a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu na Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansow



WIZ.272.104.2012.PN                                                         Wadowice, dnia 19.11.2012 r.

Wynik przetargu   

 

Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – ZADANIE NR 1,2,3,4:

 

ZADANIE NR 1: 1) Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce; 2) Prawo administracyjne; 3) Prawo w ochronie środowiska:

 

złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

/siedziba, adres firmy/

Liczba punktów przyznana ofercie-

kryterium cena - 100%

2

Centralny Instytut Analiz

Polityczno-Prawnych

01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42

100,00

3

PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

77,83

4

Biznes Edukator Sp. z o.o.

01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

76,10

5

Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o.

43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

88,73

6

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji,

31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

55,02

8

Ekologus Sp. z o.o.

43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

60,20

9

INNOVO Innowacje w biznesie

Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

59,39

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 2 złożona przez:

 

Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych

01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42 

                                                                                                         z ceną 15.350,00 zł. brutto

 

Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.

 

 

Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę:

 

Nr oferty

Wykonawca, który złożył ofertę

Wykluczona  na podstawie:

7

Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa

44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

Art. 24 ust.2 pkt 4

 

Zamawiający  odrzucił z postępowania następującą ofertę:

 

Nr oferty

Oferta łożona przez:

Odrzucona na podstawie:

1

dlaKadr.pl Dorota Podymniak

05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

Art. 89 ust.1 pkt 2

W załączeniu uzasadnienie faktyczne i prawne powyższej decyzji.

 

ZADANIE NR 2: 1) Stosowanie ustawy Prawo Zamówień Publicznych:

 

złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

/siedziba, adres firmy/

Liczba punktów przyznana ofercie-

kryterium cena - 100%

1

Kontrakt Doradztwo-Konsultacje

Agata Michałek-Budzicz

31-153 Kraków, ul. Szlak 65

76,19

3

Centralny Instytut Analiz

Polityczno-Prawnych

01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42

100,00

4

PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

80,30

5

Biznes Edukator Sp. z o.o.

01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

96,68

6

Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o.

43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

82,05

7

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji,

31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

55,17

9

BYTMET Sp. z o.o.

00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

59,74

11

Ekologus Sp. z o.o.

43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

58,18

12

INNOVO Innowacje w biznesie

Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

74,60

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 3 złożona przez:

 

Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych

01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42 

                                                                                                         z ceną 3.200,00 zł. brutto

 

Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.

 

Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawców:

 

Nr oferty

Wykonawca, który złożył ofertę

Wykluczona  na podstawie:

8

Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa

44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

Art. 24 ust.2 pkt 4

10

ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel,

45-131 Opole, ul. Cygana 4

Art. 24 ust.2 pkt 4

 

Zamawiający  odrzucił z postępowania następującą ofertę:

 

Nr oferty

Oferta łożona przez:

Odrzucona na podstawie:

2

dlaKadr.pl Dorota Podymniak

05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

Art. 89 ust.1 pkt 2

W załączeniu uzasadnienie faktyczne i prawne powyższej decyzji.

 

ZADANIE NR 3: 1) Szkolenie dla kierowników rozwijające umiejętności menadżerskie; 2) Coaching szkoleniowy wzmacniający umiejętności menadżerskie:

 

złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

/siedziba, adres firmy/

Liczba punktów przyznana ofercie-

kryterium cena - 100%

1

dlaKadr.pl Dorota Podymniak

05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

57,55

2

Biuro Organizacji, Doradztwa i Szkolenia Mariusz Wysokiński

00-070 Warszawa, ul. Ku Wiśle 2/14 

66,54

3

Centralny Instytut Analiz

Polityczno-Prawnych

01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42

75,47

4

PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

52,70

6

Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o.

43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

67,81

7

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji,

31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

43,43

9

BYTMET Sp. z o.o.

00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

69,46

11

Ekologus Sp. z o.o.

43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

99,54

12

INNOVO Innowacje w biznesie

Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

100,00

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 12 złożona przez:

 

INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13   

                                                                                 z ceną 18.415,00 zł. brutto

 

Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.

 

Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawców:

 

Nr oferty

Wykonawca, który złożył ofertę

Wykluczona  na podstawie:

8

Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa

44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

Art. 24 ust.2 pkt 4

10

ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel,

45-131 Opole, ul. Cygana 4

Art. 24 ust.2 pkt 4

Zamawiający  odrzucił z postępowania następującą ofertę:

 

Nr oferty

Oferta łożona przez:

Odrzucona na podstawie:

5

Biznes Edukator Sp. z o.o.

