a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 38705-2009 z dnia 17.02.2009 r. na bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2009 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Realizacja robót w



Wadowice: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2009 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Realizacja robót wg 3-ch zadań: Zad. 1 teren gminy: Wadowice, Wieprz oraz miasta i gminy Andrychów; Zad. 2 teren gminy: Brzeźnica, Spytkowice, Tomice; Zad. 3 teren gminy: Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska
Numer ogłoszenia: 38705 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2009 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Realizacja robót wg 3-ch zadań: Zad. 1 teren gminy: Wadowice, Wieprz oraz miasta i gminy Andrychów; Zad. 2 teren gminy: Brzeźnica, Spytkowice, Tomice; Zad. 3 teren gminy: Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Ilość podanych remontów wg w/w technologii na poszczególnych zadaniach jest orientacyjna (w chwili ustalania robót nie jest możliwe dokładne ustalenie zakresu tych robót). Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb. Zamawiający zastrzega też możliwość ograniczenia zakresu robót do 70% kwoty wynikłej z zawartej umowy. Lokalizacja i zakres remontu w danej technologii na poszczególnych drogach (w ramach zadania) będzie podany w protokole przekazania placu budowy. Przy czym zapisy te mogą być korygowane co do zakresu jak i technologii robót. Realizacja robót będzie się odbywać po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy w terminie do 29.05.2009r. Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w obu technologiach równocześnie, musi dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: dla zadanie nr 1 - 9 000,00 zł; dla zadanie nr 2 - 6 000,00 zł; dla zadanie nr 3 - 6 000,00 zł
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1. Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg oraz zachowaniem bhp pracy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał - zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości, potwierdzonego stosownym dokumentem uprzedniego zleceniodawcy o należytym wykonaniu zamówienia. 2.2. Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów udostępniających osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności kierownik robót (osoba ta musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami drogowymi). Do oferty należy dołączyć oświadczenie-informację o osobie przewidzianej na powyższe stanowisko wraz z aktualną kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, którą będzie pełnić oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - remont cząstkowych nawierzchni bitumicznych. Posiadać atesty, aprobaty techniczne, orzeczenia o jakości materiałów, recepty robocze i kontrolne, wyniki badań laboratoryjnych mieszanki min.asfaltowej (kruszywo, lepiszcze - emulsja asfaltowa, mieszanka min.-asfaltowa itp.) 2.4. Sprzęt - Wykonawca winien wykazać, że dysponuje sprzętem (podstawowym, pomocniczym): remontery, walce drogowe, zagęszczarki, skrapiarki, samochody samowyładowcze, przecinarki, sprężarki, itp. gwarantującym wykonanie robót zgodnie z SST dla poszczególnych technologii robót. 2.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.6. Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 12 miesięczny okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.7. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac. W przypadku nie załączenia przez Wykonawcę w/w załącznika Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot zamówienia siłami własnymi. Warunki udziału podwykonawców w realizacji zamówienia opisane zostały we wzorze umowy. 2.8. Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia (zadania) w Formularzu cenowym - na podstawie, otrzymanego przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wymagań SIWZ oraz ewentualnych oględzin w terenie. Wyliczona cena będzie ceną za przedmiot zamówienia w ramach jednego zadania. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 2.9. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. 2.10. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach. 2.11. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Każde zadanie będzie rozpatrywane oddzielnie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wypełniony formularz oferty (na każde zadanie oddzielnie). 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 7. Podpisany wzór umowy (na każde zadanie oddzielnie). 8. Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Oświadczenie - informacja o osobach (potencjał kadrowy) przewidzianych do realizacji zamówienia (na każde zadanie oddzielnie). Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień drogowych dla kierownika robót oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, zakresu zamówienia, terminów wykonania oraz wartości wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Wykaz sprzętu i urządzeń (podstawowy, pomocniczy) niezbędnych do wykonywania zamówienia gwarantującego wykonanie robót zgodnie z SST, jakim dysponuje Wykonawca (na każde zadanie oddzielnie). 12. