a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 30831-2012 z dnia 07.02.2012 r. na Zadanie nr 1 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność: Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gm. Brzeźnica, Gm. Mucharz, Gm. Kalwaria Z., Gm. Wieprz;Zadanie nr 2 - Ustalenie war



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl

Wadowice: Zadanie nr 1 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność: Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gm. Brzeźnica, Gm. Mucharz, Gm. Kalwaria Z., Gm. Wieprz;Zadanie nr 2 - Ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Powiatu Chrzanowskiego; Zadanie nr 3 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w Babicy; Zadanie nr 4 - Zniesienie działek położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki
Numer ogłoszenia: 30831 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność: Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gm. Brzeźnica, Gm. Mucharz, Gm. Kalwaria Z., Gm. Wieprz;Zadanie nr 2 - Ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Powiatu Chrzanowskiego; Zadanie nr 3 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w Babicy; Zadanie nr 4 - Zniesienie działek położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie nr 1 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność : Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gminy Brzeźnica, Gminy Mucharz, Gminy Kalwaria Zebrzydowska, Gminy Wieprz w miejscowościach: Izdebnik, Wyźrał, ,Tłuczań, Marcyporęba, Łękawica, Zakrzów, Stronie, Stryszów, Witanowice, Zygodowice, Wieprz, Ponikiew, Stanisław Dolny, Bugaj, Jaszczurowa, Podolany zajętych pod drogi krajowe, powiatowe, gminne w trybie art.73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną: - nieruchomość położona w Izdebniku, zajęta pod drogę krajową, obejmująca działkę nr 4745/2, nr 2151/3 - nieruchomości położone w Wyźrale, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 448/28, nr439/24, nr 299/5, nr 299/7 - nieruchomości położone w Tłuczani, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 1599/34, nr 1331/2, - nieruchomości położone w Marcyporębie , zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 1736/11, - nieruchomości położone w Łękawicy , zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 142/133, nr 142/135, nr 2153/3, nr 2153/5, 2154/8, nr 218/51, - nieruchomości położone w Zakrzowie, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 2031/1, nr 2032/3, nr 3338/13 , nr 2033/5, nr 2028/3 , - nieruchomości położone w Stroniu, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 1708/5, nr 1712/6, - nieruchomości położone w Stryszowie, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 2469/4, nr 2469/7, - nieruchomości położone w Witanowicach zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 805/2, nr 346/7, nr 1018/3, nr 1072/32, nr 1016/7, - nieruchomości położone w Zygodowicach, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działki nr 763/3, nr 807/3, nr 606/1, - nieruchomości położone w Wieprzu, zajęte pod drogę gminną obejmujące działki nr 4436/2, nr 4652/1, - nieruchomości położone w Ponikwi, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działki nr 439/4, nr 2843/11, - nieruchomości położone w Stanisławiu Dolnym, zajęte pod drogę gminną obejmujące działki nr 2518/2, nr 2512/2, nr 2508/2, nr 2510/2, 2509/1, - nieruchomości położone w Bugaju, zajęte pod drogę gminną obejmujące działki nr 42/11, nr 42/9, nr 42/7, - nieruchomości położone w Jaszczurowej, zajęte pod drogę gminną obejmujące działkę nr 468/3, - nieruchomości położone w Podolanach, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 172/5. Zadanie nr 2 - Ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Chrzanowskiego, położonej obręb: Pogorzyce, jedn. ewid. Chrzanów-miasto ,obejmującej działkę nr 31/36 o pow. 0,0210ha, powstałą z podziału działki nr 31/20,pod poszerzenie drogi powiatowej według stanu na dzień 24.06.2011r. ( dzień wydania decyzji przez Burmistrza Miasta Chrzanów zatwierdzającej podział działki nr 31/20 ), w związku z toczącym się postępowaniem zmierzającym do ustalenia i wypłaty odszkodowania. na rzecz byłej właścicielki. Zadanie nr 3 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej Babicy gmina Wadowice w trwałym zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, obejmującej działkę nr 231/8 o pow. 0, 8201 ha, wpisanej księdze wieczystej KW 54009, według stanu z dnia wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Zamawiający przekaże Wykonawcy: - decyzje Wojewody Małopolskiego wydane w trybie art. 