Wadowice:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie
konstrukcji budowlanych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w celach
edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach
projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań
Numer ogłoszenia: 55915 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych w skład którego wchodzą: tablica interaktywna - 1 szt., uchwyt ścienny - 1 szt., projektor multimedialny - 1 szt., laptop z oprogramowaniem - 1 szt., oraz wyposażenia pracowni komputerowej w skład której wchodzą: tablica interaktywna - 1 szt. , projektor multimedialny - 1 szt., uchwyt sufitowy - 1 szt., laptop z oprogramowaniem - 1 szt. , ploter - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań: Zadanie 1 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. W skład wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych wchodzą: -tablica interaktywna - 1 szt., -uchwyt ścienny - 1 szt. , -projektor multimedialny - 1 szt., -laptop z oprogramowaniem - 1 szt Zadanie 2 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. W skład wyposażenia pracowni komputerowej wchodzą: -tablica interaktywna - 1 szt. , -projektor multimedialny - 1 szt. , -uchwyt sufitowy - 1 szt., -laptop z oprogramowaniem - 1 szt. , -ploter - 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu na poszczególne zadania, został zawarty w załączniku A do SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b) wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić gwarancję nie mniejszą niż: projektor 36 miesięcy, na lampę 6 miesięcy lub min. 1000 h, na tablicę interaktywną: dożywotnia gwarancja na powierzchnię ceramiczną, 10 lat gwarancji na tablicę (profil elementy mocujące itp.), 2 lata gwarancji na pozostałe komponenty, na laptop min. 24 m-ce, na ploter min. 12 miesięcy licząc od daty odbioru całości zamówienia. wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu zamówienia w szkole - w ramach danego zadania, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d) wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie wykonawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e) jeżeli z jakiegokolwiek powodu lezącego po stronie wykonawcy nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; f) wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest: Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach ul. Słowackiego 4, dokładne adresy zostały uwidocznione w załączniku A do SIWZ. g) wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.) Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań zamawiającego. 2. Szczegółowa kalkulacja cenowa z podaniem ceny jednostkowej i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto, skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i jej załączników;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104
(I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce . Szczegółowy opis sprzętu na poszczególne zadania, został zawarty w załączniku A do SIWZ. W skład wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych wchodzą: -tablica interaktywna - 1 szt., -uchwyt ścienny - 1 szt. , -projektor multimedialny - 1 szt., -laptop z oprogramowaniem - 1 szt.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.00.00-0.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce W skład wyposażenia pracowni komputerowej wchodzą: -tablica interaktywna - 1 szt. , -projektor multimedialny - 1 szt. , -uchwyt sufitowy - 1 szt., -laptop z oprogramowaniem - 1 szt. , -ploter - 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu na poszczególne zadania, został zawarty w załączniku A do SIWZ..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.00.00-0.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 55915-2012 z dnia 2012-03-09 r. Ogłoszenie o
zamówieniu - Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni
projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych w skład którego wchodzą:
tablica interaktywna - 1 szt., uchwyt ścienny - 1 szt., projektor multimedialny
- 1 szt.,...
Termin składania ofert: 2012-03-19
Numer
ogłoszenia: 61629 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 55915 - 2012 data 09.03.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Wadowice, dnia 16.03.2012r.
WIZ.272.24.2012.PN
Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację na dostawę
Ogłoszenie o zamówieniu - Nr ogłoszenia: 55915 – 2012 z dnia 09.03.2012
Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIZ.272.24.2012.PN na Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań:
Zadanie 1 – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” ;
Zadanie 2 – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce”.
W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) uprzejmie wyjaśnia:
Pytanie: Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę o rozmiarach powierzchni aktywnej (roboczej) np. 1670x1150 (przekątna 80” -203 cm, format tablicy 4,3:3, warunkującą uzyskanie powierzchni projekcyjnej (obraz wyświetlany przez projektor) w formacie 4:3 i rozmieszczone poza obszarem projekcji aktywne klawisze (ikony) funkcyjne?
