a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu nr WIZ.272.2.2013.PN na Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V –



WIZ.272.2.2013.PN                                                                     Wadowice, dnia 23.01.2013 r.

 

Wynik przetargu   

 

Powiat Wadowicki – Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa” złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

/siedziba, adres firmy/

Liczba punktów przyznana ofercie-

kryterium cena - 100%

1

 

Consilio Joanna Senetelska-Murdzek,

ul. Leśna 26, 32-087 Bibice

 

100

3

 

PHIN Consulting Sp. z o. o.,

ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź

 

49,27


Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez:

Consilio Joanna Senetelska-Murdzek,

ul. Leśna 26, 32-087 Bibice

                                                                                                         z ceną 8.000 zł brutto

Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.

Zamawiający wykluczył z postępowania następującego Wykonawcę:

 

Nr oferty

 

Wykonawca:

 

wykluczony na podstawie:

2

 

OPTIMA PARTNERS Sp. z o.o. Sp. k, 02 – 520 Warszawa, ul. Wiśniowa 40b lok. 2

 

Art. 24 ust.2 pkt 4


W załączeniu uzasadnienie faktyczne i prawne powyższej decyzji.

Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia odwołania. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art. 179 – 198 g ustawy PZP.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni liczonych od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma faksem na numer telefonu: +4833-873-42-49 bądź e-mailem na adres:

zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl

W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.

Otrzymują:

1.       www.powiat.wadowice.pl

2.       tablica ogłoszeń w/m

3.       a/a (BWW)

4.       Consilio Joanna Seneteleska-Murdzek, ul. Leśna 26, 32-087 Bibice

5.       PHIN Consulting Sp. z o. o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź

6.       OPTIMA PARTNERS Sp. z o.o. Sp. k, 02 – 520 Warszawa, ul. Wiśniowa 40b lok. 2


WIZ.272.2.2013.PN                                                  Wadowice, dnia 23.01.2013r.

 

 

OPTIMA PARTNERS Sp. z o.o. Sp. k
02 – 520 Warszawa, ul. Wiśniowa 40b lok. 2

 

Dotyczy: wykluczenia wykonawcy z postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa

     

            Działając zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiam, że została wykluczona firma OPTIMA PARTNERS Sp. z o.o. Sp. k, 02 – 520 Warszawa, ul. Wiśniowa 40b lok. 2 w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy j/w. – nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

UZASADNIENIE

            W dniu 18.01.2013r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o uzupełnienie oferty z dnia 09.01.2013r. o następujący dokument: wykaz - informację – oświadczenie o osobie, która będzie wykonywać zamówienie (kierownik/koordynator) spełniająca wymagania opisane w pkt 5.1.4 SIWZ oraz informacje o podstawie do dysponowania tą osobą.

Dokument ten miał potwierdzić, że osoby w nim wymienione spełniają postawione przez Zamawiającego warunki tj. proponowany kierownik projektu winien posiadać:

  1. Ukończone studia wyższe o specjalności ekonomia lub prawo lub ukończone studia  podyplomowe   z   zakresu   zarządzania projektami,
  2. Doświadczenie zawodowe – tj. pełnił funkcję kierownika/koordynatora co najmniej 2 projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, w tym minimum jednego projektu o wartości przekraczającej 800 000,00 zł brutto.
  3. Pełną dyspozycyjność w trakcie trwania projektu,
  4. Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych,
  5. Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać w pełni z praw publicznych,
  6. Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.

Wykonawca winien załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (przewidzianych do realizacji) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia. Wykonawca OPTIMA PARTNERS Sp. z o.o. Sp.k 02 – 520 Warszawa, ul. Wiśniowa 40b lok. 2,  złożył ofertę, do oferty załączył wykaz - informację – oświadczenie o osobach, które będą wykonywać zamówienie, lecz nie przedstawił osoby, której powierzył funkcję kierownika/koordynatora projektu.

W wymaganym terminie tj. do dnia 21.01.2013r. Zamawiający nie otrzymał wymaganego dokumentu.

Wobec powyższego Zamawiający zobligowany był wykluczyć Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. 2 pkt 4.

Równocześnie informuję, że ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

            Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.

Otrzymują:

1.       Adresat

2.       www.powiat.wadowice.pl

3.       tablica ogłoszeń w/m

4.       a/a (BWW)

 

Do wiadomości

Consilio Joanna Senetelska-Murdzek, ul. Leśna 26, 32-087 Bibice

PHIN Consulting Sp. z o. o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|