1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wyższe wykształcenie,
e) co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywana przez co najmniej 3 lata działalność gospodarcza o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku audytora,
f) kwalifikacje do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
* jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub
* złożony, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
* uprawnienia biegłego rewidenta, lub
* dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego (zgodnie z art. 286 ust. 2 ustawy o finansach publicznych Dz. U. z 2009 r. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) i dyplom ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydany przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows),
b) znajomość języka obcego (angielski, niemiecki, francuski) – potwierdzona certyfikatem lub zaświadczeniem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie analiz obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki finansowej jednostki,
b) prowadzenie zadań audytu wewnętrznego,
c) prowadzenie bieżących i stałych akt audytu,
d) przygotowanie programu zadania audytowego,
e) przygotowanie rocznego planu audytu,
f) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań audytowych.
4. Warunki pracy na danym stanowisku:
a) praca w wymiarze 2/5 etatu
b) pierwsza umowa na czas określony do 6 miesięcy,
c) wynagrodzenie brutto:
* zasadnicze 720,00 – 2.120,00 zł,
* dodatek funkcyjnym do 720,00 zł,
d) stanowisko pracy znajdować się będzie w pokojach biurowych na IV piętrze (budynek wyposażony w windę); podstawowe wyposażenie stanowiska, to zestaw komputerowy z oprogramowaniem; praca będzie wymagała obsługi komputera powyżej 4 godzin na dobę, większość czynności będzie wykonywana w pozycji siedzącej.
5. W maju 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie),
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.)
W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa, lub pocztą na adres Starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego” w terminie do dnia 29.06.2012 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie przy ul. Batorego 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz.1458, z późn. zm.).