a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 48131 - 2013 z dnia 29.03.2013 r. na Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: kursu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień i kursu operatora wózków widłowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych d



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: kursu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień i kursu operatora wózków widłowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce- wg 2 zadań
Numer ogłoszenia: 48131 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych: kursu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień i kursu operatora wózków widłowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Wadowickiego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce- wg 2 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych : - kursu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień dla: 20 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach i 25 uczniów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy, - kursu operatora wózków widłowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych dla 30 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie, 15 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej, 20 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie, 20 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, 20 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach oraz 20 uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, dlatego też musi wykazać w formie załączonego do oferty oświadczenia i wykazu głównych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1, 2, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert wykonał, co najmniej trzy usługi poparte dowodami należytego ich wykonania polegające na przeprowadzeniu kursu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1, 2. Zamawiający nie wymaga wskazywania przez Wykonawcę usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi odpowiednie kwalifikacje: co najmniej trzy letnie doświadczenie w prowadzeniu kursów, odpowiadających swoją tematyką przedmiotowi zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1, 2 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz oświadczeniem, iż posiadają one wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenia, wykaz dołączone do oferty.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych należycie głównych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających przedmiotowi zamówienia odpowiednio dla zadania nr 1, 2. Do trzech wykonanych usług (wskazanych w wykazie dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego powyżej) należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonana należycie odpowiednio dla zadania nr 1, 2.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: n.

IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: n.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień dla 20 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach oraz 25 uczniów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności z zakresu budowy, zasad działania i konserwacji koparko-ładowarki oraz ich przygotowanie do uzyskania kwalifikacji do pracy w zawodzie operatora koparko-ładowarki w zakresie III klasy uprawnień. Planowana ilość osób: 45 Wykonawca dokona stosownego podziału na grupy zgodnie z przepisami bhp. Miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach oraz uczniów Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Radoczy może zostać zorganizowany w miejscu siedziby Wykonawcy, bądź w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS nr 1 w Wadowicach i ZS RCKU w Radoczy do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu. Zajęcia teoretyczne mogą zostać zorganizowane w w/w szkołach. Wówczas Zamawiający udostępnia Wykonawcy nieodpłatnie salę dydaktyczną na realizację części teoretycznej kursu. Termin przeprowadzenia kursu: do dnia 22.06.2013 r. Zakres programowy szkolenia Liczba godzin kursu powinna obejmować 202 godziny, w tym: 116 godzin zajęć teoretycznych, 60 godzin zajęć praktycznych oraz dodatkowo 26 godzin zajęć praktycznych dla osób nieposiadających wcześniejszego doświadczenia. Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć). Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu, ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca przeprowadzi kurs zgodnie z programem zatwierdzonym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z realizacją kursu tj. w szczególności do : -organizacji kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych, -ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym zakresie ( ubezpieczenie obejmuje wypadki powstałe w związku z udziałem w kursie, w drodze do miejsca odbywania kursu i z powrotem), -przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń w celu realizacji zajęć praktycznych, -realizacji kursu przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursu, -badania lekarskiego dla uczestników kursu i zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do kursu (badanie należy przeprowadzić przed zajęciami, w przypadku eliminacji uczestnika z przyczyn zdrowotnych Wykonawca ponosi koszt badania lekarskiego kolejnej osoby z przekazanej przez lidera szkolnego projektu listy rezerwowej osób zakwalifikowanych do kursu, Wykonawca zgłasza ten fakt liderowi szkolnemu projektu), -przekazania środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania kursu, jeśli są wymagane. W czasie kursu Wykonawca winien zapewnić dla uczestników tzw. serwis kawowy składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej lub soków, ciasteczek. W przypadku, gdy zajęcia w danym dniu będą trwały powyżej czterech godzin zegarowych Wykonawca zapewnia ciepły posiłek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Wykonawca odpowiada za zorganizowanie dla każdego uczestnika egzaminu państwowego przeprowadzonego przez komisję egzaminacyjno-kwalifikacyjną dla operatorów maszyn ziemnych przy Instytucie Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w celu uzyskania przez każdego uczestnika stosownych uprawnień (Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją tego egzaminu i wydaniem stosownych dokumentów potwierdzających zdobyte uprawnienia). Część teoretyczna kursu powinna obejmować zagadnienia z zakresu: dokumentacji technicznej maszyn roboczych, bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, technologii wykonywania robót ziemnych, użytkowania i obsługi maszyn roboczych. Część praktyczna kursu powinna obejmować naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych. Po zdaniu egzaminu absolwent otrzymuje świadectwo/certyfikat ukończenia kursu oraz książkę operatora maszyn roboczych..