a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 311695-2008 z dnia 13.11.2008 r. na utrzymanie rowów i poboczy w ciągach dróg powiatowych poprzez renowację rowów i ścięcie poboczy wg 2-ch zadań



Wadowice: Utrzymanie rowów i poboczy w ciągach dróg powiatowych poprzez renowację rowów i ścięcie poboczy wg 2-ch zadań: Zadanie I ścięcie poboczy w ciągach dróg nr 1772K Tłuczań-Ryczów-Łączany; 1767K Wadowice-Wieprz; 1743K Andrychów-Nidek, Zadanie II ścięcie poboczy wraz z renowacją rowów w ciągach dróg nr 1768K Brzeźnica-Tomice; 1705K Barwałd-Stryszów; 1707K Brody-Palcza.
Numer ogłoszenia: 311695 - 2008; data zamieszczenia: 13.11.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie rowów i poboczy w ciągach dróg powiatowych poprzez renowację rowów i ścięcie poboczy wg 2-ch zadań: Zadanie I ścięcie poboczy w ciągach dróg nr 1772K Tłuczań-Ryczów-Łączany; 1767K Wadowice-Wieprz; 1743K Andrychów-Nidek, Zadanie II ścięcie poboczy wraz z renowacją rowów w ciągach dróg nr 1768K Brzeźnica-Tomice; 1705K Barwałd-Stryszów; 1707K Brody-Palcza..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotem zamówienia obejmuje: - ścięcie poboczy w ciągach dróg powiatowych nr 1772K Tłuczań -Ryczów -Łączany; 1767K Wadowice-Wieprz; 1743K Andrychów-Nidek, nr 1768K Brzeźnica-Tomice; 1705K Barwałd-Stryszów; 1707K Brody-Palcza, przyjęto średnią szerokości ścinki - 0,75 m, do spadku 4-6% , średnią grubość ścinki ok.10cm wraz z wywozem urobku w miejsce kosztem i staraniem Wykonawcy; - jednostka obmiarowa 1m2 - renowację - odtworzenie rowów ciągach dróg nr 1768K Brzeźnica-Tomice; 1705K Barwałd-Stryszów; 1707K Brody-Palcza poprzez oczyszczenie dna rowu z namułu przy średnim zamuleniu ok. 20cm i wyprofilowaniem skarp ( nachylenie skarp 1: 1,5), wraz z wywozem urobku w miejsce kosztem i staraniem Wykonawcy; - jednostka obmiarowa 1mb. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.30.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ oraz jej załącznikach., 6. Podwykonawstwo - Zamawiający nie dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 7. Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia w Formularzu cenowym na podstawie, otrzymanego przedmiaru robót, wymagań SIWZ i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz ewentualnych oględzin w terenie. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 8. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym terminie. 9. Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z SIWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1. oraz 4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. Każde z zadań będzie rozpatrywane oddzielnie. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Wypełniony formularz oferty (oddzielnie na każde zadanie). 5. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp 6. Podpisany wzór umowy (oddzielnie na każde zadanie). 7. Wypełniony Formularz cenowy (oddzielnie na każde zadanie) - wg następujących zasad: - każda pozycja kosztorysowa musi zostać wypełniona, - ceny jednostkowe każdej pozycji kosztorysowej muszą obejmować wszystkie koszty (praca sprzętu i transportu , przygotowanie i zabezpieczenie robót w okresie trwania budowy, oznakowanie, koszty pośrednie i zysk, podatek VAT oraz wszystkie inne niezbędne do wykonania zamówienia, ewentualne upusty), - ceny jednostkowe, wartość kosztorysowa oraz cena oferty winny być liczone do dwóch miejsc po przecinku, - wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom, Suma poszczególnych pozycji w Formularzu cenowym będzie stanowiła cenę przedmiotu zamówienia - cenę ofertową zadania. W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 8 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 11. Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1-4 do SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość co do ich prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w pok. nr 104 (I piętro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I ścięcie poboczy w ciągach dróg nr 1772K Tłuczań-Ryczów-Łączany; 1767K Wadowice-Wieprz; 1743K Andrychów-Nidek.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotem zamówienia obejmuje: ścięcie poboczy w ciągach dróg powiatowych nr 1772K Tłuczań -Ryczów -Łączany; 1767K Wadowice-Wieprz; 1743K Andrychów-Nidek przyjęto średnią szerokości ścinki - 0,75 m, do spadku 4-6% , średnią grubość ścinki ok.10cm wraz z wywozem urobku w miejsce kosztem i staraniem Wykonawcy; - jednostka obmiarowa 1m2.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.30.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II ścięcie poboczy wraz z renowacją rowów w ciągach dróg nr 1768K Brzeźnica-Tomice; 1705K Barwałd-Stryszów; 1707K Brody-Palcza..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotem zamówienia obejmuje: ścięcie poboczy w ciągach dróg powiatowych nr 1768K Brzeźnica-Tomice; 1705K Barwałd-Stryszów; 1707K Brody-Palcza przyjęto średnią szerokości ścinki - 0,75 m, do spadku 4-6% , średnią grubość ścinki ok.10cm wraz z wywozem urobku w miejsce kosztem i staraniem Wykonawcy; - jednostka obmiarowa 1m2; renowację - odtworzenie rowów ciągach dróg nr 1768K Brzeźnica-Tomice; 1705K Barwałd-Stryszów; 1707K Brody-Palcza poprzez oczyszczenie dna rowu z namułu przy średnim zamuleniu ok. 20cm i wyprofilowaniem skarp (nachylenie skarp 1: 1,5), wraz z wywozem urobku w miejsce kosztem i staraniem Wykonawcy; - jednostka obmiarowa 1mb..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.30.00-1.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ_NBI_343_53_08_zalaczniki_1_4.pdf (Rozmiar: 242282 bajtów)
Zalacznik_A_do_SIWZ.zip (Rozmiar: 57096 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|