?
    Ad. 17 zgodnie z rys nr 2 projektu technicznego – schemat rozdzielni RK.
  18. „InstKomputSL” – Montaż tablicy  - Poz. 25 – Proszę podać rodzaj, typ wymiary szafy dystrybucyjnej ?
    Ad. 18 Należy zamontować szafkę dystrybucyjną 19”18U o wym. 60 x 88 x 20. 
  19. „InstKomputSL” – Montaż tablicy  - Poz. 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 – Proszę podać rodzaj: płyty czołowej, panelu wentylacyjnego, listwy zasilającej, półki, wentylatora, urządzenia aktywnego, kabla krosowego, zasilacza awaryjnego, czujnika temperatury ?
    Ad. 19
    Poz. 26 - płyta czołowa wchodzi w skład rozdzielni – szafy dystrybucyjnej 19”18U
    Poz. 27, 30, 34  - panel wentylacyjny z wentylatorem i termostatem typ RAA – 00176
    Poz. 28 - listwa zasilająca – w projekcie przyjęto typ ZPAS firmy Legrand
    Poz. 29 - półka mocowana na dwóch belkach nośnych, stała  o szer. użytkowej  446 SZB-00-00-49/5 firmy Legrand
    Poz. 31 – urządzenie aktywne - SWITCH przyjęto firmy Legrand
    Poz. 32 – kabel krosowy FTP kat. 5e ( PCD-00036-OE-P )
    Poz. 33 – zasilacz awaryjny UPS – 30 minutowy np. firmy Elektronik
    Uwaga - należy przyjąć materiały równoważne spełniające prawidłowe działanie sieci.
  20. „Instalacja wod-kan.”  – Brak pozycji na umywalki, miski ustępowe i baterie dla niepełnosprawnych – czy należy je uwzględnić w kosztorysie, jeżeli tak to ile ?
    Ad. 20 Na rys nr 01A pokazano miejsce usytuowania węzła dla osób niepełnosprawnych, zgodnie z w/w rysunkiem oraz rys. nr WK-02  węzeł wyposażony jest w jedną miskę, jedną umywalkę, w poręcze dla niepełnosprawnych. W/w urządzenia należy uwzględnić w kosztorysie, są one ujęte w poz. 32, 33, 35 przedmiaru wod – kan.
  21. Stolarka drzwiowa I piętro - Poz. 76 – Proszę podać schemat drzwi od korytarza... ?
    Ad. 21. Skrzydło drzwiowe pełne, pokryte okleiną naturalną w kolorze dębu, okleina frezowana.
  22. Klatka schodowa  - Poz. 101 – Proszę podać o co chodzi „Do R – elementy ozdobne 1,4 i 1,15 – klatka schodowa” ?
    Ad. 22 Zgodnie z założeniami do KNR 4-01 przy malowaniu klatek schodowych należy stosować do robocizny współczynnik 1,15 – tabl. 1208, Zgodnie z tabl. 9913 przyjęto współczynnik 1,4, na klatce występują na sklepieniach łuki co uwidocznione na załączonej dokumentacji fotograficznej.
  23. Korytarz - parter  - Poz. 116 – Proszę podać schemat i wymiary drzwi ?
    Ad. 23 Wymiary drzwi w świetle otworu 1,36 m x 2,31m + łuk o wym. 0,70 m– całkowita wysokość 3,01 m.
    Drzwi przedstawiono w dokumentacji fotograficznej, należy wykonać je zgodnie z opinią konserwatora zabytków.
  24. Korytarz – I piętro  - Poz. 135 – Proszę podać rodzaj podokienników (drewniane, PCV, inne) ?
    Ad. 24 – podokiennik PCV.
  25. Instalacje elektryczne biuro 1, 2 i 3 – etap I - Poz. 15 – Proszę podać schemat i wyposażenie tablicy elektrycznej SK1 ?
    Ad. 25  Tablica SK1 to szafka teleinformatyczna do połączenia sieci komputerowej i z tego względu nie wykonano schematu, gdyż mógłby to być jedynie schemat blokowy. Poniżej opisowo podaję jej wyposażenie.
    Jest to rozdzielnia serwera – szafa dystrybucyjna przygotowana do montażu paneli (szafka 18 calowa, 3-rzędowa). Wyposażenie stanowią: switch 24-portowy służący do rozdziału sygnału z serwera głównego szt.1 wraz patchportem z 24 gniazdami sieciowymi z zaciskami służącymi do krosowania kabli sieciowych od oddzielnych stanowisk komputerowych.
    Drugi patchport z 24 gniazdami posłuży do podłączenia przewodów telefonicznych od stanowisk biurowych.  Sygnał telefoniczny zostanie doprowadzony wraz z zabudową centralki w tablicy w II etapie – obecnie będzie wykonana instalacja telefoniczna odbiorcza, z przygotowaniem dla oddzielnych stanowisk biurowych.
    Połączenia pomiędzy switch-em a szynami łączeniowymi wykonane kablami zakończonymi w dwie wtyczki sieciowe 8-pinowe – 24 sztuk (ich ilość zapewni również niezbędne połączenia z centralka telefoniczną w przyszłości).
  26. Instalacje elektryczne biuro 4 i 5 – etap II - Poz. 49, 50 – Proszę podać rodzaj i typ opraw oświetleniowych ?
    Ad. 26 Zabudować oprawy sufitowe żarowe i oprawy kinkietowe żarowe o mocy źródła światła podanej na planach instalacji, o stopniu ochrony i wyglądzie dostosowanym do pomieszczeń. Poniżej zestawienie:
    -    oprawy sufitowe żarowe 60W, plafoniery, IP44 – szt.4,
    -    oprawy kinkietowe żarowe 60W, IP44 – szt.4,
  27. Instalacje elektryczne – brak etapu III – czy istnieje taki etap  ?
    Ad. 27 Etap III obejmuje remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniach mieszkalnych na parterze i piętrze, które obecnie nie są ujęte w niniejszym zamówieniu. Z tego też względu nie będzie realizowany zakres III.
  28. Instalacje elektryczne – brak tablicy w kosztorysie: RL1, TM-1, TM-2 – czy należy te tablice uwzględnić w kosztorysie czy nie będą wykonywane  ?
    Ad. 28. Tablica licznikowa RL1 to miejsce zabudowy istniejących układów pomiarowych na poziomie parteru. Z liczników istniejących należy wyprowadzić jedynie nowe zasilania projektowanych rozdzielnic TR-1 i TR-2 – ujęte w kosztorysie. Tablice TM-1 i TM-2 będą zabudowane w późniejszym okresie w pomieszczeniach mieszkalnych i nie są objęte niniejszym zamówieniem.
    Uwzględniając powyższe, brak tablic RL1, TM-1 i TM-2 w obecnym zamówieniu jest prawidłowy i nie należy ujmować ich w kosztorysie.

Pliki do pobrania:

Rysunek_drzwi_oraz_zadaszenia.jpg (Rozmiar: 1358237 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|