01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

Art. 89 ust.1 pkt 2

W załączeniu uzasadnienie faktyczne i prawne powyższej decyzji.

 

ZADANIE NR 4: 1) Szkolenie z zabezpieczenia danych osobowych:

 

złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

/siedziba, adres firmy/

Liczba punktów przyznana ofercie-

kryterium cena - 100%

1

dlaKadr.pl Dorota Podymniak

05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

29,52

2

Centralny Instytut Analiz

Polityczno-Prawnych

01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15a/42

70,85

3

PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

100,00

4

Biznes Edukator Sp. z o.o.

01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

89,23

5

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji,

31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

59,04

8

Ekologus Sp. z o.o.

43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

45,42

9

INNOVO Innowacje w biznesie

Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

66,46

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 3 złożona przez:

 

PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

                                                                                 z ceną 1.771,20 zł. brutto

 

Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.

 

 

Zamawiający wykluczył z postępowania Wykonawcę:

 

Nr oferty

Wykonawca, który złożył ofertę

Wykluczona  na podstawie:

6

Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa

44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

Art. 24 ust.2 pkt 4

 

 

Zamawiający  odrzucił z postępowania następującą ofertę:

 

Nr oferty

Oferta łożona przez:

Odrzucona na podstawie:

7

BYTMET Sp. z o.o.

00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

Art. 89 ust.1 pkt 2

W załączeniu uzasadnienie faktyczne i prawne powyższej decyzji.

 

 

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni liczonych od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma faksem na numer telefonu: +4833-873-42-49 bądź e-mailem na adres:

zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl

W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.        Kontrakt Doradztwo-Konsultacje Agata Michałek-Budzicz, 31-153 Kraków, ul. Szlak 65

2.        dlaKadr.pl Dorota Podymniak 05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

3.        Biuro Organizacji, Doradztwa i Szkolenia Mariusz Wysokiński 00-070 Warszawa, ul. Ku Wiśle 2/14 

4.        Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych 01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15A/42

5.        PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. 31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

6.        Biznes Edukator Sp. z o.o. 01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

7.        Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o. 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

8.        Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

9.        Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa 44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

10.     BYTMET Sp. z o.o. 00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

11.     ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel, 45-131 Opole, ul. Cygana 4

12.     Ekologus Sp. z o.o. 43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

13.     INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

14.     Aa. (AN);

15.     www.powiat.wadowice.pl;

16.     tablica ogłoszeń wm.

 

 

 

 

 

 

WIZ.272.104.2012.PN                                                                            Wadowice, dnia 19.11.2012r.

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – ZADANIE NR 1,2,3,4.                              

 

BYTMET Sp. z o.o.

00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

 

Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę BYTMET Sp. z o.o., oferta w sprawie „Przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwaZADANIE NR 4 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

UZASADNIENIE:

Zgodność treści oferty z treścią specyfikacji jest zapewniona wówczas, gdy na podstawie analizy i porównania treści obu tych dokumentów można uznać, iż postanowienia zawarte    w ofercie nie są inne, tj. nie różnią się w swej treści od postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogiem Zamawiającego było, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4 w terminie: Szkolenie z zabezpieczenia danych osobowych. - w ciągu 1 dnia – 17 lub 18 grudnia 2012 r. Zamawiający dokonał analizy złożonej przez Wykonawcę oferty, z uwzględnieniem całej jej treści. W wyniku tej analizy oraz z kontekstu wszystkich postanowień zawartych w ofercie wynika, że Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 4 w terminie do 12.12.2012 r. tzn. 11-12.12.2012 r., co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. „Niezgodność treści oferty z treścią SIWZ ma miejsce w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada temu opisanemu w specyfikacji, co do zakresu, ilości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w stopniu zaspokajającym oczekiwania i interesy zamawiającego” - tak orzekła Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 14 czerwca 2011 r. (KIO sygn. akt 1125/11). Zaoferowanego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający nie może potraktować jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnej zmiany w treści oferty (art. 87 ust. 2 pkt 3). Poprawienie takiej „omyłki” spowodowałoby znaczącą zmianę w odniesieniu do podstawowych kwestii przedmiotu zamówienia, i wówczas Zamawiający miałby do czynienia z nową ofertą, a nie z pewną korektą pierwotnego oświadczenia woli Wykonawcy.

