a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie z dnia 30.04.2008 r. o zamówieniu nr 90133 - 2008 na wybór banku obsługującego budżet powiatu w latach 2008-2009



Wadowice: Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009.
Numer ogłoszenia: 90133 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax 033 8232433.

    * Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty od której jest uzależniony obowiązek zamieszczania ogłoszeń do UOPWE. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu powiatu wadowickiego, a w szczególności: -otwarcie i prowadzenie podstawowego rachunku bankowego starostwa i jednostek organizacyjnych powiatu wadowickiego, rachunków pomocniczych ( w tym walutowych) oraz funduszy celowych ; -przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych, gotówkowych i bezgotówkowych; -przechowywanie depozytów w banku w formie wynajęcia skrytki; -bieżące przekazywanie wyciągów z ustaleniem salda dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach; -bieżące przekazywanie wyciągów z ustaleniem salda jednostkom organizacyjnym powiatu wadowickiego do ich siedziby; -uzgadnianie dokumentacji z zapisami na rachunkach; -potwierdzanie zgodności salda; -uruchomienie na wniosek zamawiającego krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 2.000.000 zł rocznie; -telefoniczne uzgadnianie sald rachunków bankowych na hasło; -oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych, będzie zmienne w okresach miesięcznych -automatyczne inwestowanie (O/N) wszystkich środków zgromadzonych na rachunkach bankowych wskazanych przez Starostwo Powiatowe w Wadowicach oraz jednostki organizacyjne powiatu wadowickiego; -bezpłatna instalacja w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce organizacyjnej powiatu wadowickiego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz bezpłatne przeszkolenie wskazanych pracowników. Tym samym zapewnienie obsługi i prowadzenia rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB). Korzystanie z EOB dotyczy Starostwa Powiatowego oraz wszystkich jednostek organizacyjnych powiatu wadowickiego. Bank zapewni możliwość obsługi i prowadzenia rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej. Poszczególne jednostki będą przystępować do systemu elektronicznej obsługi bankowej w trakcie trwania umowy z wybranym w niniejszym postępowaniu Bankiem. Terminy przystąpienia do systemu EOB będą uzależnione od możliwości technicznych i finansowych danej jednostki. W przypadku, gdy dana jednostka będzie gotowa do włączenia w system EOB, Bank będzie zobowiązany do jej włączenia w system w terminie do 10 dni od zgłoszenia gotowości jednostki, na warunkach określonych w ofercie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. w formie konsorcjum).W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej , w ppkt 1 oraz 4 , musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta Wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia będzie on zobowiązany najpóźniej w dniu zawarcia umowy o niniejsze zamówienie do złożenia do wglądu oryginału, a do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność, właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 6.Podpiszą umowę na warunkach przedstawionych w ofercie ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi powiatu wadowickiego. 7.Zapewnią pełną obsługę zamawiającego i jego wszystkich jednostek organizacyjnych, na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający wymaga by obsługa bankowa świadczona była co najmniej w Wadowicach 8.Złożą ofertę odpowiadającą treści SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1 ( spełnia - nie spełnia ) w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach, oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich). 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich). 4. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopię potwierdzoną notarialnie. 5. Wypełniony formularz ofertowy 6. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP 7. Zaakceptowane i podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy założenia do umowy 8. Wykaz istniejących na terenie powiatu wadowickiego placówek bankowych 9. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1., 2., 3. zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt 1 i 3, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); odpowiednio dla pkt 2. składa: - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Pzp., (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); przy czym gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie złożenie kompletu wymienionych wyżej dokumentów dotyczy to każdego z nich. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11.Dokumenty, o których mowa w pkt 9. i 10. muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski i poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. 12.W przypadku, gdy wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa wyżej (oprócz 4 i 8) dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości). 13.Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
  • 1. Cena - 30
  • 2. wysokość oprocentowania środków na lokatach overnight - 30
  • 3. wysokość prowizaji za prowadzenie rachunku - 30
  • 4. marża bankowa dla WIBOR 1M od kredytu w wys. 2 mln zł w rachunku bieżącym Starostwa Powiatowego w Wadowicach - 5
  • 5. Kapitalizacja odsetek - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. nr 104 (I p.).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. nr 314 sekretariat (III p.).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy


Wadowice dn. 15.05.2007r.
NBI.343-12/08


Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
na „Wybór banku obsługującego budżet Powiatu Wadowickiego w latach 2008-2009”

ogłoszenie o zamówieniu nr 90133-2008 z dnia 30.04.2008r.


