Wadowice, dnia 17.07.2009 r.
Starostwo Powiatowe w Wadowicach
ul. Batorego 2
34-100 Wadowice
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
PODINSPEKTOR W WYDZIALE BUDŻETU I FINANSÓW
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość, finanse).
- Wymagania dodatkowe:
- minimum półroczne doświadczenie zawodowe – praca w księgowości budżetowej,
- praca z programem finansowym „Rekord”,
- biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows).
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowanie dokumentów do dekretacji oraz ich dekretacja (konto FZGiK i PFOŚ),
- komputerowe prowadzenie syntetyki i analityki do w/w kont i uzgadnianie syntetyki z analityką,
- comiesięczne rozliczanie kont rozrachunkowych,
- naliczanie odsetek i windykacja należności,
- przeprowadzenie inwentaryzacji rozrachunków na koncie roku,
- sporządzanie sprawozdań finansowych FZGiK i PFOŚ Rb – 33, Rb – N i Rb – Z z funduszy,
- współpraca z bankami – negocjowanie oprocentowania lokowanych środków finansowych na rachunkach bankowych,
- współpraca z RIO – przesyłanie sprawozdań drogą elektroniczną,
- sporządzanie sprawozdań z pomocy publicznej i przesyłanie do RIO,
- przesyłanie drogą elektroniczną deklaracji PFRON.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- świadectwo/a pracy potwierdzające staż pracy lub inne dokumenty,
- dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwa lub zaświadczenie),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2 w sekretariacie (III piętro pok. nr 314) lub pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Budżetu i Finansów” w terminie do dnia 31.07.2009 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (
www.bip.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie przy ul. Batorego 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. nr 223, poz. 1458).