a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Wynik postępowania NBI 342-01/08 z dnia 20.02.2008r. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach



Wadowice, dnia 20.02.2008r.

NBI 342-01/08
Dotyczy: zapytanie o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach


Wynik postępowania

Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) Prawo zamówień publicznych, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na „dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach”, złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

Nr oferty Nazwa Wykonawcy
/ siedziba, adres firmy/
Liczba punktów przyznana ofercie-
/kryterium cena- 100%
1 RIVA Sp. jawna
Andrzej Fraś, Przemysław Izydorek
ul. Łukasińskiego 1, 43-300 Bielsko-Biała
89,02
2 AKSA Krzysztof Antos i Wspólnicy
ul. Parkowa 23, 34-100 Wadowice
100,00



Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta nr 2 złożona przez:

AKSA Krzysztof Antos i Wspólnicy
ul. Parkowa 23
34-100 Wadowice

za cenę: 57.576,31 zł /brutto/

W/w oferta spełnia wszystkie warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia, gdyż uzyskała najwyższą ilość punktów wg kryterium „cena 100%” tj. 100,00 pkt.

Jednocześnie informujemy, że na czynności Zamawiającego przysługują Państwu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI rozdział II ustawy Prawo zamówień publicznych.
Termin podpisania umowy zostanie uzgodniony z wyłonionym Wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.

Dziękujemy Wykonawcom za złożone w niniejszym postępowaniu oferty. Prosimy o potwierdzenie odbioru czytelnego niniejszego pisma faksem na numer telefonu 033/ 823-24-33 lub 033/ 873-42-49. W razie braku wyraźnego potwierdzenia z Państwa strony w postępowaniu dowodowym Zamawiający przedłoży dowód nadania faksu.

Wykluczenie Super Print


Wadowice, dnia 20.02.2008r.

NBI 342-01/08

Dotyczy: wykluczenia wykonawcy z postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach

SUPER PRINT
Mariusz Szczotka
Wieprz 253, 34-122 Wieprz


Działając zgodnie z art. 24 ust.2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) zawiadamiam, że został Pan wykluczony z postępowania prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 -„nie złożyli oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków”.

UZASADNIENIE

Zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia pkt. VI ppkt. 4 do składanej oferty należało dołączyć „aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert”.
Do złożonej przez Pana oferty zostało dołączone Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione 17.01.2005r.
Działając zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty o w/w dokument. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie dostarczył do siedziby Zamawiającego powyższego dokumentu.

Wobec powyższego na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) Prawo zamówień publicznych Zamawiający był zobligowany do wykluczenia Wykonawcy.
Ponadto zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Jednocześnie informujemy, że na czynności Zamawiającego przysługują Panu środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI rozdział II ustawy Prawo zamówień publicznych.

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|