W tym stanie faktycznym Zamawiający, zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt 2, zobligowany jest do odrzucenia oferty (ZADANIE NR 4) Wykonawcy jako, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

 

Otrzymują:

1.        Kontrakt Doradztwo-Konsultacje Agata Michałek-Budzicz, 31-153 Kraków, ul. Szlak 65

2.        dlaKadr.pl Dorota Podymniak 05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

3.        Biuro Organizacji, Doradztwa i Szkolenia Mariusz Wysokiński 00-070 Warszawa, ul. Ku Wiśle 2/14 

4.        Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych 01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15A/42

5.        PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. 31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

6.        Biznes Edukator Sp. z o.o. 01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

7.        Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o. 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

8.        Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

9.        Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa 44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

10.     BYTMET Sp. z o.o. 00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

11.     ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel, 45-131 Opole, ul. Cygana 4

12.     Ekologus Sp. z o.o. 43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

13.     INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

14.     Aa. (AN);

15.     www.powiat.wadowice.pl;

16.     tablica ogłoszeń wm.

 

 

 

 

 

WIZ.272.104.2012.PN                                                                            Wadowice, dnia 19.11.2012r.

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – ZADANIE NR 1,2,3,4.                              

 

dlaKadr.pl Dorota Podymniak

05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

 

 

Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę dlaKadr.pl Dorota Podymniak, oferta w sprawie „Przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwaZADANIE NR 1 i 2 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

UZASADNIENIE:

Zgodność treści oferty z treścią specyfikacji jest zapewniona wówczas, gdy na podstawie analizy i porównania treści obu tych dokumentów można uznać, iż postanowienia zawarte    w ofercie nie są inne, tj. nie różnią się w swej treści od postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogiem Zamawiającego było, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1 w terminie: Kodeks postępowania administracyjnego w praktyce - w ciagu 6 dni – od 3.12.2012 rok – do 10.12.2012 rok, Prawo administracyjne - w ciągu 2 dni – od 11.12.2012 rok – do 12.12.2012 rok oraz Prawo w ochronie środowiska w ciągu 2 dni – od 29.11.2012 rok – do 30.11.2012 rok. W zakresie ZADANIA NR 2 w terminie: Stosowanie ustawy PZP - w ciągu 2 dni – od 13.12.2012 rok – do 14.12.2012 rok/ lub od 19.12.2012 rok – do 20.12.2012 rok. Zamawiający dokonał analizy złożonej przez Wykonawcę oferty, z uwzględnieniem całej jej treści. W wyniku tej analizy oraz z kontekstu wszystkich postanowień zawartych w ofercie wynika, że Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 1 w terminie do 12.10.2012 r., a w zakresie  ZADANIA NR 2 w terminie do 20.10.2012 rok, co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. „Niezgodność treści oferty z treścią SIWZ ma miejsce w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada temu opisanemu w specyfikacji, co do zakresu, ilości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w stopniu zaspokajającym oczekiwania i interesy zamawiającego” - tak orzekła Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 14 czerwca 2011 r. (KIO sygn. akt 1125/11). Zaoferowanego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający nie może potraktować jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnej zmiany w treści oferty (art. 87 ust. 2 pkt 3). Poprawienie takiej „omyłki” spowodowałoby znaczącą zmianę w odniesieniu do podstawowych kwestii przedmiotu zamówienia, i wówczas Zamawiający miałby do czynienia z nową ofertą, a nie z pewną korektą pierwotnego oświadczenia woli Wykonawcy.

W tym stanie faktycznym Zamawiający, zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt 2, zobligowany jest do odrzucenia oferty (ZADANIE NR 1 i 2) Wykonawcy jako, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.        Kontrakt Doradztwo-Konsultacje Agata Michałek-Budzicz, 31-153 Kraków, ul. Szlak 65

2.        dlaKadr.pl Dorota Podymniak 05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

3.        Biuro Organizacji, Doradztwa i Szkolenia Mariusz Wysokiński 00-070 Warszawa, ul. Ku Wiśle 2/14 

4.        Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych 01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15A/42

5.        PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. 31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

6.        Biznes Edukator Sp. z o.o. 01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

7.        Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o. 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

8.        Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

9.        Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa 44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

10.     BYTMET Sp. z o.o. 00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

11.     ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel, 45-131 Opole, ul. Cygana 4

12.     Ekologus Sp. z o.o. 43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

13.     INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

14.     Aa. (AN);

15.     www.powiat.wadowice.pl;

16.     tablica ogłoszeń wm.

