a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 35109-2012 z dnia 13.02.2012 r. na Zakup, dostawę i montaż jednej sztuki stanowiska demonstracyjnego System klimatyzacji Climatronic oraz jednej sztuki zestawu panelowego - Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej do Ze



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl

Wadowice: Zakup, dostawa i montaż jednej sztuki stanowiska demonstracyjnego System klimatyzacji Climatronic oraz jednej sztuki zestawu panelowego - Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej do Zespołu Szkół nr 2 im. ks. St. Staszica w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 35109 - 2012; data zamieszczenia: 13.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż jednej sztuki stanowiska demonstracyjnego System klimatyzacji Climatronic oraz jednej sztuki zestawu panelowego - Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej do Zespołu Szkół nr 2 im. ks. St. Staszica w Wadowicach w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zespołu Szkół nr 2 im. ks. St. Staszica w Wadowicach oraz montaż wraz z uruchomieniem: - jednego stanowiska demonstracyjnego - System klimatyzacji Climatronic. Stanowisko przeznaczone jest do ilustracji szkolenia z zakresu budowy i funkcjonowania systemu komfortu, czyli klimatyzacji wnętrza pojazdu. Stanowisko umożliwia pomiar istotnych parametrów systemu takich jak: ciśnienie i temperatura w obiegu termodynamicznym, działanie mechanizmów kierunku przepływu strumienia powietrza oraz diagnostykę elektronicznego systemu sterowania. Budowa stanowiska: - Sprężarka - silnik jednofazowy napędzany z sieci 230 V. Parametry techniczne: wymiary ok. 110 x 80 x 180 cm waga do 80 kg, zasilanie 220 - 235 V DC - jednego zestawu panelowego - Podstawy elektroniki i elektrotechniki pojazdowej. Zestaw panelowy umożliwi naukę łączenia i pomiary podstawowych obwodów prądu stałego i zmiennego, ocenę parametrów podzespołu elektronicznych takich jak : rezystancję, pojemności, indukcyjności, półprzewodników, optoelektroniki oraz podstawowych układów elektroniki analogowej i cyfrowej. Zestaw powinien umożliwiać dowolną konfigurację. Stelaż stanowiska laboratoryjnego wykonany winien być z kształtowników stalowych zapewniających mocną i stabilną konstrukcję umożliwiającą przeprowadzanie ćwiczeń dla max.3 osób. Zasilanie stołu ma odbywać się za pomocą akumulatora 12V i układu zasilania składającego się z transformatora bezpieczeństwa 220V/24V wraz z układem stabilizacji napięcia 13,6V 10A. Stanowisko winno posiadać; 1. rezystory, rezystory 15 W, dekada rezystancyjna, 2. cewki, kondensatory, żarówki, 3. tranzystory; bipolarne, unipolarne 4. diody, 5. czujniki termistorowe, 6. otoelementy, 7. wyświetlacz cyfrowy,bramki logiczne, 8. przetwornik A/D, 9. układ Schmitta, 10. wzmacniacz operacyjny, 11. generator astabilny, bistabilny, 12. światłowody - nadajnik o odbiornik. Skład Zestawu Panelowego; - włącznik masy, - moduł pomiarowy, - mostek RLC, - stabilizator napięcia 13,6 V 10 A - stabilizator napięcia 5 V, - regulator napięcia stabilizowany od 8 - 12 V , 5 A, - zestaw rezystorów 15 W , - zestaw rezystorów , - dekada rezystancyjna , - czujniki termistorowe, - zestaw kondensatorów, - zestaw żarówek, - tranzystory bipolarne, - tranzystory bipolarne Darlingtona, - tranzystory unipolarne, - zestaw cewek , - diody, - fotoelementy, - światłowody - nadajnik - światłowody - odbiornik - wyświetlacz cyfrowy - bramki logiczne, - przetwornik A/D, - Układ Schmitta, - generator astabilny, - generator monostabilny, - wzmacniacz operacyjny, - transformator bezpieczeństwa 220 V/ 24 V, - autotransformator 24 V / 2 x 12V - 160 W, - prostownik 12/ 24 V - 10 A, - tablica przyrządów Elementy dodatkowe zestawu; - stelaż stanowiska laboratoryjnego, - profil aluminiowy stelaża, - wspornik pod drukarkę, - wspornik pod monitor, - wspornik pod komputer, - ramka pod akumulator, - wspornik na przewody i łączniki, - ramka pod transformator , - przewód do podłączenia akumulatora , - łączniki 19 mm - 125 szt, - łączniki 19mm drabinkowe - 10 szt, - przewody łączące panele - 50 - 20 szt, - przewody łączące panele - 100 - 10 szt, - światłowód 50 cm. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca dostarczy urządzenia kompletne, które po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych, b) wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty gwarancyjnej, zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła min. 18 m-cy, c) zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu. d) dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE , a także spełniać wymagania bhp i p.poż określone w odrębnych przepisach, powinny spełniać normy ISO 9000 certyfikującej System Jakości wyrobów i usług oraz normy DIN EN ISO 14001:1996 certyfikującej system ochrony środowiska w zakresie projektowania , produkcji i sprzedaży , które uwzględniają zasady bezpieczeństwa pracy i obsługi tych urządzeń. e) dokumentacja wraz z instrukcją obsługi musi być w języku polskim, dostarczona wraz z dostawą, f) w cenie musi zostać uwzględniona usługa transportu , instalacji oraz uruchomienia. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 31.71.20.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, pok. nr 104 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

