WIZ.272.49.2012.PN Wadowice, dnia 01.06.2012 r.
Wynik przetargu
Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawa dwóch infokiosków (infomat wolonostojący i infomat z ekranem dotykowym) i systemu informatycznego (oprogramowanie dedykowane „tablica ogłoszeń”) dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa, złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:
Nr oferty | Nazwa Wykonawcy /siedziba, adres firmy/ | Liczba punktów przyznana ofercie- kryterium cena - 100% |
1 | INFOBOX Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 9, 43-400 Cieszyn | 87,00 |
3 | RIVER Jacek Bator Sp.J. Ul. Lindego 2, 30-148 Kraków | 100,00 |
Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 3 złożona przez:
RIVER Jacek Bator Sp.J.
Ul. Lindego 2, 30-148 Kraków
z ceną 38.499,00 zł. brutto
Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.
Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.
Zamawiający odrzucił z postępowania następującą ofertę:
Nr oferty | Oferta łożona przez: | Odrzucona na podstawie: |
1 | TDC POLSKA S.C. J. Nyga, Z. Nyga Ul. Wyspiańskiego 9A, 64-920 Piła | Art. 89 ust.1 pkt 2 |
W załączeniu
uzasadnienia faktyczne i prawne powyższych decyzji.
Zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz.
759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia,
przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5
(pięciu) dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Odwołanie wnosi się
do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w
formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem
elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni liczonych od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma faksem na numer telefonu: +4833-873-42-49 bądź e-mailem na adres:
zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl
W razie
braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym
zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą
elektroniczną.
Otrzymują:
1. INFOBOX Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 9, 43 – 400 Cieszyn
2. TDC POLSKA s.c., ul. Wyspiańskiego 9A, 64 – 920 Piła
3. RIVER Jacek Bator Sp.J., ul. Lindego 2, 30-148 Kraków
4. strona internetowa zamawiającego www.powiat.wadowice.pl
5. tablica ogłoszeń zamawiającego
6. a/a (AN)
WIZ.272.49.2012.PN Wadowice, 01.06.2012r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego pn: „Zakup i dostawa dwóch infokiosków (infomat wolonostojący i infomat z ekranem dotykowym) i systemu informatycznego (oprogramowanie dedykowane „tablica ogłoszeń”) dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009.”
TDC POLSKA s.c.
Jacek Nyga, Zenon Nyga
64 – 920 Piła, ul. Wyspiańskiego 9A
Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę TDC POLSKA s.c. Jacek Nyga, Zenon Nyga, oferta w sprawie „Zakupu i dostawy dwóch infokiosków (infomat wolonostojący i infomat z ekranem dotykowym) i systemu informatycznego (oprogramowanie dedykowane „tablica ogłoszeń”) dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach przewidziane w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa” została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
UZASADNIENIE
Zgodność treści oferty z treścią specyfikacji jest zapewniona wówczas, gdy na podstawie analizy i porównania treści obu tych dokumentów można uznać, iż postanowienia zawarte w ofercie nie są inne, tj. nie różnią się w swej treści od postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogiem Zamawiającego było, aby Wykonawca zaoferował jednostkę centralną - komputer PC o parametrach nie gorszych niż: procesor posiadający co najmniej 1620 punktów wg strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, oraz klawiaturę wykonaną w całości ze stali nierdzewnej z wbudowanym touchpadem. Zamawiający dokonał analizy złożonej przez Wykonawcę oferty, z uwzględnieniem całej jej treści. W wyniku tej analizy oraz z kontekstu wszystkich postanowień zawartych w ofercie wynika, że Wykonawca zaoferował znacznie słabszy procesor – Intel Atom D525 1.8Ghz Dual Core posiadający 715 punktów wg strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. Ponadto zaproponował klawiaturę z wbudowanym TrackBall, co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. „Niezgodność treści oferty z treścią SIWZ ma miejsce w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada temu opisanemu w specyfikacji, co do zakresu, ilości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w stopniu zaspokajającym oczekiwania i interesy zamawiającego” - tak orzekła Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 14 czerwca 2011 r. (KIO sygn. akt 1125/11). Zaoferowanych parametrów sprzętu, Zamawiający nie może potraktować jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnej zmiany w treści oferty (art. 87 ust. 2 pkt 3).
Poprawienie takiej „omyłki” spowodowałoby znaczącą zmianę w odniesieniu do podstawowych kwestii przedmiotu zamówienia, i wówczas Zamawiający miałby do czynienia z nową ofertą, a nie z pewną korektą pierwotnego oświadczenia woli Wykonawcy.
W tym stanie faktycznym Zamawiający, zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt 2, zobligowany jest do odrzucenia oferty Wykonawcy jako, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
Otrzymują:
1. Adresat;
2. a/a (AN)
3. strona internetowa www.powiat.wadowice.pl
Do wiadomości:
1. INFOBOX Sp. z o.o. 43-400 Cieszyn, ul. Kraszewskiego 9
2. RIVER Jacek Bator Sp.J. 30-148 Kraków, ul. Lindego 2