a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 31685 - 2013 z dnia 28.02.2013 r. na Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych w poszczególnych obrębach g



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych w poszczególnych obrębach geodezyjnych gmin: Kalwaria Zebrzydowska, Lanckorona, Wieprz i Tomice o powierzchni ok. 2 113,57 ha
Numer ogłoszenia: 31685 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych w poszczególnych obrębach geodezyjnych gmin: Kalwaria Zebrzydowska, Lanckorona, Wieprz i Tomice o powierzchni ok. 2 113,57 ha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych w poszczególnych obrębach geodezyjnych gmin: Kalwaria Zebrzydowska, Lanckorona, Wieprz i Tomice o powierzchni ok. 2 113,57 ha. Faktyczny zakres wykonanych prac zostanie ustalony na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę zbiorczego zestawienia powierzchni objętych przedmiotem zamówienia. Należność zostanie wypłacona za rzeczywisty zakres wykonanych prac na podstawie ceny jednostkowej (za 1 hektar lasu) podanej przez Wykonawcę. Wykaz lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa objętych zamówieniem znajdujących się na terenie: Gminy Kalwaria Zebrzydowska wg obrębów geodezyjnych: Obręb: Kalwaria Zebrzydowska - miasto - 34,8157 ha, Obręb: Barwałd Górny - 97,2634 ha, Obręb: Barwałd Średni - 132,4077 ha, Obręb: Brody - 63,8837 ha, Obręb: Bugaj - 31,8637 ha, Obręb: Leńcze -30,8338 ha, Obręb: Podolany - 14,7407 ha, Obręb: Przytkowice - 79,9935 ha, Obręb: Stanisław Dolny - 111,5879 ha, Obręb: Zarzyce Małe - 6,2045 ha, Obręb: Zarzyce Wielkie - 22,8732 ha, Obręb: Zebrzydowice - 63,6865 ha Gminy Lanckorona wg obrębów geodezyjnych: obręb: Lanckorona - 149,8516 ha, obręb: Izdebnik - 344,2303 ha, obręb: Jastrzębia - 37,5786 ha, obręb: Podchybie - 29,9016 ha, obręb: Skawinki - 126,3531 ha, Gminy Wieprz wg obrębów geodezyjnych: obręb: Wieprz - 201,1563 ha, obręb: Frydrychowice - 81,1499 ha, obręb: Gierałtowice - 24,0338 ha, obręb: Gierałtowiczki - 9,4338 ha, obręb: Nidek - 26,7586 ha obręb: Przybradz - 50,1975 ha, Gminy Tomice wg obrębów geodezyjnych: obręb: Tomice - 35,7536 ha, obręb: Lgota - 41,1055 ha, obręb: Radocza - 71,5568 ha, obręb: Witanowice - 83,1229 ha, obręb: Woźniki - 69,2278 ha, obręb: Zygodowice - 42,0022 ha. Warunkowe wykonanie prognozy oddziaływania na środowisko projektu uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych położonych na terenie gmin: Kalwaria Zebrzydowska, Lanckorona, Wieprz i Tomice w przypadku stwierdzenia przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Dokumentację urządzeniową należy wykonać w oparciu o: ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach ( Dz. U. z 2011 r. Nr 12, poz. 59 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1302) w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, ustawę o ochronie przyrody z dnia 16 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz.1220 z późn. zm.), rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczania przeciwpożarowego lasów (Dz. U. Nr 58, poz.405), ustawę z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie , udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn zm.), wytyczne zawarte w (Zasadach sporządzania uproszczonego planu urządzenia lasu) opublikowane przez Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa w 1999 r. (tzw. Instrukcja), oraz z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi koszty udostępnienia bazy danych z ewidencji gruntów i kopii map ewidencyjnych. W.w materiały Wykonawca uzyska w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wadowicach oraz w Wydziale Geodezji i Gospodarki Gruntami, ul. Mickiewicza 24, 34-100 Wadowice, Wydział Geodezji: tel. (33) 8734207, PODGiK: tel. (33) 8734281. Wykonawca przygotuje wniosek zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późn zm.) do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie i Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego w Krakowie o uzgodnienie odstąpienia od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko na podstawie art.48 ww. ustawy. W przypadku konieczności sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko uproszczonych planów urządzenia lasów zostanie ona wykonana na koszt Wykonawcy w ramach oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za udostępnienie danych osobowych wynikającą z przepisów ustawy o ochronie danych osobowych. Rejestr działek należy przyjąć na dzień podpisania umowy. Okres obowiązywania uproszczonych planów urządzenia lasu należy przyjąć na 10 lat tj. od 1 stycznia 2014 r. - 31 grudnia 2023 roku Prace urządzeniowe będą prowadzone wyłącznie na gruntach figurujących w ewidencji gruntów i budynków jako las (Ls), na bazie aktualnych danych z ewidencji gruntów (rejestr i mapa) bez uwzględnienia wewnętrznych podziałów rodzinnych, które zostały dokonane bez zachowania obowiązujących przepisów prawnych. W opracowaniu nie należy ujmować powierzchni wykazanych w ewidencji geodezyjnej jako Lz- zadrzewienia, zakrzaczenia. Zakres prac urządzeniowych będzie obejmował lasy niestanowiące własności Skarbu Państwa należące do osób fizycznych i wspólnot gruntowych. Materiały potrzebne do prac urządzeniowych tj. kopie map ewidencyjnych urządzanych obiektów oraz inne dane ewidencyjne niezbędne do opracowania uproszczonego planu wykonane zostaną staraniem i na kosz Wykonawcy. