a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 63767-2011 z dnia 24.02.2011r. na Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2011 roku przy użyciu masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz emulsji asfaltowej i grysów przy użyciu remontera.



Wadowice: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2011 roku przy użyciu masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz emulsji asfaltowej i grysów przy użyciu remontera. Realizacja robót wg 3-ch zadań: Zadanie nr 1 teren gminy: Wadowice, Wieprz oraz miasta i gminy Andrychów; Zadanie nr 2 teren gminy: Brzeźnica, Spytkowice, Tomice; Zadanie nr 3 teren gminy: Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska;
Numer ogłoszenia: 63767 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2011 roku przy użyciu masy mineralno-asfaltowej na gorąco oraz emulsji asfaltowej i grysów przy użyciu remontera. Realizacja robót wg 3-ch zadań: Zadanie nr 1 teren gminy: Wadowice, Wieprz oraz miasta i gminy Andrychów; Zadanie nr 2 teren gminy: Brzeźnica, Spytkowice, Tomice; Zadanie nr 3 teren gminy: Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Ilość podanych remontów wg w/w technologii na poszczególnych zadaniach jest orientacyjna (w chwili ustalania robót nie jest możliwe dokładne ustalenie zakresu tych robót). Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb. Zamawiający zastrzega też możliwość ograniczenia zakresu robót do 70% kwoty wynikłej z zawartej umowy. Lokalizacja i zakres remontu w danej technologii na poszczególnych drogach (w ramach zadania) będzie podany w protokole przekazania placu budowy. Przy czym zapisy te mogą być korygowane co do zakresu jak i technologii robót. Realizacja robót będzie się odbywać po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy w terminie do 31.05.2011r. Przy czym remont masą min.-asfaltową na niżej wymienionych drogach powiatowych (główne ciągi) musi zostać zakończony do 27.04.2011r. tj.: Zadanie nr 1 1) Nr 1767K Wadowice - Wieprz 2) Nr 1780K Wadowice - Wysoka 3) Nr 1731K Stryszów - Klecza 4) Nr 1742K Czaniec - Roczyny - Andrychów 5) Nr 1761K Graboszyce - Głębowice 6) Nr 1763K Frydrychowice - Przybradz 7) Nr 1784K Wysoka - Przytkowice Zadanie nr 2 1) Nr 1769K Spytkowice - Bachowice-Witanowice 2) Nr 1768K Brzeźnica - Tomice 3) Nr 1782K Kalwaria - Brzeźnica 4) Nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany Zadanie nr 3 1) Nr 1782K Kalwaria - Brzeźnica 2) Nr 1731K Stryszów - Klecza 3) Nr 1707K Brody - Palcza 4) Nr 1784K Wysoka - Przytkowice 5) Nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w obu technologiach równocześnie, dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla zadanie nr 1 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), dla zadanie nr 2 - 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), dla zadanie nr 3 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać, że dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi -sprzętem tj.: remontery, walce drogowe, zagęszczarki, skrapiarki, samochody samowyładowcze, przecinarki, sprężarki, itp. gwarantującym wykonanie robót zgodnie z SST dla poszczególnych technologii robót w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (na każde zadanie oddzielnie). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia w szczególności kierownik budowy (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko (oddzielnie na każde zadanie). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (w ramach danego zadania) w Formularzu cenowym - oddzielnie na każde zadanie - na podstawie, otrzymanego przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia w ramach jednego zadania. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą dotyczyć zmiany osób wyznaczonych do kierowania lub nadzorowania pacami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 teren gminy: Wadowice, Wieprz oraz miasta i gminy Andrychów.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Ilość podanych remontów wg w/w technologii na poszczególnych zadaniach jest orientacyjna (w chwili ustalania robót nie jest możliwe dokładne ustalenie zakresu tych robót). Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb. Zamawiający zastrzega też możliwość ograniczenia zakresu robót do 70% kwoty wynikłej z zawartej umowy. Lokalizacja i zakres remontu w danej technologii na poszczególnych drogach (w ramach zadania) będzie podany w protokole przekazania placu budowy. Przy czym zapisy te mogą być korygowane co do zakresu jak i technologii robót. Realizacja robót będzie się odbywać po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy w terminie do 31.05.2011r. Przy czym remont masą min.-asfaltową na niżej wymienionych drogach powiatowych (główne ciągi) musi zostać zakończony do 27.04.2011r. tj.: Zadanie nr 1 1) Nr 1767K Wadowice - Wieprz 2) Nr 1780K Wadowice - Wysoka 3) Nr 1731K Stryszów - Klecza 4) Nr 1742K Czaniec - Roczyny - Andrychów 5) Nr 1761K Graboszyce - Głębowice 6) Nr 1763K Frydrychowice - Przybradz 7) Nr 1784K Wysoka - Przytkowice Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w obu technologiach równocześnie, dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 teren gminy: Brzeźnica, Spytkowice, Tomice.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Ilość podanych remontów wg w/w technologii na poszczególnych zadaniach jest orientacyjna (w chwili ustalania robót nie jest możliwe dokładne ustalenie zakresu tych robót). Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb. Zamawiający zastrzega też możliwość ograniczenia zakresu robót do 70% kwoty wynikłej z zawartej umowy. Lokalizacja i zakres remontu w danej technologii na poszczególnych drogach (w ramach zadania) będzie podany w protokole przekazania placu budowy. Przy czym zapisy te mogą być korygowane co do zakresu jak i technologii robót. Realizacja robót będzie się odbywać po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy w terminie do 31.05.2011r. Przy czym remont masą min.-asfaltową na niżej wymienionych drogach powiatowych (główne ciągi) musi zostać zakończony do 27.04.2011r. tj.: Zadanie nr 2 1) Nr 1769K Spytkowice - Bachowice-Witanowice 2) Nr 1768K Brzeźnica - Tomice 3) Nr 1782K Kalwaria - Brzeźnica 4) Nr 1772K Tłuczań - Ryczów - Łączany Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w obu technologiach równocześnie, dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 teren gminy: Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Ilość podanych remontów wg w/w technologii na poszczególnych zadaniach jest orientacyjna (w chwili ustalania robót nie jest możliwe dokładne ustalenie zakresu tych robót). Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb. Zamawiający zastrzega też możliwość ograniczenia zakresu robót do 70% kwoty wynikłej z zawartej umowy. Lokalizacja i zakres remontu w danej technologii na poszczególnych drogach (w ramach zadania) będzie podany w protokole przekazania placu budowy. Przy czym zapisy te mogą być korygowane co do zakresu jak i technologii robót. Realizacja robót będzie się odbywać po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy w terminie do 31.05.2011r. Przy czym remont masą min.-asfaltową na niżej wymienionych drogach powiatowych (główne ciągi) musi zostać zakończony do 27.04.2011r. tj.: Zadanie nr 3 1) Nr 1782K Kalwaria - Brzeźnica 2) Nr 1731K Stryszów - Klecza 3) Nr 1707K Brody - Palcza 4) Nr 1784K Wysoka - Przytkowice 5) Nr 1729K Stronie - Stryszów - Skawce Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w obu technologiach równocześnie, dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ_WBI_272.6.11+_zalaczniki_1-8.doc (Rozmiar: 463872 bajtów)
Zal_A._remonty_czastkowe.zip (Rozmiar: 59798 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|