a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu nr WIZ.272.45.2012.PN z dnia 05.06.2012r. na Informatyzację zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przetworzenie części zasobu bazowo - użytkowego operatów prawnych poprzez skanowanie, z postaci papierowej do postaci cyfrowej



 Wadowice, dnia 04.06.2012r.

WIZ.272.45.2012.PN

 Wynik przetargu

 Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Informatyzację zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przetworzenie części zasobu bazowo - użytkowego operatów prawnych poprzez skanowanie, z postaci papierowej do postaci cyfrowej, złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 Nr ofertyNazwa Wykonawcy
/siedziba, adres firmy/
Liczba punktów przyznana ofercie-
/kryterium cena- 100%
 1Przedsiębiorstwo Geodezyjno – Kartograficzne OPGK Rzeszów S.A.
ul. Geodetów 1, 35-328 Rzeszów
 48,33
 2InLand sp. z o.o.
ul. Słoneczna 4, 60-286 Poznań
 33,33
4PPHU Janusz Ciosek Wielkareklama
ul. Warszawska 10, 98-300 Wieluń
 60,42
 5GEOKART – INTERNATIONAL sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 44, 35-113 Rzeszów
33,72
 6 IRON MOUNTAIN POLSKA sp. z o.o.
ul. Regulska 2, Reguły k/Warszawy
05-820 Piastów
100,00

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 6 złożona przez:

 IRON MOUNTAIN POLSKA sp. z o.o.

ul. Regulska 2, Reguły k/Warszawy

05-820 Piastów

 z ceną: 53.505,00 zł/brutto/

Ww. oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.

Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę: XSystem S.A. ul. Julianowska 54B, 91-473 Łódź. Równocześnie ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

W załączeniu uzasadnienie faktyczne i prawne powyższej decyzji.

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia odwołania. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art. 179 - 198g ustawy PZP. Termin podpisania umowy zostanie uzgodniony telefonicznie z wyłonionym Wykonawcą. Umowa zostanie podpisana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

Dziękujemy Wykonawcom za złożone w niniejszym postępowaniu oferty. Prosimy o czytelne potwierdzenie odbioru niniejszego pisma (informację podjąłem dnia …, podpis ) faksem na numer telefonu 33/ 823-24-33 lub 33/ 873-42-49 bądź drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub potwierdzenie przesłanej informacji drogą elektroniczną.


Wadowice, dnia 04.06.2012r.

WIZ.272.45.2012.PN

 

 

 

 XSystem S.A.

ul. Julianowska 54 B, 91-473 Łódź

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na „Informatyzację zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przetworzenie części zasobu bazowo – użytkowego operatów prawnych poprzez skanowanie, z postaci papierowej do postaci cyfrowej”.

            Działając zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 i ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 ze zm.) zawiadamiam, że zostali Państwo wykluczeni z postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Informatyzację zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Przetworzenie części zasobu bazowo – użytkowego operatów prawnych poprzez skanowanie, z postaci papierowej do postaci cyfrowej” na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp – nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

UZASADNIENIE

W dniu 28.05.2012 r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o uzupełnienie oferty z dnia 22.05.2012 r. o następujące dokumenty:

- oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,

- wykaz wykonanych usług wg załącznika nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie.

            W przesłanej w wyznaczonym terminie odpowiedzi, Zamawiający otrzymał uzasadnienie równoważności referencji załączonych do oferty Wykonawcy z warunkiem postawionym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie przychylił się do stwierdzenia Wykonawcy. Zaznaczyć tu należy, że zapis pkt. 5)3 SIWZ „Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z zakresu skanowania i archiwizacji operatów do celów prawnych wraz z załadowaniem masowym opracowanych materiałów do systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym OŚRODEK firmy GEOBID - w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 5 do SIWZ) z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia”, jasno określa wymóg Zamawiającego w zakresie potwierdzenia posiadanej przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia.

            Biorąc pod uwagę regulację zawartą w art. 22 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, dokonał opisu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu tak, aby był on związany z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalny do niego. Oznacza to, że opis ten był adekwatny do osiągnięcia celu, a więc wyboru Wykonawcy dającego rękojmię należytego wykonania zamówienia. Tym samym, nie oznacza to, że do udziału w postępowaniu muszą być dopuszczeni wszyscy wykonawcy działający na rynku w tej branży, potwierdza to również orzecznictwo, m.in. wyrok KIO z dnia 29.04.2011r., sygn. akt KIO 821/11.

Nie można tu również mówić o tym, że działanie Zamawiającego, dotyczące określenia warunków udziału w postępowaniu jest utrudnieniem uczciwej konkurencji, gdyż o zachowaniu zasady konkurencyjności, mówimy już, gdy o zamówienie może ubiegać się co najmniej dwóch wykonawców, potwierdza to chociażby wyrok KIO z dnia 18.02.2008 r., sygn. akt KIO/UZP 78/08. Ponadto w tym miejscu należy zaznaczyć, iż w postępowaniu złożonych zostało pięć ofert przez Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.

W świetle obowiązujących przepisów i zapisów SIWZ, należy również wskazać, iż Wykonawca, który w chwili ogłoszenia przetargu nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie może powoływać się na naruszanie przez Zamawiającego zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, gdyż, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Stanowisko Zamawiającego potwierdza m.in. wyrok KIO z dnia 25.06.2010r. sygn. akt KIO/UZP 1095/10). Pamiętać należy również o pojęciu podmiotu trzeciego - art. 26 ust. 2b ustawy Pzp-na którego m.in.: wiedzy i doświadczeniu może polegać Wykonawca.

Ponadto Zamawiający utwierdził się w przekonaniu, iż dokonany przez niego opis przedmiotu zamówienia, a przede wszystkim opis warunków udziału w postępowaniu nie budzi zastrzeżeń, gdyż do upływu terminu składania ofert, żaden z potencjalnych Wykonawców nie skorzystał z przysługujących mu środków ochrony prawnej.

W ocenie Zamawiającego przedstawione przez Wykonawcę dokumenty tj.: oświadczenie – wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż wskazane w nim usługi zostały wykonane należycie, a także przesłane w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów – uzasadnienie równoważności referencji, nie potwierdzają spełnienia warunku udziału postawionego w SIWZ w pkt. 5)3 tj. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. realizował usługi z zakresu skanowania i archiwizacji operatów do celów prawnych wraz z załadowaniem masowym opracowanych materiałów do systemu zarządzania zasobem geodezyjnym i kartograficznym OŚRODEK firmy GEOBID.

Wobec powyższego Zmawiający zobligowany był wykluczyć Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Równocześnie informuję, że ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

      Od czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|