Wadowice, dnia 22.10.2010 r.
Starostwo Powiatowe w Wadowicach
ul. Batorego 2
34-100 Wadowice
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY:
MŁODSZY REFERENT W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie minimum średnie,
b) co najmniej roczny staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Office, środowisko Windows),
b) znajomość języka obcego potwierdzona certyfikatem lub zaświadczeniem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie ewidencji w zakresie rejestracji pojazdów,
b) wydawanie dowodów rejestracyjnych oraz pozwoleń czasowych po zatrzymaniu przez
Policję oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
c) przyjmowanie zawiadomień o wszelkich zmianach w dowodach rejestracyjnych,
d) prowadzenie ewidencji zamówień druków ścisłego zarachowania z PWPW Warszawa oraz dokonywanie teletransmisji danych do producenta,
e) wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) nadawanie numerów na nadwozie, ramę w pojeździe oraz wydawanie zgody na
wykonanie tabliczki znamionowej zastępczej,
g) obsługa stron plegająca na weryfikacji dokumentów przedkładanych do rejestracji
pojazdów oraz udzielanie informacji,
h) prowadzenie ewidencji archiwalnej oraz sprawozdawczości dla w/w tematyki,
i) zastępowanie współpracowników przebywających na urlopach wypoczynkowych lub
nieobecnych w pracy z innych powodów,
j) wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika Wydziału Komunikacji
w miarę posiadanych kwalifikacji i znajomości zleconych zadań.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) świadectwo/a pracy potwierdzające staż pracy lub inne dokumenty,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwa lub zaświadczenie),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2 w sekretariacie (III piętro pok. nr 314) lub przesłać pocztą na adres starostwa z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko młodszego referenta
w Wydziale Komunikacji i Transportu” w terminie do dnia 05.11.2010 r. r. do godz. 15.30
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie przy ul. Batorego 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458).