Wadowice, dnia 28.01.2008 r.
Starostwo Powiatowe w Wadowicach
ul. Batorego 2
34-100 Wadowice
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO:
STARSZY INSPEKTOR DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY (1/8 ETATU)
- Wymagania niezbędne:
- zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp lub
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Wymagania dodatkowe:
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows),
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie kompleksowej obsługi w zakresie bhp w Starostwie Powiatowym.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- świadectwo/a pracy potwierdzające staż pracy lub inne dokumenty,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwa lub zaświadczenie)
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2 w sekretariacie (III piętro pok. nr 314) lub pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko starszego inspektora do spraw bhp w Starostwie Powiatowym w Wadowicach” w terminie do dnia 11.02.2008 r. do godz. 1530.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór po zweryfikowaniu wymagań formalnych będzie przeprowadzony w formie testu a następnie rozmowy kwalifikacyjnej. Test będzie obejmował wiedze z zakresu następujących ustaw:
- Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sposobu ich dokumentowania, a także zakresu informacji zamieszczanych w rejestrze wypadków przy pracy,
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy,
- Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie starostwa przy ul. Batorego 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).