a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 401862 - 2011 z dnia 29.11.2011r. na Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: -Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt. - Domu



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: -Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt. - Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt. - Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 401862 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: -Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt. - Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt. - Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: - Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.-Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt. -Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt. Podstawowe dane techniczne: 1.silnik pojemność 1800 - 2500 cm3 spełniający obowiązujące normy emisji substancji szkodliwych. 2.moc min. 110 KM 3.wersja długa (rozstaw osi min. 3300 mm) Wyposażenie standard: 1.Klimatyzacja z dodatkowym ogrzewaniem w przestrzeni pasażersko - ładunkowej 2.Elektryczne szyby przód 3.Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne 4.Centralny zamek 5.Silnik diesel (common rail) 6.Ilość miejsc siedzących szt. 8+1, 7.Wspomaganie układu kierowniczego 8.Poduszka powietrzna kierowcy; 9.Pełne przeszklenie 10.Przesuwane prawe drzwi boczne; 11.Drzwi tylne dwu skrzydłowe przeszklone, z wewnętrzną klamką; 12.Immobilizer - blokada zapłonu 13.Radio-odtwarzacz CD z głośnikami 14.Obrotomierz 15.Regulacja wysokości fotela kierowcy 16.Podwójna kanapa pasażera z przodu 17.Hamulce tarczowe przód i tył 18.Siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa 19.Ogumienie na felgach stalowych min. 15 cali + kołpaki - 4 szt., 20.Pełnowymiarowe koło zapasowe 21.Osłony nadkoli przód/tył chlapacze przód/tył 22.Roczny pakiet ubezpieczenia AC, OC, NW i ASSISTANCE. 23.Tapicerka foteli w pojeździe jednakowa; 24.Kolor pojazdów - do uzgodnienia z zamawiającym Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: 1.1 kpl atestowanych mocowań do wózka inwalidzkiego, komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego i zabezpieczenie osoby na wózku inwalidzkim. 2.podłoga antypoślizgowa na połowie pojazdu 3.trzeci rząd foteli 3 osobowych na pojedynczych stojakach (fotele z możliwością szybkiego demontażu) 4.homologacja przewozu osób niepełnosprawnych 5.oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przewozu osób niepełnosprawnych 6.Najazdy do wprowadzenia wózka Na powyższe samochody Wykonawca udzieli: -gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne (zwana dalej gwarancją mechaniczną) - min. 2 lata, -gwarancja na perforację elementów nadwozia min. 8 lat, -gwarancja na powłokę lakierniczą min. 2 lata, Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1.Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji, jako samochody osobowe przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz muszą spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2003 Nr 32 póz. 262 ze zm.) bez jakichkolwiek odstępstw. 2.Samochody zaoferowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2011 roku, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 3.Samochody powinny posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. 4.Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodów przekazać Zamawiającemu karty pojazdów, aktualne świadectwa homologacji, książki gwarancyjne, książki przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi w języku polskim, 2 komplety kluczyków do każdego pojazdu oraz wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdów. 5.Odbiór samochodów nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę - zaakceptowanym przez Zamawiającego, znajdującym się najbliżej siedziby Zamawiającego 6.Wykonawca zobowiązany jest wymienić samochód, który nie spełni warunków odbioru na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o wadach, które może nastąpić w terminie do 1 miesiąca od daty odbioru samochodu. Koszt wymiany pokrywa Wykonawca. Z czynności odbioru samochodu wolnego od wad zostanie sporządzony dodatkowy protokół odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie dołączone wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Podpisany i wypełniony wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum)]; 4. foldery (fotografie) oferowanych samochodów; 5. opis zabudowy wraz ze schematem rozmieszczenia foteli i wózka inwalidzkiego; 6. certyfikaty na zastosowane materiały i wyposażenie, w tym do przewozu osób niepełnosprawnych; 7. certyfikaty na pasy bezpieczeństwa; 8. charakterystykę oferowanego samochodu (wyposażenie, parametry techniczne)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 104 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 401862-2011 z dnia 2011-11-29 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: - Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.-Domu Pomocy Społecznej w...
Termin składania ofert: 2011-12-06