 


 

Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 35109-2012 z dnia 2012-02-13 r. Ogłoszenie o zamówieniu – Wadowice. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Zespołu Szkół nr 2 im. ks. St. Staszica w Wadowicach oraz montaż wraz z uruchomieniem: - jednego stanowiska demonstracyjnego - System klimatyzacji Climatronic. Stanowisko przeznaczone jest do...Termin składania ofert: 2012-02-22


Numer ogłoszenia: 38395 - 2012; data zamieszczenia: 16.02.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 35109 - 2012 data 13.02.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: ... Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca dostarczy urządzenia kompletne, które po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych, b) wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty gwarancyjnej, zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła min. 18 m-cy, c) zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu. d) dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE , a także spełniać wymagania bhp i p.poż określone w odrębnych przepisach, powinny spełniać normy ISO 9000 certyfikującej System Jakości wyrobów i usług oraz normy DIN EN ISO 14001:1996 certyfikującej system ochrony środowiska w zakresie projektowania , produkcji i sprzedaży , które uwzględniają zasady bezpieczeństwa pracy i obsługi tych urządzeń. e) dokumentacja wraz z instrukcją obsługi musi być w języku polskim, dostarczona wraz z dostawą, f) w cenie musi zostać uwzględniona usługa transportu , instalacji oraz uruchomienia....
  • W ogłoszeniu powinno być: ...Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca dostarczy urządzenia kompletne, które po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych, b) wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego sprzętu karty gwarancyjnej, zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła min. 18 m-cy, c) zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego oferowanego sprzętu. d) dostarczone pomoce dydaktyczne muszą posiadać znak bezpieczeństwa CE, a także spełniać wymagania bhp i p.poż określone w odrębnych przepisach. W przypadku posiadania przez Oferenta certyfikatów: normy ISO 9000 certyfikującej System Jakości wyrobów i usług oraz normy DIN EN ISO 14001:1996 certyfikującej system ochrony środowiska w zakresie projektowania, produkcji i sprzedaży, które uwzględniają zasady bezpieczeństwa pracy i obsługi tych urządzeń, należy kserokopie tych dokumentów dołączyć do formularza oferty e) dokumentacja wraz z instrukcją obsługi musi być w języku polskim, dostarczona wraz z dostawą, f) w cenie musi zostać uwzględniona usługa transportu, instalacji oraz uruchomienia....

Pliki do pobrania:

SWIZ.272.10.2012.PN.doc (Rozmiar: 720896 bajtów)
Zmiana SIWZ WIZ.272.10.2012.PN.doc (Rozmiar: 587264 bajtów)
Załącznik nr 1 do SIWZ WIZ.272.10.2012.PN - NOWY Formularz ofertowy.doc (Rozmiar: 569344 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|