a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 55915-2012 z dnia 09.03.2012r na Zakup, dostawę i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych oraz wyposażenia pracowni komputerowej wg 2 zadań



Wadowice: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań
Numer ogłoszenia: 55915 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych w skład którego wchodzą: tablica interaktywna - 1 szt., uchwyt ścienny - 1 szt., projektor multimedialny - 1 szt., laptop z oprogramowaniem - 1 szt., oraz wyposażenia pracowni komputerowej w skład której wchodzą: tablica interaktywna - 1 szt. , projektor multimedialny - 1 szt., uchwyt sufitowy - 1 szt., laptop z oprogramowaniem - 1 szt. , ploter - 1 szt. do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce wg 2 zadań: Zadanie 1 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. W skład wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych wchodzą: -tablica interaktywna - 1 szt., -uchwyt ścienny - 1 szt. , -projektor multimedialny - 1 szt., -laptop z oprogramowaniem - 1 szt Zadanie 2 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. W skład wyposażenia pracowni komputerowej wchodzą: -tablica interaktywna - 1 szt. , -projektor multimedialny - 1 szt. , -uchwyt sufitowy - 1 szt., -laptop z oprogramowaniem - 1 szt. , -ploter - 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu na poszczególne zadania, został zawarty w załączniku A do SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b) wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić gwarancję nie mniejszą niż: projektor 36 miesięcy, na lampę 6 miesięcy lub min. 1000 h, na tablicę interaktywną: dożywotnia gwarancja na powierzchnię ceramiczną, 10 lat gwarancji na tablicę (profil elementy mocujące itp.), 2 lata gwarancji na pozostałe komponenty, na laptop min. 24 m-ce, na ploter min. 12 miesięcy licząc od daty odbioru całości zamówienia. wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu zamówienia w szkole - w ramach danego zadania, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d) wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie wykonawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e) jeżeli z jakiegokolwiek powodu lezącego po stronie wykonawcy nie usunie on wady (usterki) w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; f) wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest: Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach ul. Słowackiego 4, dokładne adresy zostały uwidocznione w załączniku A do SIWZ. g) wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.) Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań zamawiającego. 2. Szczegółowa kalkulacja cenowa z podaniem ceny jednostkowej i sumarycznej netto, wysokość (wysokości) i kwotę (kwoty) należnego podatku od towarów i usług VAT, oraz wartość (wartości) jednostkowe i sumaryczne brutto, skalkulowane przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ i jej załączników;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce . Szczegółowy opis sprzętu na poszczególne zadania, został zawarty w załączniku A do SIWZ. W skład wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych wchodzą: -tablica interaktywna - 1 szt., -uchwyt ścienny - 1 szt. , -projektor multimedialny - 1 szt., -laptop z oprogramowaniem - 1 szt.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.00.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce W skład wyposażenia pracowni komputerowej wchodzą: -tablica interaktywna - 1 szt. , -projektor multimedialny - 1 szt. , -uchwyt sufitowy - 1 szt., -laptop z oprogramowaniem - 1 szt. , -ploter - 1 szt. Szczegółowy opis sprzętu na poszczególne zadania, został zawarty w załączniku A do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.23.00.00-0.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 55915-2012 z dnia 2012-03-09 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych w skład którego wchodzą: tablica interaktywna - 1 szt., uchwyt ścienny - 1 szt., projektor multimedialny - 1 szt.,...
Termin składania ofert: 2012-03-19


Numer ogłoszenia: 61629 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 55915 - 2012 data 09.03.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro)..

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

Wadowice, dnia 16.03.2012r.

WIZ.272.24.2012.PN

 

 

Wykonawcy którzy pobrali Specyfikację na dostawę

              Ogłoszenie o zamówieniu - Nr ogłoszenia: 55915 – 2012 z dnia 09.03.2012

 

 

Dotyczy: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr WIZ.272.24.2012.PN  na Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych oraz wyposażenia pracowni komputerowej w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” wg 2 zadań:

Zadanie 1 – Zakup, dostawa i montaż wyposażenia  pracowni projektowania w zakresie konstrukcji budowlanych do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce” ;

Zadanie 2 Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni komputerowej do Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach  w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce”.

 

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia  w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) uprzejmie wyjaśnia:

 

Pytanie: Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę o rozmiarach powierzchni aktywnej (roboczej) np. 1670x1150 (przekątna 80” -203 cm, format tablicy 4,3:3, warunkującą uzyskanie powierzchni projekcyjnej  (obraz wyświetlany przez projektor) w formacie 4:3 i rozmieszczone poza obszarem projekcji aktywne klawisze (ikony) funkcyjne?