Numer ogłoszenia: 315603 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 401862 - 2011 data 29.11.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: ...Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: 1.1 kpl atestowanych mocowań do wózka inwalidzkiego, komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego i zabezpieczenie osoby na wózku inwalidzkim. 2.podłoga antypoślizgowa na połowie pojazdu 3.trzeci rząd foteli 3 osobowych na pojedynczych stojakach (fotele z możliwością szybkiego demontażu) 4.homologacja przewozu osób niepełnosprawnych 5.oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przewozu osób niepełnosprawnych 6.Najazdy do wprowadzenia wózka....
  • W ogłoszeniu powinno być: ...Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: 1.1 kpl atestowanych mocowań do wózka inwalidzkiego, komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego i zabezpieczenie osoby na wózku inwalidzkim. 2.podłoga antypoślizgowa na połowie pojazdu 3.trzeci rząd foteli 3 osobowych na pojedynczych stojakach (fotele z możliwością szybkiego demontażu) 4.homologacja przewozu osób niepełnosprawnych - Zamawiający wyraża zgodę na zamianę homologacji na badanie techniczne samochodu dopuszczające do przewozu osób niepełnosprawnych. 5.oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przewozu osób niepełnosprawnych 6.Najazdy do wprowadzenia wózka....

WIZ 272.141.2011.PN                                                                    Wadowice, 02.12.2011 r.

 

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.

 

Wadowice: Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 401862 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:

Pytanie:

W pkt. 3 Zamawiający wymaga parametru: „homologacja przewozu osób niepełnosprawnych”. W związku z tym Wykonawca chciałby zadać pytanie czy Zamawiający dopuści pojazd bez homologacji na przewóz osób niepełnosprawnych jednakże wyposażony w badania techniczne potwierdzające zdolność do przewozu osób niepełnosprawnych?

Odpowiedź na pytanie:

Zamawiający wyraża zgodę na zamianę homologacji na badanie techniczne samochodu dopuszczające do przewozu osób niepełnosprawnych.

Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia do SIWZ oraz modyfikacje stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.


Otrzymują:

1 x wykonawca

1 x www.powiat.wadowice.pl

1 x a/a (AN)

 

 

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 401862-2011 z dnia 2011-11-29 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Wadowice
Przedmiotem zamówienia jest Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: - Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.-Domu Pomocy Społecznej w...
Termin składania ofert: 2011-12-06


Numer ogłoszenia: 410790 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 401862 - 2011 data 29.11.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: ...3.trzeci rząd foteli 3 osobowych na pojedynczych stojakach (fotele z możliwością szybkiego demontażu)....
  • W ogłoszeniu powinno być: ...3.trzeci rząd siedzeń na wspólnej podstawie z możliwością szybkiego demontażu.....
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro)..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.

 

Wadowice: Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 401862 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:

 

 

Pytanie:

Proszę o informację czy Zamawiający dopuszcza samochody wyposażone w trzeci rząd siedzeń na wspólnej podstawie z możliwością szybkiego demontażu?

Odpowiedź na pytanie:

Zamawiający dopuszcza samochody wyposażone w trzeci rząd siedzeń na wspólnej podstawie z możliwością szybkiego demontażu.

 

 

 

Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia i zmiany do SIWZ, stanowią jej integralną część.  Z uwagi na ich zakres, charakter oraz termin wprowadzenia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm.)  przedłuża termin składania ofert. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro). Termin składania ofert upływa dnia 07.12.2011 r. do godz. 10:30. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice sala posiedzeń 011 (parter).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1 x wykonawca

1 x www.powiat.wadowice.pl

1 x a/a (AN)

Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ 272.141.2011.PN.doc (Rozmiar: 210432 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|