Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Wadowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi
Numer ogłoszenia: 42261 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice,
woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
- Adres
strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora
nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad
robotami budowlanymi drogowymi: ZADANIE NR 1 - pn. Remont drogi powiatowej nr
1706K Stronie - Zachełmna - Budzów w m. Stronie w km 0+550 - 1+500; ZADANIE NR
2 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m.
Frydrychowice w km 1+650 - 2+570; ZADANIE NR 3 - pn. Remont drogi powiatowej nr
1779K Babica - Witanowice w m. Witanowice w km 3+120 - 4+070. Obowiązki
Inspektora nadzoru Inwestorskiego: 1)pełny zakres czynności określonych w
ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.
1623 z późn. zm.), 2)reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie
kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów
budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych
wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)sprawdzanie i
odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie
w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach
odbioru robót, 5)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Wykonawca - Inspektor nadzoru
inwestorskiego: 1)musi spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej
funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), a w tym winien
posiadać uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania nadzoru
inwestorskiego stwierdzone decyzją w specjalności określonej w art. 14 ust. 1
punkt 2a Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.).
2)winien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami
art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, 3)winien posiadać wymagane ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej, 4)winien wykazać się dyspozycyjnością
odpowiednią do pełnienia nadzoru robót będących przedmiotem niniejszego
postępowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przebywał na budowie z
częstotliwością zapewniającą właściwą kontrolę wykonywanych robót. 5)Pobyt
Inspektora Nadzoru na budowie i kontrola wykonywanych robót będzie następować
bez konieczności otrzymania dodatkowego zawiadomienia przez Zamawiającego. 6)W
przypadku powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji
w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor
zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w
terminie do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, a w przypadku awarii
niezwłocznie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających:
- Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem
zamówień uzupełniających jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego nad uzupełniajacymi robotami budowlanymi drogowymi: ZADANIE
NR 1 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1706K Stronie - Zachełmna - Budzów w
m. Stronie w km 0+550 - 1+500; ZADANIE NR 2 - pn. Remont drogi powiatowej
nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w km 1+650 - 2+570;
ZADANIE NR 3 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1779K Babica - Witanowice w
m. Witanowice w km 3+120 - 4+070. Obowiązki Inspektora nadzoru
Inwestorskiego: 1)pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia
07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn.
zm.), 2)reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie
kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami
wiedzy technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych
wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów
budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub
zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz
przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, 5)potwierdzenie
faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie
rozliczeń budowy. Wykonawca - Inspektor nadzoru inwestorskiego: 1)musi
spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w
budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.
U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), a w tym winien posiadać
uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego
stwierdzone decyzją w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 punkt 2a
Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.).
2)winien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z
wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, 3)winien posiadać wymagane
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 4)winien wykazać się
dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru robót będących
przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
przebywał na budowie z częstotliwością zapewniającą właściwą kontrolę
wykonywanych robót. 5)Pobyt Inspektora Nadzoru na budowie i kontrola wykonywanych
robót będzie następować bez konieczności otrzymania dodatkowego
zawiadomienia przez Zamawiającego. 6)W przypadku powiadomienia przez
Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym,
wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor zobowiązany
będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w terminie
do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, a w przypadku awarii
niezwłocznie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie
spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
- III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie
spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
- III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie
spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
- III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Wykonawca
musi dysponować osobą - inspektorem nadzoru spełniającym wymogi niezbędne
do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243,
poz. 1623 z póz. zm.), - dotyczy wszystkich zadań - a w tym: -posiadającą
uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego
stwierdzone decyzją zwaną dalej uprawnieniami budowlanymi w specjalności
określonej w art. 14 ust. 1 punkt 2a Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r.
Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.); Ocena spełnienia powyższego warunku będzie
dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do
oferty
- III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
- Ocena
spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie
spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo
Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, w sekretariacie pok.
314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Pełnienie funkcji
inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie dla realizacji robót
drogowych pn. Remont drogi powiatowej nr 1706K Stronie - Zachełmna - Budzów w
m. Stronie w km 0+550 - 1+500.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót drogowych
objętych nadzorem inwestorskim - ZADANIE NR 1: Remont drogi powiatowej nr
1706K Stronie - Zachełmna - Budzów w m. Stronie w km 0+550 - 1+500,
polegający na: -frezowaniu nawierzchni bitumicznej, -oczyszczeniu
nawierzchni z zanieczyszczeń, -skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją
asfaltową, -wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową,
-wykonaniu warstwy wiążącej oraz ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej,
-ścięciu i uzupełnieniu poboczy destruktem asfaltowym (frezem), -remoncie
uszkodzonej studzienki ściekowej, -remoncie uszkodzonego przepustu pod
drogą, -renowacji rowów..
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00-0.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Pełnienie funkcji inspektora
nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie dla realizacji robót drogowych pn.
Remont drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w
km 1+650 - 2+570.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót drogowych
objętych nadzorem inwestorskim- ZADANIE NR 2: Remont drogi powiatowej nr
1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w km 1+650 - 2+570,
polegający na: -frezowaniu nawierzchni bitumicznej, -oczyszczeniu
nawierzchni z zanieczyszczeń, -skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją
asfaltową, -wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową,
-wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, -ścięciu i
uzupełnieniu poboczy destruktem asfaltowym (frezem), -regulacji wysokościowej
studzienek ściekowych, -ułożeniu ścieku z elementów betonowych, -renowacji
rowów, -wykonaniu studzienki ściekowej, przykanalika..
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00-0.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria
oceny ofert: najniższa
cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Pełnienie funkcji
inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie dla realizacji robót
drogowych pn. Remont drogi powiatowej nr 1779K Babica - Witanowice w m.
Witanowice w km 3+120 - 4+070.
- 1)
Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót drogowych
objętych nadzorem inwestorskim - Remont drogi powiatowej nr 1779K Babica -
Witanowice w m. Witanowice w km 3+120 - 4+070 polegający na: -frezowaniu
nawierzchni bitumicznej, -oczyszczeniu nawierzchni z zanieczyszczeń,
-skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -wyrównaniu
istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową, -wykonaniu warstwy
ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, -ścięciu i uzupełnieniu poboczy
destruktem asfaltowym (frezem), -remoncie zjazdów, -renowacji rowów
-regulacji wysokościowej studzienki rewizyjnej..
- 2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00-0.
- 3) Czas
trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4)
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.