a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 42261 - 2013 z dnia 20.03.2013 r. na Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi
Numer ogłoszenia: 42261 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi drogowymi: ZADANIE NR 1 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1706K Stronie - Zachełmna - Budzów w m. Stronie w km 0+550 - 1+500; ZADANIE NR 2 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w km 1+650 - 2+570; ZADANIE NR 3 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1779K Babica - Witanowice w m. Witanowice w km 3+120 - 4+070. Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego: 1)pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2)reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, 5)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Wykonawca - Inspektor nadzoru inwestorskiego: 1)musi spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), a w tym winien posiadać uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 punkt 2a Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.). 2)winien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, 3)winien posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 4)winien wykazać się dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przebywał na budowie z częstotliwością zapewniającą właściwą kontrolę wykonywanych robót. 5)Pobyt Inspektora Nadzoru na budowie i kontrola wykonywanych robót będzie następować bez konieczności otrzymania dodatkowego zawiadomienia przez Zamawiającego. 6)W przypadku powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w terminie do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, a w przypadku awarii niezwłocznie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad uzupełniajacymi robotami budowlanymi drogowymi: ZADANIE NR 1 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1706K Stronie - Zachełmna - Budzów w m. Stronie w km 0+550 - 1+500; ZADANIE NR 2 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w km 1+650 - 2+570; ZADANIE NR 3 - pn. Remont drogi powiatowej nr 1779K Babica - Witanowice w m. Witanowice w km 3+120 - 4+070. Obowiązki Inspektora nadzoru Inwestorskiego: 1)pełny zakres czynności określonych w ustawie z dnia 07-07-1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2)reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3)sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru robót, 5)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. Wykonawca - Inspektor nadzoru inwestorskiego: 1)musi spełniać wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), a w tym winien posiadać uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 punkt 2a Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.). 2)winien być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z wymogami art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, 3)winien posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, 4)winien wykazać się dyspozycyjnością odpowiednią do pełnienia nadzoru robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przebywał na budowie z częstotliwością zapewniającą właściwą kontrolę wykonywanych robót. 5)Pobyt Inspektora Nadzoru na budowie i kontrola wykonywanych robót będzie następować bez konieczności otrzymania dodatkowego zawiadomienia przez Zamawiającego. 6)W przypadku powiadomienia przez Zamawiającego o konieczności dokonania inspekcji w trybie pilnym, wynikającym z sytuacji powstałej na placu budowy, Inspektor zobowiązany będzie do przybycia na budowę, bądź do siedziby Zamawiającego, w terminie do 24 godzin od otrzymania takiej informacji, a w przypadku awarii niezwłocznie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobą - inspektorem nadzoru spełniającym wymogi niezbędne do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie określone ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.), - dotyczy wszystkich zadań - a w tym: -posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do wykonywania nadzoru inwestorskiego stwierdzone decyzją zwaną dalej uprawnieniami budowlanymi w specjalności określonej w art. 14 ust. 1 punkt 2a Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.); Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, w sekretariacie pok. 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie dla realizacji robót drogowych pn. Remont drogi powiatowej nr 1706K Stronie - Zachełmna - Budzów w m. Stronie w km 0+550 - 1+500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót drogowych objętych nadzorem inwestorskim - ZADANIE NR 1: Remont drogi powiatowej nr 1706K Stronie - Zachełmna - Budzów w m. Stronie w km 0+550 - 1+500, polegający na: -frezowaniu nawierzchni bitumicznej, -oczyszczeniu nawierzchni z zanieczyszczeń, -skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową, -wykonaniu warstwy wiążącej oraz ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, -ścięciu i uzupełnieniu poboczy destruktem asfaltowym (frezem), -remoncie uszkodzonej studzienki ściekowej, -remoncie uszkodzonego przepustu pod drogą, -renowacji rowów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie dla realizacji robót drogowych pn. Remont drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w km 1+650 - 2+570.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót drogowych objętych nadzorem inwestorskim- ZADANIE NR 2: Remont drogi powiatowej nr 1763K Frydrychowice - Przybradz w m. Frydrychowice w km 1+650 - 2+570, polegający na: -frezowaniu nawierzchni bitumicznej, -oczyszczeniu nawierzchni z zanieczyszczeń, -skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową, -wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, -ścięciu i uzupełnieniu poboczy destruktem asfaltowym (frezem), -regulacji wysokościowej studzienek ściekowych, -ułożeniu ścieku z elementów betonowych, -renowacji rowów, -wykonaniu studzienki ściekowej, przykanalika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie dla realizacji robót drogowych pn. Remont drogi powiatowej nr 1779K Babica - Witanowice w m. Witanowice w km 3+120 - 4+070.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót drogowych objętych nadzorem inwestorskim - Remont drogi powiatowej nr 1779K Babica - Witanowice w m. Witanowice w km 3+120 - 4+070 polegający na: -frezowaniu nawierzchni bitumicznej, -oczyszczeniu nawierzchni z zanieczyszczeń, -skropieniu nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, -wyrównaniu istniejącej nawierzchni masą mineralno-asfaltową, -wykonaniu warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, -ścięciu i uzupełnieniu poboczy destruktem asfaltowym (frezem), -remoncie zjazdów, -renowacji rowów -regulacji wysokościowej studzienki rewizyjnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ nr WIZ.272.24.2013.PN + załączniki.doc (Rozmiar: 361984 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|