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z uzgodnieniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Uproszczone plany urządzenia lasu należy wykonać w wersji pisemnej, w języku polskim w formacie A - 4 w twardej oprawie, w 4 egzemplarzach dla każdego obrębu ewidencyjnego/ każdej wspólnoty leśnej. Czystopisy planów mają być wykonane przy użyciu drukarki komputerowej zapewniającej trwałość wydruku. Strony planu należy ponumerować, zaopatrzyć w spis treści umieszczony na początku planu a plan zaopatrzyć w stronę tytułową. Każdy egzemplarz planu winien posiadać stopkę tytułową na zewnętrznej, twardej oprawie. W spisie treści należy podać ilość egzemplarzy map zamieszczonych w planie. Jeden egzemplarz map winien być podklejony na płótnie lub folii. W części końcowej opisu ogólnego (po zestawieniach tabelarycznych) należy umieścić rozdział p.t. (Uzgodnienia) gdzie zostaną zamieszczone poświadczenia o wyłożeniu planu w gminie, opinia miejscowego nadleśnictwa oraz inne dokonane uzgodnienia i uzyskane opinie. Do każdego opracowania należy dołączyć (w kieszeni na końcu opracowania) komplet map gospodarczych w skali 1:2880 wykonanych na podstawie mapy ewidencyjnej z oznaczeniem numerów działek ujętych w uproszczonym planie urządzenia lasu. Mapy winny zawierać odniesienia terenowe w celu łatwego zidentyfikowania działek. Każdy egzemplarz mapy na odwrotnej stronie winien być ponumerowany, zawierać wykaz oddziałów i poddziałów. Na mapach należy zamieścić mapkę sytuacyjną miejscowości z usytuowaniem obszarów leśnych i numerami poszczególnych oddziałów. Każdy egzemplarz uproszczonego planu urządzenia lasu na stronie tytułowej musi zawierać informację, że zadanie zostało dofinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie z wykorzystaniem pełnego logo funduszu, z zachowaniem kolorystyki zgodnie z książką znaków. Mapa powinna zawierać: napis tytułowy, określenie obiektu i położenia, datę stanu opracowania, skala, szkic sytuacyjny miejscowości z usytuowaniem obszarów leśnych i numerami poszczególnych oddziałów, oznaczenie literami pododdziałów z podaniem gatunku głównego i jego udziału w składzie gatunkowym i wieku, oznaczenie cyfrą ( liczba porządkowa ) wydzieleń, zakolorowane pododdziały według gatunku panującego (posługując się barwami, jak dla Lasów Państwowych ), opis granic gruntów przyległych, podpis wykonawcy. Każdy egzemplarz planu winien posiadać stopkę tytułową na zewnętrznej, twardej oprawie oraz dodatkowo opis na grzbiecie ( nazwa wsi objętej planem ). Strony planu należy ponumerować. Zaopatrzyć w spis treści umieszczony na początku elaboratu. W spisie treści należy podać ilość egzemplarzy map zamieszczonych w planie. Wykonawca przekaże Zamawiającemu elektroniczny zapis dokumentacji, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r., poz. 1302) w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu. Do uproszczonych planów urządzenia lasów należy sporządzić zadania z zakresu gospodarki leśnej dla właścicieli lasów w jednym egzemplarzu, w przypadku współwłasności dla każdego współwłaściciela. Rozbieżności między stanem faktycznym na gruncie a ewidencją gruntów należy przedstawić w (Wykazie rozbieżności kategorii gruntów pomiędzy stanem w ewidencji a stanem na gruncie na działkach objętych uproszczonym planem urządzenia lasu), jako integralną część uproszczonego planu urządzenia lasu- wspólne opracowanie. Wykonawca przed przystąpieniem do prac terenowych powiadomi właściwy urząd gminy oraz uzgodni z sołtysami wsi oraz prezesami wspólnot leśnych , dla których sporządza uproszczone plany, sposób powiadamiania właścicieli o prowadzeniu prac urządzeniowych. Projekty uproszczonych planów urządzenia Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniać z terenową służbą leśną. Wykonawca uzgodni z terenowo właściwym Nadleśnictwem: docelowe typy gospodarcze drzewostanów oraz orientacyjne składy gatunkowe upraw leśnych, rodzaje rębni, kategorię zagrożenia pożarowego, rodzaje strefy zagrożenia przemysłowego. Z uzgodnień tych należy sporządzić