Wadowice:
Zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 położonych w Wadowicach przy
ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem
granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu
wydzielenie działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia
Numer ogłoszenia: 55083 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu wydzielenie działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 o pow. łącznej 0,2965ha położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu wydzielenie działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia. Nieruchomość w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2 stanowiąca własność Powiatu Wadowickiego pozostająca w nieodpłatnym użytkowaniu na czas nieokreślony Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach obejmującej działki nr 2549/13, 2549/14 2549/15 i 2549/16, co zostało ujawnione w Księdze Wieczystej nr KR1W/00056320/6. Z przedmiotowej nieruchomości należy wydzielić działkę zabudowaną budynkiem byłego pogotowia w związku ze zgodą Dyrektora ZZOZ w Wadowicach na zrzeczenie się prawa nieodpłatnego użytkowania ustanowionego na czas nieoznaczony. Przedmiotowe działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w Wadowicach (centrum i śródmieście) i znajdują się w terenach zabudowy usługowej. Zamówienie obejmuje: zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 o pow. łącznej 0,2965ha położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu wydzielenia działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia (zgodnie z załącznikiem mapowym stanowiącym Załącznik A do SIWZ). Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z ustawą z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 j.t.). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ WIZ.272.23.2012.PN + zalaczniki.doc (Rozmiar: 206336 bajtów) | |
Załącznik A do SIWZ - mapa.jpg (Rozmiar: 239112 bajtów) |