OGŁASZA NABÓR
NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE:
AUDYTOR WEWNĘTRZNY
1. Wymagania niezbędne:
a) co najmniej dwuletni staż pracy:
b) wykształcenie wyższe,
c) obywatelstwo polskie,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
e) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
2. Wymagania dodatkowe:
a) biegła obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows),
b) znajomość języka obcego (angielski, niemiecki, francuski) – potwierdzona certyfikatem lub zaświadczeniem.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie analiz obszarów ryzyka w zakresie działalności oraz gospodarki finansowej jednostki,
b) prowadzenie zadań audytu wewnętrznego,
c) prowadzenie bieżących i stałych akt audytu,
d) przygotowanie programu zadania audytowego,
e) przygotowanie rocznego planu audytu,
f) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań audytowych.4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) świadectwo/a pracy potwierdzające staż pracy lub inne dokumenty,
d) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwa lub zaświadczenie),
e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
W przypadku zatrudnienia należy dostarczyć zaświadczenie o niekaralności oraz badanie lekarskie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać (w zaklejonej kopercie) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Wadowicach przy ul. Batorego 2 w sekretariacie (III piętro pok. nr 314) lub pocztą na adres starostwa z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko audytora wewnętrznego w Starostwie Powiatowym w Wadowicach” w terminie do dnia 29.01.2008 r. do godz. 15.30.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór po zweryfikowaniu wymagań formalnych będzie przeprowadzony w formie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pl) oraz tablicy informacyjnej w siedzibie starostwa przy ul. Batorego 2.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).