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Organizacja i przeprowadzenie kursu operatora wózków widłowych wraz z bezpieczną wymianą butli gazowych dla 30 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Andrychowie, 15 uczniów Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej, 20 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Andrychowie, 20 uczniów Zespołu Szkół nr 2 w Wadowicach, 20 uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Wadowicach oraz 20 uczniów Zespołu Szkół RCKU w Radoczy w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nauka i zdobycie uprawnień do kierowania wózkami jezdniowymi oraz dodatkowo uprawnień do wymiany butli z gazem w wózkach zasilanych gazem. Planowana ilość osób: 125 Wykonawca dokona stosownego podziału na grupy zgodnie z przepisami bhp. Miejsce przeprowadzenia kursu: Kurs dla w/w uczniów może zostać zorganizowany w miejscu siedziby Wykonawcy, bądź w miejscu wskazanym przez Wykonawcę, po uzgodnieniu z liderem szkolnym projektu. Wykonawca zapewnia każdorazowo wszystkim uczestnikom bezpłatny transport spod siedziby ZS nr 1 w Andrychowie, ZS nr 2 w Andrychowie, Zespołu Szkół w Kalwarii Zebrzydowskiej, ZS nr 1 w Wadowicach, ZS nr 2 w Wadowicach, ZS RCKU w Radoczy do miejsca odbywania kursu i z powrotem oraz opiekę w trakcie dowożenia i odwożenia uczestników kursu. Zajęcia teoretyczne mogą zostać zorganizowane w w/w szkołach. Wówczas Zamawiający udostępnia Wykonawcy nieodpłatnie salę dydaktyczną na realizację części teoretycznej kursu. Termin przeprowadzenia kursu: do dnia 22.06.2013 r. Program szkolenia powinien obejmować 67 godzin zajęć, z tego 44 godziny zajęć teoretycznych 15 godzin zajęć praktycznych i 8 godzin zajęć poświęconych wymianie butli gazowych. Godzina zajęć teoretycznych obejmuje 45 minut zajęć, natomiast godzina zajęć praktycznych obejmuje 60 minut zajęć. Długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę (czas trwania przerwy nie jest wliczany w czas realizacji zajęć. Zajęcia mogą odbywać się codziennie od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej po zakończeniu zajęć szkolnych, a w weekendy, po wcześniejszym ustaleniu terminu z liderem szkolnym i uczestnikami kursu. Wykonawca po podpisaniu umowy (podpisanie umowy następuje w siedzibie Zamawiającego) przed realizacją kursu, co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem kursu, ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego szczegółowy harmonogram kursu. Miejsca, wyposażenie i sprzęt wykorzystywane do realizacji kursu muszą odpowiadać wymaganiom zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi realizacji przedmiotowego kursu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z realizacją kursu tj. w szczególności do: -organizacji kursu - zajęć teoretycznych i praktycznych, -ubezpieczenia uczestników kursu w niezbędnym zakresie (ubezpieczenie obejmuje wypadki powstałe w związku z udziałem w kursie, w drodze do miejsca odbywania kursu i z powrotem), -przekazania materiałów szkoleniowych oraz zapewnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń w celu realizacji zajęć praktycznych, -realizacji kursu przez wykwalifikowanych wykładowców i instruktorów, posiadających doświadczenie w prowadzeniu kursu, -badania lekarskiego dla uczestników kursu i zaświadczenia stwierdzającego możliwość przystąpienia do kursu (badanie należy przeprowadzić przed zajęciami, w przypadku eliminacji uczestnika z przyczyn zdrowotnych Wykonawca ponosi koszt badania lekarskiego kolejnej osoby z przekazanej przez lidera szkolnego listy rezerwowej osób zakwalifikowanych do kursu, Wykonawca zgłasza ten fakt liderowi szkolnemu), -przekazania środków ochrony osobistej dla każdego uczestnika na czas trwania kursu, jeśli są wymagane. W czasie kursu Wykonawca winien zapewnić dla uczestników tzw. serwis kawowy składający się z kawy, herbaty, wody mineralnej lub soków, ciasteczek. W przypadku, gdy zajęcia w danym dniu będą trwały powyżej czterech godzin zegarowych Wykonawca zapewnia ciepły posiłek. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uczestników kursu w trakcie jego trwania, a także za ewentualne szkody, które mogą powstać w związku z ich udziałem w kursie. Wykonawca odpowiada za zorganizowanie dla każdego uczestnika egzaminu państwowego przeprowadzonego przed Komisją Dozoru Technicznego w celu uzyskania przez każdego uczestnika stosownych uprawnień. Ukończenie kursu musi być potwierdzone stosownym zaświadczeniem potwierdzającym posiadanie kwalifikacji zawodowych zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3.02.2006 r. ws. uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych, w tym uprawnień do wymiany butli z gazem w wózkach zasilanych gazem oraz zaświadczeniem kwalifikacyjnym wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego. Zaświadczenia winny posiadać logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), Unii Europejskiej- Europejski Fundusz Społeczny (UE EFS),Województwa Małopolskiego, Powiatu Wadowickiego i Modernizacji kształcenia zawodowego w Małopolsce (MKZ) - (wzór logo POKL, UF EFS, województwa i powiatu przekaże zamawiający). Program kursu powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: Zajęcia teoretyczne: a.typy stosowanych wózków jezdniowych - 4 h b.budowa wózka - 8 h c.czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami 8h, d.czynności operatora w czasie pracy wózkami - 8 h, e.wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa - 4 h, f.wiadomości z zakresu BHP - 8 h, g.wiadomości o dozorze technicznym - 4 h, Zajęcia praktyczne: a.praktyczna nauka jazdy - 15 h, b.wiadomości związane z wymianą butli gazowych - 2 h teorii, c.wymiana butli gazowych -pokaz przez instruktora i samodzielna wymiana przez kursantów - 6 h..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2013.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SWIZ.272. 27.2013.PN.doc (Rozmiar: 970752 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|