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców w realizacji zadania do oferty winien dołączyć wykaz i wartości robót planowanych do powierzenia podwykonawcy, (dla każdego zadania oddzielnie). 13. Dowód wniesienia wadium. 14. Wypełnione Formularze cenowe - na każde zadanie oddzielnie wg następujących zasad: - każda pozycja kosztorysowa musi zostać wypełniona; - ceny jednostkowe każdej pozycji kosztorysowej muszą obejmować koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, zakupu, pracy sprzętu i transportu, przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy, koszt zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy, koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty; - ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku; - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Suma poszczególnych pozycji w Formularzu cenowym będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową danego zadania. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 15. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 15a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt 15b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Dokumenty, o których mowa w pkt 15 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał, kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 15 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez wykonawcę. 18. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1÷8 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku, gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość, co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2009 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Zad. 1 teren gminy: Wadowice, Wieprz oraz miasta i gminy Andrychów;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Ilość podanych remontów wg w/w technologii jest orientacyjna (w chwili ustalania robót nie jest możliwe dokładne ustalenie zakresu tych robót). Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb. Zamawiający zastrzega też możliwość ograniczenia zakresu robót do 70% kwoty wynikłej z zawartej umowy. Lokalizacja i zakres remontu w danej technologii będzie podany w protokole przekazania placu budowy. Przy czym zapisy te mogą być korygowane co do zakresu jak i technologii robót. Realizacja robót będzie się odbywać po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy w terminie do 29.05.2009r. Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w obu technologiach równocześnie, musi dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2009 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Zad. 2 teren gminy: Brzeźnica, Spytkowice, Tomice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Ilość podanych remontów wg w/w technologii jest orientacyjna (w chwili ustalania robót nie jest możliwe dokładne ustalenie zakresu tych robót). Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb. Zamawiający zastrzega też możliwość ograniczenia zakresu robót do 70% kwoty wynikłej z zawartej umowy. Lokalizacja i zakres remontu w danej technologii będzie podany w protokole przekazania placu budowy. Przy czym zapisy te mogą być korygowane co do zakresu jak i technologii robót. Realizacja robót będzie się odbywać po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy w terminie do 29.05.2009r. Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w obu technologiach równocześnie, musi dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg - remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w 2009 roku masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera. Zad. 3 teren gminy: Lanckorona, Mucharz, Stryszów oraz miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na naprawie - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych jezdni dróg powiatowych przy użyciu: - masy mineralno-asfaltowej na gorąco z obcięciem krawędzi ubytków i wyboi, i nadania im regularnych kształtów, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg wbudowanej masy. - emulsji asfaltowej i grysów zautomatyzowanymi remonterami bez obcinania krawędzi, szczegółowy opis robót wg SST. Jednostką obmiarową jest Mg zużytej emulsji asfaltowej. Ilość podanych remontów wg w/w technologii jest orientacyjna (w chwili ustalania robót nie jest możliwe dokładne ustalenie zakresu tych robót). Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości poszczególnych technologii w zależności od warunków atmosferycznych i potrzeb. Zamawiający zastrzega też możliwość ograniczenia zakresu robót do 70% kwoty wynikłej z zawartej umowy. Lokalizacja i zakres remontu w danej technologii będzie podany w protokole przekazania placu budowy. Przy czym zapisy te mogą być korygowane co do zakresu jak i technologii robót. Realizacja robót będzie się odbywać po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy w terminie do 29.05.2009r. Wykonawca musi być przygotowany na możliwość prowadzenia remontów w obu technologiach równocześnie, musi dysponować oddzielnym sprzętem i brygadami roboczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2009.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ_NBI_343_3_09_zalaczniki_1_8.pdf (Rozmiar: 369343 bajtów)
Zalacznik_A_do_SIWZ.zip (Rozmiar: 237684 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|