a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu numer 369757 - 2010 na pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie,



Wadowice: Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.
Numer ogłoszenia: 369757 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji kierownika projektu pn.: Jakość w urzędzie - wdrożenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2009, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań kierownika projektu w przedstawionym poniżej zakresie: 1.Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i organizacyjnego, zgodnie z dokumentacją programową, procedurami ustalonymi przez Instytucję Wdrażającą oraz specyfiką projektu, 2.Opracowanie harmonogramu zadań dla przygotowania i realizacji projektu oraz zapewnienie niezakłóconego przebiegu projektu, 3.Kontrola realizacji działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją projektu, 4.Bieżąca ocena stopnia zaawansowania projektu oraz informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach związanych z realizacją projektu, 5.Nadzór nad prawidłowością realizacji projektu pod względem formalno-prawnym, 6.Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością oraz nad personelem projektu, 7.Terminowe realizowanie zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, 8.Bieżąca analiza i aktualizacja harmonogramu realizacji projektu i sygnalizowanie Zamawiającemu z właściwym wyprzedzeniem potrzeby dokonania w nim zmiany, 9.Weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania, 10.Nadzór nad spójnością projektu w aspekcie zarządzania finansami zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, 11.Nadzór nad prawidłowością sporządzenia oraz terminowością składania przez Specjalistę ds. monitorowania Projektu wymaganych umową wniosków o płatność, raportów i sprawozdań z realizacji projektu oraz monitorowania osiągania rezultatów projektu, 12.Nadzór nad prawidłowością przebiegu postępowań o zamówienia publiczne na kadrę szkoleniową, wynajem sal szkoleniowych, druk materiałów dydaktycznych, 13.Prowadzenie dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące regulacje Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 14.Nadzór nad dokumentacją projektu przygotowaną przez personel projektu, 15.Dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, 16.Reprezentowanie projektu na zewnątrz, 17.Ewaluacja projektu, 18.Nadzór nad pomiarem i monitorowaniem wskaźników wniosku o dofinansowanie, 19.Opis merytoryczny dokumentów finansowych, 20.Po zakończeniu okresu realizacji projektu obowiązkiem Kierownika projektu jest prawidłowe rozliczenie finansowe i merytoryczne projektu, zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie, tj. sporządzenie końcowego wniosku o płatność do 30 dni kalendarzowych do zakończenia okresu realizacji projektu i ewentualne skorygowanie uwag naniesionych przez Instytucję Wdrażającą do czasu zatwierdzenia końcowego projektu, 21.Przygotowywanie projektów aktów prawnych organów powiatu oraz innych dokumentów dotyczących spraw merytorycznych, 22.Monitorowanie zmian w przepisach prawa, w szczególności związanych z realizacją i wdrażaniem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1, 79.42.11.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien posiadać wiedzę i doświadczenie: w szczególności - Zamawiający wymaga wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 3 usług z zakresu zarządzania projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, w tym minimum jednej o wartości przekraczającej 800 000,00 zł brutto, Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności: osoba wykonująca zamówienie musi spełniać wymagania: 1.Ukończone studia wyższe o specjalności ekonomia lub prawo lub ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami, 2.Doświadczenie - co najmniej 2-letnie, w realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 3.Pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu, 4.Znajomość podstawowych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i ustawy o finansach publicznych, 5.Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, 6.Brak karalności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik SIWZ. Podpisany i wypełniony wzór umowy stanowiący załącznik SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp - zastrzega sobie prawo do zmiany treści istotnych postanowień umowy: 1)na skutek powstałych zmian wynikłych z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2)w zakresie terminów realizacji z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 3)jeżeli niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok nr 103 (I - piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 369757-2010 z dnia 2010-12-22 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań kierownika projektu w przedstawionym poniżej zakresie: 1.Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i organizacyjnego, zgodnie z dokumentacją programową, procedurami...
Termin składania ofert: 2010-12-31
________________________________________
Numer ogłoszenia: 371633 - 2010; data zamieszczenia: 27.12.2010

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 369757 - 2010 data 22.12.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:
•    Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
•    W ogłoszeniu jest: posiadania wiedzy i doświadczenia: w szczególności - wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 3 usług z zakresu zarządzania projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, w tym minimum jednej o wartości przekraczającej 800 000,00 zł brutto.
•    W ogłoszeniu powinno być: posiadania wiedzy i doświadczenia: w szczególności - wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej 3 usług z zakresu zarządzania projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego, w tym minimum jednego projektu o wartości przekraczającej 800 000,00 zł brutto.


Pliki do pobrania:

SIWZ_WBI_343.62.10.doc (Rozmiar: 276992 bajtów)
Odpowiedż_na_pytanie.doc (Rozmiar: 85504 bajtów)
Zmiana_do_SIWZ.doc (Rozmiar: 89600 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|