W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity teks Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) uprzejmie wyjaśnia:

pyt. 1. Prosimy o podanie średniomiesięcznej ilości oraz wartości wpłat i wypłat dokonywanych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne.

Ad.1. Środniomiesięczne ilości wpłat dokonywane przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne ujęto w zał. Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Średniomiesięczne ilości wypłat dokonywanych przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne ujęto w odp. na pyt. nr 3.

pyt. 2. Czy zamawiający może potwierdzić, że przelewy będą dokonywane wyłącznie drogą elektroniczną?

Ad. 2. Na początku umowy przelewy mogą być dokonywane drogą elektroniczną . Na dzień dzisiejszy tylko Starostwo Powiatowe i 5 jednostek organizacyjnych ( spośród 26 ) przesyła przelewy drogą elektroniczną . Pozostałe jednostki składają przelewy w banku. Po uruchomieniu przez bank pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej i przeszkoleniu pracowników każda jednostka będzie dokonywała przelewów elektronicznie.

pyt. 3. Prosimy o podanie ilości czeków realizowanych w skali miesiąca.

Ad. 3. 40 czeków to średniomiesięczna ilość czeków realizowanych przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne powiatu wadowickiego.

pyt. 4. Prosimy o określenie na ilu stanowiskach Zamawiający życzy sobie mieć
zainstalowany system home-bankingu.

Ad. 4. System home-banking musi być zainstalowany przynajmniej na 1 stanowisku w każdej jednostce organizacyjnej powiatu.

pyt. 5. Czy Zamawiający może określić przez ile dni w roku zamierza wykorzystywać przyznany limit kredytu w rachunku bieżącym?

Ad. 5. Wykorzystanie limitu kredytu w rachunku bieżącym ujęto w planowaniu na 60 dni w roku.

pyt. 6. Czy Zamawiający może odstąpić od zapisu zawartego w punkcie 9 w załączniku nr 3 do SIWZ?

Ad. 6. Zamawiający nie zamierza odstąpić od zapisu zawartego w punkcie 9 załącznika nr 3 SIWZ.

pyt.7. Czy Zamawiający poprzez system Multicash rozumie usługę dokonywania operacji bankowych drogą elektroniczną tzw. home banking?

Ad. 7. Przez system Multicash Zamawiający rozumie usługę dokonywania operacji bankowych drogą elektroniczną tzw. home banking.

pyt. 8. Prosimy o przesłanie następujących dokumentów finansowych, które umożliwią nam dokonanie prawidłowej analizy zdolności kredytowej Zamawiającego:
- RbNds za pierwszy kwartał 2008r.
- RbZ za pierwszy kwartał 2008r.
- aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami w ZUS i US
- opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2006r.
- opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2007r.
- opinia RIO o projekcie budżetu na rok 2008r.

Ad. 8. Zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami ZUS i podatku dochodowego Zamawiający przekaże przy podpisaniu umowy z wyłonionym bankiem.
W załączeniu przekazujemy wskazane dokumenty finansowe w celu umożliwienia dokonania prawidłowej analizy zdolności kredytowej Zamawiającego tzn:
- RbN za pierwszy kwartał 2008r.
- RbZ za pierwszy kwartał 2008r.
- opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2006r.
- opinia RIO o wykonaniu budżetu za rok 2007r.
- opinia RIO o projekcie budżetu na rok 2008r.
Pliki do pobrania:

Dodatkowe dokumenty.zip
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|