a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu NBI 343-21/09 z dnia 06.07.2009r. na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowymi związanymi z przebudową odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie Gminy Andrychów



Wadowice, dnia 03.07.2009 r.
NBI 343-21/09

Wynik przetargu  

Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych, informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowymi związanymi z przebudową odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie Gminy Andrychów”, złożono 1 ofertę nie podlegającą odrzuceniu przez:

Nadzór i Usługi Projektowe w zakresie Dróg i Mostów Marek Bagier
ul. Słowackiego 24, 32-640 Zator
z ceną: 0,549 % jako wskaźnik procentowy brutto w stosunku do wartości netto przewidywanych robót budowlanych.

W/w oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.

Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę: DOSBUD sp. z o.o.,  ul. Chrzanowskiego 17, 41-902 Bytom.
Zamawiający nie odrzucił z postępowania żadnej oferty.

Jednocześnie informujemy, że na czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI  ustawy Prawo zamówień publicznych.
Termin podpisania umowy zostanie uzgodniony z wyłonionym Wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
Dziękujemy Wykonawcom za złożone w niniejszym postępowaniu oferty. Prosimy o czytelne potwierdzenie odbioru niniejszego pisma (informację podjąłem dnia …, podpis ) faksem na numer telefonu 033/ 823-24-33 lub 033/ 873-42-49. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu.
Wadowice, dnia 03.07.2009r.
NBI 343-21/09
Dotyczy: wykluczenia wykonawcy z przetargu nieograniczonego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowymi związanymi z przebudową odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie Gminy Andrychów”

DOSBUD sp. z o.o.
ul. Chrzanowskiego 17, 41-902 Bytom

Działając zgodnie z art. 24 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zmian.) zawiadamiam, że zostali Państwo wykluczeni z postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowymi związanymi z przebudową odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie Gminy Andrychów,, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy j/w. - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3.

UZASADNIENIE
 
W SIWZ dział V – „Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków” pkt. 2.1 Posiadana wiedza i doświadczenie – zamawiający wymagał od wykonawcy, aby udokumentował wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przedmiotem w/w zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót związanych z przebudową odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie Gminy Andrychów na długości około 9,7 km wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym oraz urządzeniami bezpieczeństwa ruchu. Stanowi o tym wyraźnie dział III pkt. 1 SIWZ, w którym zamawiający nadał zamówieniu nazwę: ”Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami drogowymi związanymi z przebudową odcinków dróg powiatowych nr 1737K, 1738K położonych na terenie Gminy Andrychów”. Na poświadczenie doświadczenia załączyliście Państwo referencje, które zdaniem zamawiającego nie poświadczały wykonania usług o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, tj.: 1) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami związanymi z naprawą elementów nawierzchni toru Linii Hutniczej Szerokotorowej; 2) okresowe przeglądy obiektów inżynierskich zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego oraz Instrukcją o utrzymaniu kolejowych obiektów inżynieryjnych. A zatem z przedłożonych referencji nie wynika, iż był sprawowany nadzór nad robotami drogowymi związanymi z przebudową odcinków dróg. Błędnym jest rozumowanie jakoby zamawiający wymagał od wykonawcy przedstawienia dokumentów referencyjnych na wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy i przebudowy dróg, gdyż nie to jest przedmiotem w/w zamówienia. Zamawiający wie, że budowa i przebudowa dróg nie jest usługą w rozumieniu ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych oraz to, że określa się je innym kodem Wspólnego Słownika Zamówień CPV, roboty budowlane nie są jednak przedmiotem rozpatrywanego zamówienia. Wysyłając w dniu 26.06.2009r. pismo znak NBI 343-21/09 o uzupełnienie dokumentów zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w przedmiotowym postępowaniu zamawiający zwrócił się o złożenie referencji odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.  pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami związanymi z przebudową, budową dróg, a nie jak Państwo sugerujecie – wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i budową dróg. Wyznaczonym terminie tj.: do 02.07.2009r. godz. 1200, zamawiający nie otrzymał od Państwa w/w dokumentów, będących uzupełnieniem oferty. Wobec powyższego zmawiający zobligowany był wykluczyć Państwa z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy j/w.
Równocześnie informuję, że ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|