a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik przetargu na na przeprowadzenie szkolenia z komunikacji interpersonalnej i profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach, w ramach projektu pn.: „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakoś



WIZ.272.136.2011.PN                                                         Wadowice, dnia 12.12.2011 r.

 

Wynik przetargu   

 

Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie szkolenia z komunikacji interpersonalnej i profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach, w ramach projektu pn.: „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

 

Nr oferty

Nazwa Wykonawcy

/siedziba, adres firmy/

Liczba punktów przyznana ofercie-

kryterium cena - 100%

1

PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

ul. Grochowska 39A, 31-516 Kraków

100

2

SUADERE Gabinet Psychologiczny

Wizyty domowe, mgr Krzysztof Sobieraj

Ul. Józefa Płochy 2/71, 40-762 Katowice

60,04

3

Agencja SEDNO sp. z o.o.

ul. Batorego 34/7, 59-220 Legnica

49,60

4

ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo

Grzegorz Rippel

Ul. Cygana 4, 45-131 Opole

94,50

5

Ekologus Sp. z o.o.

43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

22,05

6

SWITCH Barbara Mazurek – Duda

31-534 Kraków, ul. Masarska 3/13

61,75

7

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej

Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji

31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

44,10

8

Heuresis Certyfikowani Trenerzy i Konsultanci Zarządzania

Sp. z o.o. 30-102 Kraków, ul. Syrokomli 11/8

41,05

9

Centrum Komputerowe „ZETO” S.A.

90-146 Łódź, ul. Narutowicza 136

26,77

10

Zespół Ekspertów Menager

31-053 Kraków, ul. Szeroka 2

63,33

12

Ogólnopolskie Centrum Edukacji

Samorządu i Administracji Sp.z o.o.

ul. Chałubińskiego 6, 00-613 Warszawa

37,65

13

Centrum Doradztwa Reklamy Szkoleń CDRS.PL

72-300 Gryfice, ul. Dworcowa16/6

68,61

14

Instytut Adaptacji Kulturowej i Językowej

Katarzyna Sieńko, 21-077 Spiczyn, Charlęż 38

96,49

15

AWANGARDA Szkolenia z pasją

Puczkowska Justyna, 48-300 Nysa, ul. Karugi 7/8

61,88

16

QUERCUS OPTIMA Anna Czajowska

32-650 Kęty, os. Nad Sołą 23/33

77,18

17

CENTRUM KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH

Maria Oczko, 32-650 Kęty, ul. Żwirki i Wigury 27

48,16

Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 1 złożona przez:

 

PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o.

ul. Grochowska 39A, 31-516 Kraków

                                                                                                         z ceną 6.174,60 zł. brutto

 

Uzasadnieniem wyboru jest złożenie najkorzystniejszej oferty przy spełnieniu warunków i wymagań Zamawiającego określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za co otrzymała wynik w jedynym kryterium jakim była cena: 100,00 pkt.

 

Zamawiający wykluczył z postępowania następującego Wykonawcę:

 

Nr oferty

 

Wykonawca:

 

wykluczony na podstawie:

11

Inter Active Agencja Komunikacji Marketingowej

38-481 Rymanów Zdrój, ul. Zdrojowa 42/12

Art. 24 ust.2 pkt 4

W załączeniu uzasadnienie faktyczne i prawne powyższej decyzji.

 

Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty

 

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Prawo zamówień publicznych od powyższych decyzji i rozstrzygnięcia, przysługuje prawo wniesienia pisemnego i umotywowanego odwołania, w terminie 5 (pięciu) dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, przy ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie 5 dni liczonych od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Prosimy o potwierdzenie w dniu dzisiejszym odbioru czytelnego niniejszego pisma faksem na numer telefonu: +4833-873-42-49 bądź e-mailem na adres:

zamowienia.publiczne@powiat.wadowice.pl

W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym zamawiający przedłoży dowód nadania faksu lub pisma przesłanego pocztą elektroniczną.

 

 

 

 

Otrzymują:

1.       www.powiat.wadowice.pl

2.       tablica ogłoszeń w/m

3.       a/a (AN)

4.        PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. ul. Grochowska 39A, 31-516 Kraków

5.        SUADERE Gabinet Psychologiczny Wizyty domowe, mgr Krzysztof Sobieraj Ul. Józefa Płochy 2/71, 40-762 Katowice

6.        Agencja SEDNO sp. z o.o. ul. Batorego 34/7, 59-220 Legnica

7.        ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel Ul. Cygana 4, 45-131 Opole

8.        Ekologus Sp. z o.o. 43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

9.        SWITCH Barbara Mazurek – Duda 31-534 Kraków, ul. Masarska 3/13

10.     Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji 31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

11.     Inter Active Agencja Komunikacji Marketingowej ul. Zdrojowa 42/12, 38-481 Rymanów Zdrój.

12.     Heuresis Certyfikowani Trenerzy i Konsultanci Zarządzania Sp. z o.o. 30-102 Kraków, ul. Syrokomli 11/8

13.     Centrum Komputerowe „ZETO” S.A. 90-146 Łódź, ul. Narutowicza 136

14.     Zespół Ekspertów Menager 31-05

 

 

 

 

 

 

 

WIZ 272.136.2011.PN                                                                            Wadowice, dnia 12.12.2011r.

Dotyczy: wykluczenia wykonawcy z postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Przeprowadzenie szkolenia z komunikacji interpersonalnej i profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach, w ramach projektu pn.: „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.          

