a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu nr WIZ.272.14.2013.PN z dnia 28.02.2013 r. na Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek dla niżej przedstawionych 3 zadań



 Wadowice, dnia 28.02.2013 r.

WIZ.272.14.2013.PN

 

 Wynik przetargu  

 

Powiat Wadowicki - Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Wznowienie granicy oraz sporządzenie wykazu zmian działek dla niżej przedstawionych 3 zadań, wyłoniono wykonawców:

ZADANIE nr 1 - Wznowienie granic działki nr 166/3 obr. 63 jedn. ewid .Podgórze m. Kraków,

złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

/siedziba, adres firmy/

Liczba punktów przyznana ofercie-

/kryterium cena- 100%

1

Firma Usługowa Vi  Marek Świętek

32-020 Wieliczka, os. Asnyka 2/3

80,00

2

Mariusz Sitko GEOMATIK Usługi Geodezyjne Sp. z o.o.

Jerzmanowice 136A, 32-048 Jerzmanowice

51,23

3

Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjno - Budowlanych ALMAR s.c. Aleksander Gbyl, Łukasz Płatek

30-504 Kraków, ul. Kalwaryjska 9-15

100,00

 

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 3 złożona przez:

Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjno - Budowlanych

ALMAR s.c. Aleksander Gbyl, Łukasz Płatek

30-504 Kraków, ul. Kalwaryjska 9-15

                                                                     z ceną: 944,00 zł/brutto/

Ww. oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców.

Zamawiający nie odrzucił z postępowania żadnej oferty.

ZADANIE nr 2 - Sporządzenie wykazu zmian dla działek nr 231/8, 230/1, 230/2, 230/3, 231/6, 231/5i części działki 229/3, położonych w Babicy gmina Wadowice,

złożona została 1 oferta nie podlegająca odrzuceniu przez:

                                      Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych Sp. z o.o.

                                               43-300 Bielsko-Biała, ul. Wyzwolenia 27

                                                                                   z ceną: 1 968,00 zł /brutto/

W/w oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.

Zamawiający nie odrzucił z postępowania żadnej oferty.

ZADANIE nr 3 - Wznowienie wraz z okazaniem w terenie w trakcie rozprawy administracyjnej wschodniej granicy działki nr 752/83 a także jej południowej granicy na odcinku z działką nr 752/84 oraz wskazanie w terenie granic działek nr 134/28, nr 135/3 (obecnie już nie figurujących w ewidencji gruntów obręb Kościelec, jedne wid. Chrzanów miasto); 

złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

/siedziba, adres firmy/

Liczba punktów przyznana ofercie-

/kryterium cena- 100%

1

PROGLOB Sp. z o.o. 32-540 Trzebinia, ul. Kościelna 18

100,00

2

Jakub Knapik Firma „CODE” 32-500 Chrzanów,

ul. Sikorskiego 11, skrytka poczt. 14

29,29

 

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez:

                                                                                  PROGLOB Sp. z o.o.

32-540 Trzebinia, ul. Kościelna 18

                                                                     z ceną: 1 008,60 zł/brutto/

Ww. oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców.

Zamawiający nie odrzucił z postępowania żadnej oferty.

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych     (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, nie przysługuje prawo wniesienia odwołania. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art. 179 - 198g ustawy PZP. Termin podpisania umów zostanie uzgodniony telefonicznie z wyłonionymi Wykonawcami i będzie zgodny z art. 94 ust. 2 pkt 3 litera a ustawy Pzp.

Dziękujemy Wykonawcom za złożone w niniejszym postępowaniu oferty. Prosimy o czytelne potwierdzenie odbioru niniejszego pisma (informację podjąłem dnia …, podpis ) faksem na numer telefonu 33/ 823-24-33 lub 33/ 873-42-49 bądź drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub potwierdzenie przesłanej informacji drogą elektroniczną.

 

Otrzymują:

1. Firma Usługowa Vi  Marek Świętek, 32-020 Wieliczka, os. Asnyka 2/3

2. Mariusz Sitko GEOMATIK Usługi Geodezyjne Sp. z o.o. Jerzmanowice 136A, 32-048 Jerzmanowice

3. Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjno - Budowlanych ALMAR s.c. Aleksander Gbyl, Łukasz Płatek

    30-504 Kraków, ul. Kalwaryjska 9-15

4. PROGLOB Sp. z o.o. 32-540 Trzebinia, ul. Kościelna 18

5. Jakub Knapik Firma „CODE” 32-500 Chrzanów, ul. Sikorskiego 11, skrytka poczt. 14

6. Przedsiębiorstwo Usług Inżynieryjno-Budowlanych ALMAR s.c. Aleksander Gbyl, Łukasz Płatek

    30-504 Kraków, ul. Kalwaryjska 9-15

7.  tablica ogłoszeń;

8.  strona internetowa;

9. NGG.

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|