a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 381552 - 2011 z dnia 16.11.2011r. na Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 1 - Wadowice; ZADANIE 2 - Półwieś; ZADANIE 3 - Marcyporęba, Stryszów, Tłuczań, Witanowice, Andrychów; ZADANIE 4 - Skawinki; ZADANIE 5 - And



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
________________________________________
Wadowice: Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 1 - Wadowice; ZADANIE 2 - Półwieś; ZADANIE 3 - Marcyporęba, Stryszów, Tłuczań, Witanowice, Andrychów; ZADANIE 4 - Skawinki; ZADANIE 5 - Andrychów; ZADANIE 6 - Jaszczurowa; ZADANIE 7 - Wadowice - inwentaryzacja i podział na lokale.
Numer ogłoszenia: 381552 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
•    Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 1 - Wadowice; ZADANIE 2 - Półwieś; ZADANIE 3 - Marcyporęba, Stryszów, Tłuczań, Witanowice, Andrychów; ZADANIE 4 - Skawinki; ZADANIE 5 - Andrychów; ZADANIE 6 - Jaszczurowa; ZADANIE 7 - Wadowice - inwentaryzacja i podział na lokale.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wycenę nieruchomości: ZADANIE 1 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych , określających -wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi; - wartość ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowych ustanowionych na nieruchomościach, które przeszły na własność: Gminy Wadowice w miejscowości Wadowice, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna (1/KDL2) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00 ) do km 0+ 481/15 ( hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz.U. z 2008r. , nr 193 poz.1194 - tekst jednolity z późn. zm.), w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm ). W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1a. Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi , które przeszły na własność Gminy Wadowice w miejscowości Wadowice, których wykaz zawarty jest poniżej; Wykaz działek, które przeszły na własność Gminy Wadowice w miejscowości Wadowice, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna (1/KDL2) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00 ) do km 0+ 481/15 ( hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach , co do których należy ustalić wartość prawa własności nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi: - działka nr 685/6 o pow. 0,2074 ha, - działka nr 702/30 o pow. 0,0029 ha (powstała z podziału działki nr 702/27) - działka nr 702/28 o pow. 0,0009 ha (powstała z podziału działki nr 702/19) - działka nr 4009/7 o pow. 0,1613 ha (powstała z podziału działki nr 4009/4) 1b. Ustalenie wartości ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowych ustanowionych na nieruchomościach, które przeszły na własność Gminy Wadowice, których wykaz zawarty został poniżej. Wykaz działek, które przeszły na własność Gminy Wadowice w miejscowości Wadowice, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna ( 1/KDL2 ) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00 ) do km 0+ 481/15 ( hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach na których ustanowiono ograniczone prawa rzeczowego -- służebności gruntowe - służebność przejazdu i przechodu po działce nr 702/19 , wpisana w dziale III KR1W/00090058/8 Działka nr 702/19 podzieliła się na działki nr 702/29 i 702/28 ( przejęta na rzecz Gminę Wadowice na podstawie w/w decyzji Starosty Wadowickiego ) - służebność gruntowa przejścia i przejazdu po działce nr 685/6, wpisana w dziale III KR1W/00025418/4. Działka nr 685/6 została przejęta na rzecz Gminę Wadowice na podstawie w/w decyzji Starosty Wadowickiego . Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzję Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna (1/KDL2) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00) do km 0+ 481/15 (hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. ZADANIE 2 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych, określających-wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi- wartość ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowych ustanowionych na nieruchomości, które przeszły na własność: Gminy Spytkowice w miejscowości Półwieś, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 42/2011 z dnia 29.08.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa drogi gminnej ul. Widokowej w miejscowości Półwieś wraz z odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej na odcinku 406,22 mb, na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008r. , nr 193 poz.1194 - tekst jednolity z późn. zm.), w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm ) . W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 2a.Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi, które przeszły na własność Gminy Spytkowice w miejscowości Półwieś, których wykaz zawarty jest w opisie poniżej: Wykaz działek , które przeszły na własność Gminy Spytkowice w miejscowości Półwieś, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 4/2011 z dnia 29.08.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa drogi gminnej ul. Widokowej w miejscowości Półwieś wraz z odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej na odcinku 406,22 mb, co do których należy ustalić wartość prawa własności nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi - działka nr 1413/3 o pow. 0,0339 ha ( powstała z działki nr 1413/2 ) - działka nr 272/15 o pow. 0,0127 ha ( powstała z podziału działki nr 272/1 ) - działka nr 260 o pow. 0,0234 ha - działka nr 272/13 o pow. 0,0084 ha ( powstała z podziału działki nr 272/8 ) - działka nr 268/5 o pow. 0,0012 ha ( powstała z podziału działki nr 268/1 ) - działka nr 271/1 o pow. 0,0033 ha ( powstała z podziału działki nr 271 ) - działka nr 272/17 o pow. 0,0159 ha ( powstała z podziału działki nr 272/4 ) - działka nr 272/11 o pow. 0,0017 ha ( powstała z podziału działki nr 272/10 ) - działka nr 273/1 o pow. 0,0004 ha ( powstała z podziału działki nr 273 ) - działka nr 269/6 o pow. 0,0056 ha ( powstała z podziału działki nr 269/2 ) - działka nr 268/3 o pow. 0,0085 ha ( powstała z podziału działki nr 268/2 ) - działka nr 269/4 o pow.0,0061 ha ( powstała z podziału działki nr 269/1 ) - działka nr 263/3 o pow. 0,0070 ha ( powstała z podziału działki nr 263/1 ) - działka nr 266/3 o pow. 0,0156 ha ( powstała z podziału działki nr 266/1 ) - działka nr 252/14 o pow. 0,0136 ha ( powstała z podziału działki nr 252/11 ) - działka nr 265/2 o pow. 0,0036 ha ( powstała z podziału działki nr 265 ) - działka nr 259/7 o pow. 0,0285 ha ( powstała z podziału działki nr 259/3 ) - działka nr 264/2 o pow. 0,0183 ha ( powstała z podziału działki nr 264 ) - działka nr 261/1 o pow. 0,0069 ha ( powstała z podziału działki nr 261 ) 2b.Ustalenie wartości ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowej ustanowionej po działce nr 272/5 ( wpisanej w dziale III KR1W00044535/9 ) , z której w wyniku podziałów geodezyjnych powstała działka 272/11, która przeszła na własność Gminy Spytkowice Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzję Starosty Wadowickiego Nr42/2011 z dnia 29.08.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa drogi gminnej ul. Widokowej w miejscowości Półwieś wraz z odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej na odcinku 406,22 mb, pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. ZADANIE 3 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność: Powiatu Wadowickiego, Gminy Andrychów, w miejscowościach: - Marcyporęba, Stryszów, Tłuczań, Witanowice, Andrychów zajętych pod drogi powiatowe, gminne, w trybie art.73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, obejmujące działki: - Marcyporęba działki nr 1736/9, 1023/29, 1026/2, - Stryszów działki nr 2469/10, 2477/2, 6868/1, - Tłuczań działki nr 1283/2, 1327/2, 1325/4, - Witanowice działki nr 883/24, 883/22, 902/11, 882/20, 882/16 - Andrychów działka nr 6790 Operaty szacunkowe ustalające wartość wyżej opisanych nieruchomości winny być sporządzone w 2 egz. Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzje Wojewody Małopolskiego. Pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. ZADANIE 4 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej na terenie wsi Skawinki, gmina Lanckorona w celu sprzedaży. Nieruchomość obejmuje działki nr: 1235 o powierzchni 0.0165 ha, 1240 o powierzchni 0.0126 ha, 1256/2 o powierzchni 0.1062 ha, 1207/2 o powierzchni 0.1050 ha, 1208/2 o powierzchni 0.0194 ha, 1238/2 o powierzchni 0.0054ha, 1238/4 o powierzchni 0.0379 ha,1239 o powierzchni 0.0108 ha, 3553 o powierzchni 0.0111 ha. Na działkach nr 1239 i 1240 posadowiony jest budynek gospodarczy o powierzchni zabudowy 105 m2, pozostałe działki niezabudowane. Operaty szacunkowe ustalające wartość wyżej opisanych nieruchomości winny być sporządzone w 2 egz. ZADANIE 5 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Gminy Andrychów położonej w Andrychowie ,obejmującej działki nr o pow.1920/116 o pow. 0,0559 ha, nr 1920/106 o pow. 0,0006 ha, nr 1920/105 o pow. 0,0214 ha, nr 6872/1 o pow. 0,0921 ha, nr 6872/2 o pow. 0,0437 ha, wpisane księdze wieczystej KR1O/00085478/0 , według stanu z dnia wywłaszczenia nieruchomości na Skarb Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu , w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli Operaty szacunkowe ustalające wartość wyżej opisanych nieruchomości winny być sporządzone w 2 egz. Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzje o wywłaszczeniu nieruchomości oraz mapę z projektem podziału działki położonej w Obrębie Andrychów przyjętą do PODGiK nr 905/2011. Pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. ZADANIE 6 - Wycena nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa położonych na terenie: Jaszczurowa (Gmina Mucharz) - Zamówienie obejmuje wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Jaszczurowej (Gmina Mucharz) obejmującej działki nr: 259/14 o powierzchni 2.1715 ha, 1640 o powierzchni 0.0332ha w celu ich sprzedaży. Działka nr 259/14 powstała z działki nr 259/13 uwidocznionej w KR1W/00089935/0, a własność działki nr 1640 została nabyta na rzecz Skarbu Państwa aktem not. Rep. A nr 4628/2011 z dnia 08.11.2011r. Działka nr 1640 jest niezabudowana, na działce nr 259/14 posadowione są : stan zerowy segmentu budynku o powierzchni zabudowy 321m2, budynek mieszkalny w stanie surowym częściowo zamkniętym ( bez drzwi zewnętrznych) o powierzchni zabudowy 554m2 i budynek gospodarczy w stanie surowym zamkniętym ( częściowo wykończonym) o powierzchni zabudowy 355m2, studnia wiercona o głębokości 44m. W operacie wykonawca winien wyszczególnić wartość poszczególnych składników budowlanych oraz wartość gruntu. Dokumentację fotograficzną winien dołączyć na płycie CD. ZADANIE 7 - Inwentaryzacja i podział na lokale oraz wycena lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w gruncie nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Wadowicach, obejmującej działki nr : 2272/29 o powierzchni 0.0946 ha, 2272/30 o powierzchni 0.0395 ha, 2272/31 o powierzchni 0.0563 ha, uwidocznione w KR1W/00078145/5, zabudowanej blokiem mieszkalnym ul. Lwowska 55 o powierzchni użytkowej 817 m2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
•    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
•    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- tj. posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
•    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
•    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
•    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
•    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
•    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
•    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
•    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 1 - Wadowice;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych , określających -wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi; - wartość ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowych ustanowionych na nieruchomościach, które przeszły na własność: Gminy Wadowice w miejscowości Wadowice, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna (1/KDL2) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00 ) do km 0+ 481/15 ( hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( Dz.U. z 2008r. , nr 193 poz.1194 - tekst jednolity z późn. zm.), w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm ). W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 1a. Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi , które przeszły na własność Gminy Wadowice w miejscowości Wadowice, których wykaz zawarty jest poniżej; Wykaz działek, które przeszły na własność Gminy Wadowice w miejscowości Wadowice, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna (1/KDL2) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00 ) do km 0+ 481/15 ( hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach , co do których należy ustalić wartość prawa własności nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi: - działka nr 685/6 o pow. 0,2074 ha, - działka nr 702/30 o pow. 0,0029 ha (powstała z podziału działki nr 702/27) - działka nr 702/28 o pow. 0,0009 ha (powstała z podziału działki nr 702/19) - działka nr 4009/7 o pow. 0,1613 ha (powstała z podziału działki nr 4009/4) 1b. Ustalenie wartości ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowych ustanowionych na nieruchomościach, które przeszły na własność Gminy Wadowice, których wykaz zawarty został poniżej. Wykaz działek, które przeszły na własność Gminy Wadowice w miejscowości Wadowice, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna ( 1/KDL2 ) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00 ) do km 0+ 481/15 ( hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach na których ustanowiono ograniczone prawa rzeczowego -- służebności gruntowe - służebność przejazdu i przechodu po działce nr 702/19 , wpisana w dziale III KR1W/00090058/8 Działka nr 702/19 podzieliła się na działki nr 702/29 i 702/28 ( przejęta na rzecz Gminę Wadowice na podstawie w/w decyzji Starosty Wadowickiego ) - służebność gruntowa przejścia i przejazdu po działce nr 685/6, wpisana w dziale III KR1W/00025418/4. Działka nr 685/6 została przejęta na rzecz Gminę Wadowice na podstawie w/w decyzji Starosty Wadowickiego . Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzję Starosty Wadowickiego Nr 2/2011 z dnia 26.04.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa ul. Krasińskiego w Wadowicach jako droga gminna (1/KDL2) od km 0+000,00 (hm rob 0+00,00) do km 0+ 481/15 (hm rob 4+81,15) w ramach zadania Remont, przebudowa i budowa ul. Krasińskiego w Wadowicach pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 2 - Półwieś;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 - Wykonanie w 2 egz. operatów szacunkowych, określających-wartość rynkową nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi- wartość ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowych ustanowionych na nieruchomości, które przeszły na własność: Gminy Spytkowice w miejscowości Półwieś, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 42/2011 z dnia 29.08.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa drogi gminnej ul. Widokowej w miejscowości Półwieś wraz z odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej na odcinku 406,22 mb, na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008r. , nr 193 poz.1194 - tekst jednolity z późn. zm.), w celu określenia odszkodowań za nieruchomości wraz z dokumentacją fotograficzną i udziałem w rozprawach administracyjnych oraz uczestnictwem w postępowaniu odwoławczym. Operaty szacunkowe winny być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r. Nr 102, poz. 651 z póżn zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego ( Dz.U. z 2004r. Nr 201 poz. 2109 z późn. zm ) . W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: 2a.Ustalenie wartości prawa własności nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi, które przeszły na własność Gminy Spytkowice w miejscowości Półwieś, których wykaz zawarty jest w opisie poniżej: Wykaz działek , które przeszły na własność Gminy Spytkowice w miejscowości Półwieś, na podstawie decyzji Starosty Wadowickiego Nr 4/2011 z dnia 29.08.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa drogi gminnej ul. Widokowej w miejscowości Półwieś wraz z odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej na odcinku 406,22 mb, co do których należy ustalić wartość prawa własności nieruchomości niezabudowanych wraz ze składnikami majątkowymi - działka nr 1413/3 o pow. 0,0339 ha ( powstała z działki nr 1413/2 ) - działka nr 272/15 o pow. 0,0127 ha ( powstała z podziału działki nr 272/1 ) - działka nr 260 o pow. 0,0234 ha - działka nr 272/13 o pow. 0,0084 ha ( powstała z podziału działki nr 272/8 ) - działka nr 268/5 o pow. 0,0012 ha ( powstała z podziału działki nr 268/1 ) - działka nr 271/1 o pow. 0,0033 ha ( powstała z podziału działki nr 271 ) - działka nr 272/17 o pow. 0,0159 ha ( powstała z podziału działki nr 272/4 ) - działka nr 272/11 o pow. 0,0017 ha ( powstała z podziału działki nr 272/10 ) - działka nr 273/1 o pow. 0,0004 ha ( powstała z podziału działki nr 273 ) - działka nr 269/6 o pow. 0,0056 ha ( powstała z podziału działki nr 269/2 ) - działka nr 268/3 o pow. 0,0085 ha ( powstała z podziału działki nr 268/2 ) - działka nr 269/4 o pow.0,0061 ha ( powstała z podziału działki nr 269/1 ) - działka nr 263/3 o pow. 0,0070 ha ( powstała z podziału działki nr 263/1 ) - działka nr 266/3 o pow. 0,0156 ha ( powstała z podziału działki nr 266/1 ) - działka nr 252/14 o pow. 0,0136 ha ( powstała z podziału działki nr 252/11 ) - działka nr 265/2 o pow. 0,0036 ha ( powstała z podziału działki nr 265 ) - działka nr 259/7 o pow. 0,0285 ha ( powstała z podziału działki nr 259/3 ) - działka nr 264/2 o pow. 0,0183 ha ( powstała z podziału działki nr 264 ) - działka nr 261/1 o pow. 0,0069 ha ( powstała z podziału działki nr 261 ) 2b.Ustalenie wartości ograniczonego prawa rzeczowego- służebności gruntowej ustanowionej po działce nr 272/5 ( wpisanej w dziale III KR1W00044535/9 ) , z której w wyniku podziałów geodezyjnych powstała działka 272/11, która przeszła na własność Gminy Spytkowice Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzję Starosty Wadowickiego Nr42/2011 z dnia 29.08.2011r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn: Rozbudowa drogi gminnej ul. Widokowej w miejscowości Półwieś