Odpowiedź: Zgodnie ze specyfikacją parametry sprzętu nie mogą być gorsze, niż podane w SWIZ. Proponowana tablica posiada powierzchnię efektywną tablicy mniejszą, niż jest w specyfikacji. 

 

Pytanie: Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę interaktywną o wadze np. 26 kg?

Odpowiedź: Zamawiający zrezygnował z podania parametru:  waga.

 

Pytanie: Czy Zamawiający uzna za rozwiązanie równoważne tablicę interaktywną spełniającą wszystkie pozostałe wymogi techniczne i programowe, wyposażoną w „inteligentną” półkę zaopatrzoną w 3 pisaki (czarny, czerwony i niebieski) oraz „gąbkę” i wskaźnik teleskopowy?

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje wymóg 4 różnych pisaków.

 

Pytanie: Czy Zamawiający wyjaśni o jakie ramię projektora chodzi Zamawiającemu? Ewentualnie skreśli nielogiczny zapis w sekcji parametrów projektora?

Odpowiedź: Zamawiający skreśla tekst: „ długość ramienia do 1,2 m”.

 

Pytanie:  Czy Zamawiający doprecyzuje parametry rozdzielczości matrycy, formatu obrazu, wielkości obrazu na tyle, aby umożliwić jasne odczytanie intencji Zamawiającego co do wymienionych parametrów?

Odpowiedź: Doprecyzowanie parametrów:

 - Rozdzielczość FULL HD – rozdzielczość obsługiwana (w specyfikacji zaznaczona jako -  obsługa HDTV (Rozdzielczość natywna min. 1024x768),

- Format obrazu jak podano w specyfikacji: 4:3  i 16:9 - do wyboru – projektor staje się bardziej uniwersalny (wymiar tablicy nie determinuje wyboru projektora)
Na rynku istniej wiele projektorów oferujących wyświetlanie  opcjonalne w tych formatach.

- przedmiotem zamówienia jest projektor krótkoogniskowy do zamontowania w odległości ok. 1 metra od ekranu. Minimalna i maksymalna wielkość obrazu, dotyczy tej odległości wyświetlania.

 

Pytanie: Czy Zamawiający dopuści jako produkt równoważny projektor z matrycą wykonaną w technologii LCD?

Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza projektora z matrycą w technologii LCD.

Słabe strony technologii LCD:

-          niewysoki kontrast / problem z czernią

-          niski współczynnik wypełnienia / widoczne łączenia pomiędzy pikselami

-          krótsza żywotność ( wyniki testów: projektory LCD przy ciągłej pracy wraz z upływem czasu traciły w sposób dość istotny na kontraście, właściwym balansie kolorów oraz następowała przyspieszona degradacja koloru niebieskiego)

 

Pytanie: Czy Zamawiający zrezygnuje z wymogu dostarczenia torby transportowej dla projektorów przewidzianych w postępowaniu?

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje wymóg dostarczenia torby transportowej

W przypadku remontów sali lekcyjnej ważny jest bezpieczny transport urządzenia na terenie placówki.

 

Pytanie:  Czy Zamawiający wyjaśni ostatecznie jaki projektor przewidział w Zadaniu 1, a jeśli jest to projektor krótkoogniskowy, czy zmieni parametry tegoż projektora? 

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje parametry projektora tj:

Zoom optyczny: 1.20:1

Projektory krótkoogniskowe mogą jak najbardziej posiadać zoom optyczny oraz zoom cyfrowy
i  o taki projektor  chodzi Zamawiającemu.

Obrazowo - bez utraty jakości możemy używać tylko zoomu optycznego, cyfrowy będzie tylko "sztucznie" powiększonym obrazem.

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż powyższa pytanie i odpowiedzi, stanowią jej integralną część. Z uwagi na ich zakres, charakter oraz termin wprowadzenia, Zamawiający zgodnie                z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) przedłuża termin składania ofert.  Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro). Termin składania ofert upływa dnia 21.03.2012r. o godz. 1030. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 1100 w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Wadowicach,  ul. Batorego 2, sala posiedzeń –  pokój nr 0.11 (parter).

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.     Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

2.      www.powiat.wadowice.pl

3.      Aa. (MK)

 

 

 

Pliki do pobrania:

SIWZ.272.24.2012.PN.doc (Rozmiar: 795648 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|