a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu nr WIZ.272.49.2012.PN z dnia 01.06.2012r na Zakup i dostawę dwóch infokiosków (infomat wolonostojący i infomat z ekranem dotykowym) i systemu informatycznego (oprogramowanie dedykowane „tablica ogłoszeń”) dla Starostwa Powiatow



WIZ.272.49.2012.PN                                                       Wadowice, dnia 01.06.2012 r.

 Wynik przetargu   

Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawa dwóch infokiosków (infomat wolonostojący i infomat z ekranem dotykowym) i systemu informatycznego (oprogramowanie dedykowane „tablica ogłoszeń”) dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

Nr oferty
Nazwa Wykonawcy
/siedziba, adres firmy/
 Liczba punktów przyznana ofercie-
kryterium cena - 100%
 1INFOBOX Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn
 87,00
 3 RIVER Jacek Bator Sp.J.
Ul. Lindego 2, 30-148 Kraków
100,00

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 3 złożona przez:

 RIVER Jacek Bator Sp.J.

Ul. Lindego 2, 30-148 Kraków

  z ceną 38.499,00 zł. brutto

Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.

Zamawiający  odrzucił z postępowania następującą ofertę:

 Nr oferty Oferta łożona przez:Odrzucona na podstawie:
 1TDC POLSKA S.C. J. Nyga, Z. Nyga
Ul. Wyspiańskiego 9A, 64-920 Piła
Art. 89 ust.1 pkt 2

W załączeniu uzasadnienia faktyczne i prawne powyższych decyzji.
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni liczonych od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma faksem na numer telefonu: +4833-873-42-49 bądź e-mailem na adres:

zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl

W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.

Otrzymują:

1.        INFOBOX Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43 – 400 Cieszyn

2.        TDC POLSKA s.c., ul. Wyspiańskiego 9A, 64 – 920 Piła

3.        RIVER Jacek Bator Sp.J., ul. Lindego 2, 30-148 Kraków

4.        strona internetowa zamawiającego www.powiat.wadowice.pl

5.         tablica ogłoszeń zamawiającego

6.         a/a (AN)


WIZ.272.49.2012.PN                                                                                        Wadowice, 01.06.2012r.

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego  pn: „Zakup i dostawa dwóch infokiosków (infomat wolonostojący i infomat z ekranem dotykowym) i systemu informatycznego (oprogramowanie dedykowane „tablica ogłoszeń”) dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009.”

 

                                             TDC POLSKA s.c.

                                            Jacek Nyga, Zenon Nyga

                                             64 – 920 Piła, ul. Wyspiańskiego 9A

 

Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę TDC POLSKA s.c. Jacek Nyga, Zenon Nyga, oferta w sprawie „Zakupu i dostawy dwóch infokiosków (infomat wolonostojący i infomat z ekranem dotykowym) i systemu informatycznego (oprogramowanie dedykowane „tablica ogłoszeń”) dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa” została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

UZASADNIENIE

Zgodność treści oferty z treścią specyfikacji jest zapewniona wówczas, gdy na podstawie analizy i porównania treści obu tych dokumentów można uznać, iż postanowienia zawarte    w ofercie nie są inne, tj. nie różnią się w swej treści od postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogiem Zamawiającego było, aby Wykonawca zaoferował jednostkę centralną - komputer PC o parametrach nie gorszych niż: procesor posiadający co najmniej 1620 punktów wg strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, oraz klawiaturę wykonaną w całości ze stali nierdzewnej z wbudowanym touchpadem. Zamawiający dokonał analizy złożonej przez Wykonawcę oferty, z uwzględnieniem całej jej treści. W wyniku tej analizy oraz z kontekstu wszystkich postanowień zawartych w ofercie wynika, że Wykonawca zaoferował znacznie słabszy procesor – Intel Atom D525 1.8Ghz Dual Core posiadający 715 punktów wg strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Ponadto zaproponował klawiaturę z wbudowanym TrackBall, co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. „Niezgodność treści oferty z treścią SIWZ ma miejsce w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada temu opisanemu w specyfikacji, co do zakresu, ilości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w stopniu zaspokajającym oczekiwania i interesy zamawiającego” - tak orzekła Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 14 czerwca 2011 r. (KIO sygn. akt 1125/11). Zaoferowanych parametrów sprzętu, Zamawiający nie może potraktować jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnej zmiany w treści oferty (art. 87 ust. 2 pkt 3).

Poprawienie takiej „omyłki” spowodowałoby znaczącą zmianę w odniesieniu do podstawowych kwestii przedmiotu zamówienia, i wówczas Zamawiający miałby do czynienia z nową ofertą, a nie z pewną korektą pierwotnego oświadczenia woli Wykonawcy.

W tym stanie faktycznym Zamawiający, zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt 2, zobligowany jest do odrzucenia oferty Wykonawcy jako, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

Otrzymują:         

1.        Adresat;

2.         a/a (AN)

3.        strona internetowa www.powiat.wadowice.pl

Do wiadomości:

1.        INFOBOX Sp. z o.o. 43-400 Cieszyn, ul. Kraszewskiego 9

2.        RIVER Jacek Bator Sp.J. 30-148 Kraków, ul. Lindego 2

 
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|