a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamwieniu nr 235705-2010 z dnia 31.08.2010 na Zadanie nr 1 Modernizacja drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice-Przybradz na długości 340 m wraz z budową chodnika na długości 150 m; Zadanie nr 2 część II Remont uszkodzonego przepustu fi 600 m



Wadowice: Zadanie nr 1 Modernizacja drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice-Przybradz na długości 340m wraz z budową chodnika na długości 150m; Zadanie nr 2 część I Modernizacja drogi powiatowej nr 1705K Barwałd-Stryszów-Zembrzyce na długości 250m; Zadanie nr 2 część II Remont uszkodzonego przepustu fi 600mm w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010r.
Numer ogłoszenia: 235705 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 Modernizacja drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice-Przybradz na długości 340m wraz z budową chodnika na długości 150m; Zadanie nr 2 część I Modernizacja drogi powiatowej nr 1705K Barwałd-Stryszów-Zembrzyce na długości 250m; Zadanie nr 2 część II Remont uszkodzonego przepustu fi 600mm w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg powiatowych na terenie gmin Wieprz i Kalwaria Zebrzydowska polegające na: Zadanie nr 1 Modernizacja drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice-Przybradz na długości 340m wraz z budową chodnika na długości 150m roboty polegające na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - profilowaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonaniu warstwy ścieralnej - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); budowie chodnika polegającej na: - robotach przygotowawczych (roboty pomiarowe, rozbiórka zjazdów, cięcie i rozebranie nawierzchni pod krawężnik) - wykonaniu wykopów i nasypów wraz z zagęszczeniem; - wykonaniu ławy betonowej; - ustawieniu krawężników i obrzeży; - wykonaniu ścieku przykrawężnikowego; - wykonaniu studzienki ściekowej z przykanalikiem; - wykonaniu 2-ch warstw podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego po wyprofilowanie i zagęszczeniu podłoża; - remoncie zjazdów; - ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej - ubezpieczenie rowów korytkami betonowymi; Zadanie nr 2 część I Modernizacja drogi powiatowej nr 1705K Barwałd-Stryszów-Zembrzyce na długości 250m, roboty polegające na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonaniu warstwy ścieralnej - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); - korekcie wysokości studzienek ściekowych; - ubezpieczeniu rowu korytkami ściekowymi Zadanie 2 część II Remont uszkodzonego przepustu fi 600mm w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010r roboty polegające na: - rozebraniu uszkodzonego przepustu; - wykonaniu wykopów pod ściankę czołową i ubezpieczenia skarp; - wymianie uszkodzonych rur - wykonaniu ścianki czołowej; - ubezpieczeniu wylotu płytami ażurowymi Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dróg powiatowych na terenie gmin Wieprz i Kalwaria Zebrzydowska polegające na: Modernizacja drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice-Przybradz wraz z budową chodnika roboty polegające na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - profilowaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonaniu warstwy ścieralnej - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); budowie chodnika polegającej na: - robotach przygotowawczych (roboty pomiarowe, rozbiórka zjazdów, cięcie i rozebranie nawierzchni pod krawężnik) - wykonaniu wykopów i nasypów wraz z zagęszczeniem; - wykonaniu ławy betonowej; - ustawieniu krawężników i obrzeży; - wykonaniu ścieku przykrawężnikowego; - wykonaniu studzienki ściekowej z przykanalikiem; - wykonaniu 2-ch warstw podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego po wyprofilowanie i zagęszczeniu podłoża; - remoncie zjazdów; - ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej - ubezpieczenie rowów korytkami betonowymi; Modernizacja drogi powiatowej nr 1705K Barwałd-Stryszów-Zembrzyce, roboty polegające na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonaniu warstwy ścieralnej - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); - korekcie wysokości studzienek ściekowych; - ubezpieczeniu rowu korytkami ściekowymi - rozebraniu uszkodzonego przepustu; - wykonaniu wykopów pod ściankę czołową i ubezpieczenia skarp; - wymianie uszkodzonych rur - wykonaniu ścianki czołowej; - ubezpieczeniu wylotu płytami ażurowymi

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - Zadanie nr 1 - 2.500, 00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych); - Zadanie nr 2 - 1.000, 00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych):

III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością, co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W tym celu Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko (oddzielnie dla każdego zadania). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w kosztorysach ofertowych odpowiednio na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 część I i Zadanie nr 2 część II, opracowanych na podstawie, otrzymanych przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przekroi, rysunków, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: a) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Modernizacja drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice-Przybradz na długości 340m wraz z budową chodnika na długości 150m;.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Modernizacja drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice-Przybradz na długości 340m wraz z budową chodnika na długości 150m roboty polegające na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - profilowaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonaniu warstwy ścieralnej - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); budowie chodnika polegającej na: - robotach przygotowawczych (roboty pomiarowe, rozbiórka zjazdów, cięcie i rozebranie nawierzchni pod krawężnik) - wykonaniu wykopów i nasypów wraz z zagęszczeniem; - wykonaniu ławy betonowej; - ustawieniu krawężników i obrzeży; - wykonaniu ścieku przykrawężnikowego; - wykonaniu studzienki ściekowej z przykanalikiem; - wykonaniu 2-ch warstw podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego po wyprofilowanie i zagęszczeniu podłoża; - remoncie zjazdów; - ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej - ubezpieczenie rowów korytkami betonowymi;.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 część I Modernizacja drogi powiatowej nr 1705K Barwałd-Stryszów-Zembrzyce na długości 250m; Zadanie nr 2 część II Remont uszkodzonego przepustu fi 600mm w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010r..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 część I Modernizacja drogi powiatowej nr 1705K Barwałd-Stryszów-Zembrzyce na długości 250m, roboty polegające na: - frezowaniu nawierzchni bitumicznej; - oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni; - wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno - asfaltową; - wykonaniu warstwy ścieralnej - nawierzchnia musi być wykonywana całą szerokością jezdni; - profilowaniu poboczy poprzez ścięcie zawyżeń i uzupełnienie destruktem z nawierzchni bitumicznej (frezem); - korekcie wysokości studzienek ściekowych; - ubezpieczeniu rowu korytkami ściekowymi Zadanie 2 część II Remont uszkodzonego przepustu fi 600mm w ramach usuwania skutków powodzi z maja 2010r roboty polegające na: - rozebraniu uszkodzonego przepustu; - wykonaniu wykopów pod ściankę czołową i ubezpieczenia skarp; - wymianie uszkodzonych rur - wykonaniu ścianki czołowej; - ubezpieczeniu wylotu płytami ażurowymi.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|