 

 

 

 

 

WIZ.272.104.2012.PN                                                                            Wadowice, dnia 19.11.2012r.

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – ZADANIE NR 1,2,3,4..                              

 

BIZNES EDUKATOR SP. z o.o.

ul. Kiwerska 28 lok.4

01-682 Warszawa

 

Zamawiający, Starostwo Powiatowe w Wadowicach, zawiadamia, że złożona przez Wykonawcę BIZNES EDUKATOR Sp. z o.o. oferta w sprawie „Przeprowadzenia szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwaZADANIE NR 3 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

UZASADNIENIE:

Zgodność treści oferty z treścią specyfikacji jest zapewniona wówczas, gdy na podstawie analizy i porównania treści obu tych dokumentów można uznać, iż postanowienia zawarte    w ofercie nie są inne, tj. nie różnią się w swej treści od postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymogiem Zamawiającego było, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3 w terminie: szkolenie dla kierowników rozwijające umiejętności menadżerskie - w ciagu 3 dni – od 26.11.2012 – do 28.11.2012 rok oraz coaching szkoleniowy wzmacniający umiejętności menadżerskie - 120 h. w ciągu 21 dni– od 29.11.2012 – 19.12.2012 r. Zamawiający dokonał analizy złożonej przez Wykonawcę oferty, z uwzględnieniem całej jej treści. W wyniku tej analizy oraz z kontekstu wszystkich postanowień zawartych w ofercie wynika, że Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie ZADANIA NR 3 w terminie do 28.11.2012 r., co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. „Niezgodność treści oferty z treścią SIWZ ma miejsce w sytuacji, gdy zaoferowany przedmiot zamówienia nie odpowiada temu opisanemu w specyfikacji, co do zakresu, ilości, warunków realizacji i innych elementów istotnych dla wykonania przedmiotu zamówienia w stopniu zaspokajającym oczekiwania i interesy zamawiającego” - tak orzekła Krajowa Izba Odwoławcza w wyroku z 14 czerwca 2011 r. (KIO sygn. akt 1125/11). Zaoferowanego terminu realizacji zamówienia, Zamawiający nie może potraktować jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnej zmiany w treści oferty (art. 87 ust. 2 pkt 3). Poprawienie takiej „omyłki” spowodowałoby znaczącą zmianę w odniesieniu do podstawowych kwestii przedmiotu zamówienia, i wówczas Zamawiający miałby do czynienia z nową ofertą, a nie z pewną korektą pierwotnego oświadczenia woli Wykonawcy.

W tym stanie faktycznym Zamawiający, zgodnie z treścią art. 89 ust. 1 pkt 2, zobligowany jest do odrzucenia oferty (ZADANIE NR 3) Wykonawcy jako, że jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Zamawiający informuje, iż od powyższego rozstrzygnięcia przysługuje Wykonawcy odwołanie. Szczegółowe uregulowanie środków ochrony prawnej zawarte jest w dziale VI ustawy, tj. art.179 - 198g ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.        Kontrakt Doradztwo-Konsultacje Agata Michałek-Budzicz, 31-153 Kraków, ul. Szlak 65

2.        dlaKadr.pl Dorota Podymniak 05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

3.        Biuro Organizacji, Doradztwa i Szkolenia Mariusz Wysokiński 00-070 Warszawa, ul. Ku Wiśle 2/14 

4.        Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych 01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15A/42

5.        PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. 31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

6.        Biznes Edukator Sp. z o.o. 01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

7.        Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o. 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

8.        Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

9.        Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa 44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

10.     BYTMET Sp. z o.o. 00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

11.     ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel, 45-131 Opole, ul. Cygana 4

12.     Ekologus Sp. z o.o. 43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

13.     INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

14.     Aa. (AN);

15.     www.powiat.wadowice.pl;

16.     tablica ogłoszeń wm.

 

 

 

 

 

WIZ.272.104.2012.PN                                                                Wadowice, dnia 19.11.2012r.

 

 

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – ZADANIE NR 1,2,3,4.                              