 

InterActive

Agencja Komunikacji Marketingowej

ul. Zdrojowa 42/12, 38-481 Rymanów Zdrój

 

 

Działając zgodnie z art. 24 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że Wykonawca został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ,, Przeprowadzenie szkolenia z komunikacji interpersonalnej i profesjonalnej obsługi klienta dla pracowników Starostwa Powiatowego w Wadowicach, w ramach projektu pn.: „Jakość w urzędzie – wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009” realizowanego          w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V – Dobre rządzenie, Działanie 5.2 – Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, poddziałanie 5.2.1, współfinansowanego         z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy j/w. – nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

UZASADNIENIE

  

W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadanej wiedzy         i doświadczenia wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty potwierdzające, że usługi przez niego zrealizowane zostały wykonane (są wykonywane) należycie. Dokumenty świadczące o należytym wykonaniu zamówień wystawiają ich odbiorcy. Mają one, co do zasady, weryfikować                        i dokumentować należyte wykonanie zamówienia zrealizowanego dla innego podmiotu. Zamawiający zgadza się z Wykonawcą, że dokumenty te nie muszą w pełni opisywać zakresu usług, tak jak wykaz, oraz że nie muszą zawierać tych samych informacji co w wykazie. Muszą jednak być   z pracami wskazanymi w wykazie identyfikowalne. Zamawiający wymagał aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 szkolenia, których zakres tematyczny obejmował między innymi komunikację interpersonalną i/lub komunikację wewnętrzną i/lub trening umiejętności interpersonalnych i/lub rozwiązywanie konfliktów i/lub  profesjonalną obsługę klienta  -  przeprowadzone dla organów administracji  publicznej. Wykonawca reprezentowany przez właściciela firmy Pana Macieja Karmińskiego oświadczył w ofercie               w załączniku 4 „OŚWIADCZENIE Posiadana wiedza i doświadczenie zawodowe”, że reprezentowana przez niego firma, realizowała w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania zamówienia nt. „Komunikacja społeczna”, „Praca z trudnym interesantem” dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego. Zamawiający nie znalazł w ofercie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług przez Wykonawcę, dlatego w dniu 30.12.2011r. zwrócił się do Wykonawcy o uzupełnienie złożonej oferty o dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w ofercie jako potwierdzające spełnianie postawionych przez Zamawiającego warunków zostały wykonane należycie. W odpowiedzi wykonawca przesłał kopię poświadczoną referencji wystawionych dla Pani Ewy Gadomskiej (te same, które wcześniej dołączył do oferty) przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, które potwierdzają jej doświadczenie  jako trenera/wykładowcy. Niestety dokumenty te nie potwierdzają należytej realizacji usług  w nich wymienionych, ani przez Wykonawcę, ani nawet przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, na doświadczenie i wiedzę którego, Wykonawca mógłby się powołać.

Wobec powyższego Zamawiający uznał, że Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku dotyczącego posiadanej wiedzy i doświadczenia, w związku z czym zobligowany był wykluczyć Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. 2 pkt 4.

Równocześnie Zamawiający informuje, że ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

           Od czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane         w dziale VI ustawy- Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.       Adresat

2.       www.powiat.wadowice.pl

3.       tablica ogłoszeń w/m

4.       a/a (AN)

 

 

 

 

Do wiadomości

1.        PM Doradztwo Gospodarcze Sp. z o.o. ul. Grochowska 39A, 31-516 Kraków

2.        SUADERE Gabinet Psychologiczny Wizyty domowe, mgr Krzysztof Sobieraj Ul. Józefa Płochy 2/71, 40-762 Katowice

3.        Agencja SEDNO sp. z o.o. ul. Batorego 34/7, 59-220 Legnica

4.        ILLUSTRO Szkolenia Doradztwo Grzegorz Rippel Ul. Cygana 4, 45-131 Opole

5.        Ekologus Sp. z o.o. 43-309 Bielsko-Biała, ul. Jaskółcza 29

6.        SWITCH Barbara Mazurek – Duda 31-534 Kraków, ul. Masarska 3/13

7.        Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji 31-153 Kraków, ul. Szlak 73a

8.        Heuresis Certyfikowani Trenerzy i Konsultanci Zarządzania Sp. z o.o. 30-102 Kraków, ul. Syrokomli 11/8

9.        Centrum Komputerowe „ZETO” S.A. 90-146 Łódź, ul. Narutowicza 136

10.     Zespół Ekspertów Menager 31-053 Kraków, ul. Szeroka 2

11.     Ogólnopolskie Centrum Edukacji Samorządu i Administracji Sp.z o.o. ul. Chałubińskiego 6, 00-613 Warszawa

12.     Centrum Doradztwa Reklamy Szkoleń CDRS.PL 72-300 Gryfice, ul. Dworcowa16/6

13.     Instytut Adaptacji Kulturowej i Językowej Katarzyna Sieńko, 21-077 Spiczyn, Charlęż 38

14.     AWANGARDA Szkolenia z pasją Puczkowska Justyna, 48-300 Nysa, ul. Karugi 7/8

15.     QUERCUS OPTIMA Anna Czajowska 32-650 Kęty, os. Nad Sołą 23/33

16.     CENTRUM KSZTAŁCENIA DOROSŁYCH Maria Oczko, 32-650 Kęty, ul. Żwirki i Wigury 27

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|