wraz z odwodnieniem i zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury technicznej na odcinku 406,22 mb, pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 3 - Marcyporęba, Stryszów, Tłuczań, Witanowice, Andrychów;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność: Powiatu Wadowickiego, Gminy Andrychów, w miejscowościach: - Marcyporęba, Stryszów, Tłuczań, Witanowice, Andrychów zajętych pod drogi powiatowe, gminne, w trybie art.73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, obejmujące działki: - Marcyporęba działki nr 1736/9, 1023/29, 1026/2, - Stryszów działki nr 2469/10, 2477/2, 6868/1, - Tłuczań działki nr 1283/2, 1327/2, 1325/4, - Witanowice działki nr 883/24, 883/22, 902/11, 882/20, 882/16 - Andrychów działka nr 6790 Operaty szacunkowe ustalające wartość wyżej opisanych nieruchomości winny być sporządzone w 2 egz. Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzje Wojewody Małopolskiego. Pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 4 - Skawinki;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej na terenie wsi Skawinki, gmina Lanckorona w celu sprzedaży. Nieruchomość obejmuje działki nr: 1235 o powierzchni 0.0165 ha, 1240 o powierzchni 0.0126 ha, 1256/2 o powierzchni 0.1062 ha, 1207/2 o powierzchni 0.1050 ha, 1208/2 o powierzchni 0.0194 ha, 1238/2 o powierzchni 0.0054ha, 1238/4 o powierzchni 0.0379 ha,1239 o powierzchni 0.0108 ha, 3553 o powierzchni 0.0111 ha. Na działkach nr 1239 i 1240 posadowiony jest budynek gospodarczy o powierzchni zabudowy 105 m2, pozostałe działki niezabudowane. Operaty szacunkowe ustalające wartość wyżej opisanych nieruchomości winny być sporządzone w 2 egz..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 5 - Andrychów;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Gminy Andrychów położonej w Andrychowie ,obejmującej działki nr o pow.1920/116 o pow. 0,0559 ha, nr 1920/106 o pow. 0,0006 ha, nr 1920/105 o pow. 0,0214 ha, nr 6872/1 o pow. 0,0921 ha, nr 6872/2 o pow. 0,0437 ha, wpisane księdze wieczystej KR1O/00085478/0 , według stanu z dnia wywłaszczenia nieruchomości na Skarb Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu , w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli Operaty szacunkowe ustalające wartość wyżej opisanych nieruchomości winny być sporządzone w 2 egz. Zamawiający przekazuje Wykonawcy decyzje o wywłaszczeniu nieruchomości oraz mapę z projektem podziału działki położonej w Obrębie Andrychów przyjętą do PODGiK nr 905/2011. Pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 6 - Jaszczurowa;.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6 - Wycena nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa położonych na terenie: Jaszczurowa (Gmina Mucharz) - Zamówienie obejmuje wykonanie 2 sztuk operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Jaszczurowej (Gmina Mucharz) obejmującej działki nr: 259/14 o powierzchni 2.1715 ha, 1640 o powierzchni 0.0332ha w celu ich sprzedaży. Działka nr 259/14 powstała z działki nr 259/13 uwidocznionej w KR1W/00089935/0, a własność działki nr 1640 została nabyta na rzecz Skarbu Państwa aktem not. Rep. A nr 4628/2011 z dnia 08.11.2011r. Działka nr 1640 jest niezabudowana, na działce nr 259/14 posadowione są : stan zerowy segmentu budynku o powierzchni zabudowy 321m2, budynek mieszkalny w stanie surowym częściowo zamkniętym ( bez drzwi zewnętrznych) o powierzchni zabudowy 554m2 i budynek gospodarczy w stanie surowym zamkniętym ( częściowo wykończonym) o powierzchni zabudowy 355m2, studnia wiercona o głębokości 44m. W operacie wykonawca winien wyszczególnić wartość poszczególnych składników budowlanych oraz wartość gruntu. Dokumentację fotograficzną winien dołączyć na płycie CD..
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wycena nieruchomości położonych na terenie: ZADANIE 7 - Wadowice - inwentaryzacja i podział na lokale.
•    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 7 - Inwentaryzacja i podział na lokale oraz wycena lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w gruncie nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Wadowicach, obejmującej działki nr : 2272/29 o powierzchni 0.0946 ha, 2272/30 o powierzchni 0.0395 ha, 2272/31 o powierzchni 0.0563 ha, uwidocznione w KR1W/00078145/5, zabudowanej blokiem mieszkalnym ul. Lwowska 55 o powierzchni użytkowej 817 m2.
•    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.
•    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
•    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ.WIZ.272.131.2011.PN.doc (Rozmiar: 468480 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|