Odpowiedź: Zgodnie ze specyfikacją parametry sprzętu nie mogą być gorsze, niż podane w SWIZ. Proponowana tablica posiada powierzchnię efektywną tablicy mniejszą, niż jest w specyfikacji.
Pytanie: Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę interaktywną o wadze np. 26 kg?
Odpowiedź: Zamawiający zrezygnował z podania parametru: waga.
Pytanie: Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę interaktywną spełniającą wszystkie pozostałe wymogi techniczne i programowe, wyposażoną w „inteligentną” półkę zaopatrzoną w 3 pisaki (czarny, czerwony i niebieski) oraz „gąbkę” i wskaźnik teleskopowy?
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje wymóg 4 różnych pisaków.
Pytanie: Czy Zamawiający wyjaśni o jakie ramię projektora chodzi Zamawiającemu? Ewentualnie skreśli nielogiczny zapis w sekcji parametrów projektora?
Odpowiedź: Zamawiający skreśla tekst: „ długość ramienia do 1,2 m”.
Pytanie: Czy Zamawiający doprecyzuje parametry rozdzielczości matrycy, formatu obrazu, wielkości obrazu na tyle, aby umożliwić jasne odczytanie intencji Zamawiającego co do wymienionych parametrów?
Odpowiedź: Doprecyzowanie parametrów:
- Rozdzielczość FULL HD – rozdzielczość obsługiwana (w specyfikacji zaznaczona jako - obsługa HDTV (Rozdzielczość natywna min. 1024x768),
- Format obrazu jak podano w specyfikacji: 4:3 i 16:9 - do wyboru – projektor staje się
bardziej uniwersalny (wymiar tablicy nie determinuje wyboru projektora)
Na rynku istniej wiele projektorów oferujących wyświetlanie opcjonalne w tych formatach.
- przedmiotem zamówienia jest projektor krótkoogniskowy do zamontowania w odległości ok. 1 metra od ekranu. Minimalna i maksymalna wielkość obrazu, dotyczy tej odległości wyświetlania.
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści jako produkt równoważny projektor z matrycą wykonaną w technologii LCD?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza projektora z matrycą w technologii LCD.
Słabe strony technologii LCD:
- niewysoki kontrast / problem z czernią
- niski współczynnik wypełnienia / widoczne łączenia pomiędzy pikselami
- krótsza żywotność ( wyniki testów: projektory LCD przy ciągłej pracy wraz z upływem czasu traciły w sposób dość istotny na kontraście, właściwym balansie kolorów oraz następowała przyspieszona degradacja koloru niebieskiego)
Pytanie: Czy Zamawiający zrezygnuje z wymogu dostarczenia torby transportowej dla projektorów przewidzianych w postępowaniu?
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje wymóg dostarczenia torby transportowej
W przypadku remontów sali lekcyjnej ważny jest bezpieczny transport urządzenia na terenie placówki.
Pytanie: Czy Zamawiający wyjaśni ostatecznie jaki projektor przewidział w Zadaniu 1, a jeśli jest to projektor krótkoogniskowy, czy zmieni parametry tegoż projektora?
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje parametry projektora tj:
Zoom optyczny: 1.20:1
Projektory krótkoogniskowe mogą jak najbardziej posiadać
zoom optyczny oraz zoom cyfrowy
i o taki projektor chodzi Zamawiającemu.
Obrazowo - bez utraty jakości możemy używać tylko zoomu optycznego, cyfrowy będzie tylko "sztucznie" powiększonym obrazem.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższa pytanie i odpowiedzi, stanowią jej integralną część. Z uwagi na ich zakres, charakter oraz termin wprowadzenia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) przedłuża termin składania ofert. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro). Termin składania ofert upływa dnia 21.03.2012r. o godz. 1030. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, sala posiedzeń – pokój nr 0.11 (parter).
Otrzymują:
1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
3.
Aa. (MK)
SIWZ.272.24.2012.PN.doc (Rozmiar: 795648 bajtów) |