notatkę służbową i przekazać ją Zamawiającemu. Po zakończeniu prac w poszczególnych obrębach geodezyjnych Wykonawca: - składa jeden egzemplarz projektu uproszczonego planu urządzenia lasu w Urzędzie Miasta w Kalwarii Zebrzydowskiej i Urzędzie Gminy: Lanckorona, Wieprz i Tomice, celem wyłożenia na okres 60 dni do publicznego wglądu. Wyłożone w gminie projekty planów muszą zawierać wszystkie części opisowe, tabelaryczne i obliczeniowe wraz z zadaniami dla poszczególnych właścicieli lasów, a także mapy. - poinformuje Burmistrza Kalwarii Zebrzydowskiej i Wójtów Gminy: Lanckorona, Wieprz i Tomice o konieczności pisemnego poinformowania właścicieli lasów o wyłożeniu projektu uproszczonych planów urządzenia lasu z zaznaczeniem, że uproszczony plan urządzenia lasu będzie podstawą do naliczenia podatku leśnego. W terminie 7 dni od dnia wyłożenia projektu uproszczonego planu urządzenia lasu w siedzibie Urzędu Miasta w Kalwarii Zebrzydowskiej i Urzędu Gminy: Lanckorona, Wieprz i Tomice dostarczy Zamawiającemu protokół w tej sprawie podpisany przez Burmistrza Kalwarii Zebrzydowskiej i Wójtów Gminy: Lanckorona, Wieprz i Tomice. - zobowiązuje się udzielić zainteresowanym właścicielom niezbędnych informacji, przyjmować zastrzeżenia i wnioski a także w każdym przypadku dokonać ponownych oględzin spornych powierzchni drzewostanu w obecności właściciela ( właścicieli ) lasu, dokonując ustalenia zadań z zakresu gospodarki leśnej, udzielając jednocześnie wszelkich wyjaśnień . Wykonawca zobowiązuje się na swój koszt do naniesienia ewentualnych poprawek wynikłych z zastrzeżeń i wniosków składanych przez właścicieli, - sporządzi projekt sposobu załatwienia przyjętych zastrzeżeń i wniosków wraz z uzasadnieniem. Po rozpatrzeniu wniosków i zastrzeżeń skierowanych do Starosty i skorygowaniu na tej podstawie projektu planu, 1 egzemplarz projektu planu wraz z pismem przewodnim należy złożyć we właściwym miejscowo nadleśnictwie, w celu zaopiniowania w trybie art. 22 ust.3 ustawy o lasach. Wykonawca uzyska pisemną pozytywną opinię Nadleśniczego nadleśnictwa Andrychów dla sporządzonej dokumentacji urządzeniowej, którą przekaże zamawiającemu wraz z wykonaną dokumentacją. Wykonawca uzgodni w razie potrzeby projekt uproszczonego planu w zakresie ochrony przeciwpożarowej z Komendantem Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie. Z uzgodnień tych należy sporządzić notatkę służbową dołączoną do opracowania. Zakończenie prac, łącznie z wyłożeniem projektów uproszczonych planów urządzenia lasu w Urzędu Miasta w Kalwarii Zebrzydowskiej i Urzędu Gminy: Lanckorona, Wieprz i Tomice, przeprowadzenie w razie konieczności strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, uzyskanie pisemnej opinii Nadleśnictwa Andrychów oraz przekazaniem do zatwierdzenia w.w projektów ustala się na 31.10.2013 r. Wykonawca pisemnie powiadomi zamawiającego o wykonaniu opracowania. Odbiór kompletnej dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru końcowego. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 3 lat- licząc od dnia zatwierdzenia przez Starostę Wadowickiego uproszczonych planów urządzenia lasu. Wykonawca zobowiązuje się w okresie 3 letniej gwarancji do bezpłatnego usuwania (w terminie 30 dni od daty pisemnego powiadomienia przez zamawiającego) nieujawnionych w czasie odbioru prac, ewentualnych usterek powstałych w trakcie sporządzania uproszczonych planów urządzenia lasu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał - zrealizował co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł brutto, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. opracowaniu uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych - w formie załączonego do oferty oświadczenia - wykazu (załącznik nr 4 do SIWZ) z podaniem nazwy i danych zleceniodawcy, wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w szczególności zawierające opis charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (złożone w oryginale) - jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy stanowią - załącznik nr 7 do SIWZ 1. Zmiana umowy może być dokonana w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności: a. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b. z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót, c. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, d. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2. O wystąpieniu okoliczności, o których mowa w pkt 1 Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie. 3. Zmiana postanowień umowy dla swojej ważności wymaga formy pisemnej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ272.17.2013.PN las.doc (Rozmiar: 287744 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|