 

 

ILLUSTRO SZKOLENIA DORADZTWO

Grzegorz Rippel

ul. Cygana 4, 45-131 Opole

 

            Działając zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiam, że Wykonawca, ILLUSTRO SZKOLENIA DORADZTWO Grzegorz Rippel, został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ,,Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – ZADANIE NR 2,3na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy j/w. – nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

 

UZASADNIENIE

 W dniu 13.11.2012r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o uzupełnienie złożonej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – dotyczy ZADANIA NR 2,3” o wykaz - informację – oświadczenie, o osobach, które będą wykonywać zamówienie spełniające wymagania opisane w pkt 5.1.4 SIWZ oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami. W wymaganym terminie tj. do dnia 16.11.2012r. do godz. 1200, Zamawiający nie otrzymał wymaganych dokumentów.

Wobec powyższego Zamawiający zobligowany był wykluczyć Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. 2 pkt 4.

Równocześnie informuję, że ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.        Kontrakt Doradztwo-Konsultacje Agata Michałek-Budzicz, 31-153 Kraków, ul. Szlak 65

2.        dlaKadr.pl Dorota Podymniak 05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

3.        Biuro Organizacji, Doradztwa i Szkolenia Mariusz Wysokiński 00-070 Warszawa, ul. Ku Wiśle 2/14 

4.        Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych 01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15A/42

5.        PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. 31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

6.        Biznes Edukator Sp. z o.o. 01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

7.        Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o. 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

8.        Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

9.        Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa 44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

10.     BYTMET Sp. z o.o. 00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

11.     ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel, 45-131 Opole, ul. Cygana 4

12.     Ekologus Sp. z o.o. 43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

13.     INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

14.     Aa. (AN);

15.     www.powiat.wadowice.pl;

16.     tablica ogłoszeń wm.

 

 

 

 

 

 

WIZ.272.104.2012.PN                                                                       Wadowice, dnia 19.11.2012r.

Dotyczy: rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – ZADANIE NR 1,2,3,4.                              

Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa

44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

 

            Działając zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) zawiadamiam, że Wykonawca, Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa, został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ,,Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009”, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – ZADANIE NR 1,2, 3, 4na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy j/w. – nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

 

UZASADNIENIE

 W dniu 13.11.2012r. Zamawiający zwrócił się do Wykonawcy o uzupełnienie złożonej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje pracowników i kadry kierowniczej Starostwa Powiatowego w Wadowicach w ramach projektu „Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 – Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa – dotyczy ZADANIA NR 1, 2, 3, 4” o oryginały pisemnych zobowiązań innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W wymaganym terminie tj. do dnia 16.11.2012r. do godz. 1200, Zamawiający nie otrzymał wymaganych dokumentów.

Wobec powyższego Zamawiający zobligowany był wykluczyć Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. 2 pkt 4.

Równocześnie informuję, że ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.        Kontrakt Doradztwo-Konsultacje Agata Michałek-Budzicz, 31-153 Kraków, ul. Szlak 65

2.        dlaKadr.pl Dorota Podymniak 05-092 Łomianki, ul. Powstańców Warszawy 40

3.        Biuro Organizacji, Doradztwa i Szkolenia Mariusz Wysokiński 00-070 Warszawa, ul. Ku Wiśle 2/14 

4.        Centralny Instytut Analiz Polityczno-Prawnych 01-651 Warszawa, ul. Gwiaździsta 15A/42

5.        PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. 31-516 Kraków, ul. Grochowska 39A,

6.        Biznes Edukator Sp. z o.o. 01-682 Warszawa, ul. Kiwerska 28/4

7.        Śląski Instytut Rozwoju Turystyki i Ochrony Środowiska Sp. z o.o. 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 275

8.        Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, 31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

9.        Fundacja na Rzecz Rozwoju Miasta Knurowa 44-190 Knurów, ul. Dworcowa 38 a

10.     BYTMET Sp. z o.o. 00-052 Warszawa, ul. Kredytowa 3a/114

11.     ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel, 45-131 Opole, ul. Cygana 4

12.     Ekologus Sp. z o.o. 43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

13.     INNOVO Innowacje w biznesie Sp. z o.o., 38-200 Jasło, ul. 3 Maja 13

14.     Aa. (AN);

15.     www.powiat.wadowice.pl;

16.     tablica ogłoszeń wm.

 

 

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|