73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną dotyczące działek będących przedmiotem zamówienia, - decyzję Burmistrza Miasta Chrzanowa znak: GGN.7430-2-51/10 z dnia 24,06.2011r. wraz z projektem podziału działki nr 31/20, - dokumenty dotyczące wywłaszczenia na Skarb Państwa działki położonej w Babicy, pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. Operaty winny być sporządzone w 2 egzZadanie nr 4 - Zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 o pow. łącznej 0,2965ha położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu wydzielenie działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia. Nieruchomość w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2 stanowiąca własność Powiatu Wadowickiego pozostająca w nieodpłatnym użytkowaniu na czas nieokreślony Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach obejmującej działki nr 2549/13, 2549/14 2549/15 i 2549/16, co zostało ujawnione w Księdze Wieczystej nr KR1W/00056320/6. Z przedmiotowej nieruchomości należy wydzielić działkę zabudowaną budynkiem byłego pogotowia w związku ze zgodą Dyrektora ZZOZ w Wadowicach na zrzeczenie się prawa nieodpłatnego użytkowania ustanowionego na czas nieoznaczony. Przedmiotowe działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w Wadowicach (centrum i śródmieście) i znajdują się w terenach zabudowy usługowej. Zamówienie obejmuje: zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 o pow. łącznej 0,2965ha położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu wydzielenia działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia (zgodnie z załącznikiem mapowym stanowiącym Załącznik A do SIWZ). Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty , od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń UOPWE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: dla Zadania nr 1, nr 2 i nr 3 - osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów Ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) Dział V Rozdział 4; dla Zadania nr 4 - osoby wykonujące zamówienie winny posiadać uprawnienia do rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zgodnie z ustawą z dnia 17.05.1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010r. Nr 193 poz. 1287 j.t.). Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca winien wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności zawodowej za szkody związane z wykonywaniem czynności wymienionych w art. 174 ust. 3 i 3a ustawy o gospodarce nieruchomościami - dotyczy Zadania nr 1, nr 2 i nr 3. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność: Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gminy Brzeźnica, Gminy Mucharz, Gminy Kalwaria Zebrzydowska, Gminy Wieprz.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie nr 1 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiących własność : Skarbu Państwa, Powiatu Wadowickiego, Gminy Brzeżnica, Gminy Mucharz, Gminy Kalwaria Zebrzydowska, Gminy Wieprz w miejscowościach: Izdebnik, Wyźrał, ,Tłuczań, Marcyporęba, Łękawica, Zakrzów, Stronie, Stryszów, Witanowice, Zygodowice, Wieprz, Ponikiew, Stanisław Dolny, Bugaj, Jaszczurowa, Podolany zajętych pod drogi krajowe, powiatowe, gminne w trybie art.73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną: - nieruchomość położona w Izdebniku, zajęta pod drogę krajową, obejmująca działkę nr 4745/2, nr 2151/3 - nieruchomości położone w Wyźrale, zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 448/28, nr439/24, nr 299/5, nr 299/7 - nieruchomości położone w Tłuczani, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 1599/34, nr 1331/2, - nieruchomości położone w Marcyporębie , zajęte pod drogę gminną, obejmujące działkę nr 1736/11, - nieruchomości położone w Łękawicy , zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 142/133, nr 142/135, nr 2153/3, nr 2153/5, 2154/8, nr 218/51, - nieruchomości położone w Zakrzowie, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 2031/1, nr 2032/3, nr 3338/13 , nr 2033/5, nr 2028/3 , - nieruchomości położone w Stroniu, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 1708/5, nr 1712/6, - nieruchomości położone w Stryszowie, zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 2469/4, nr 2469/7, - nieruchomości położone w Witanowicach zajęte pod drogę powiatową, obejmujące działki nr 805/2, nr 346/7, nr 1018/3, nr 1072/32, nr 1016/7, - nieruchomości położone w Zygodowicach, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działki nr 763/3, nr 807/3, nr 606/1, - nieruchomości położone w Wieprzu, zajęte pod drogę gminną obejmujące działki nr 4436/2, nr 4652/1, - nieruchomości położone w Ponikwi, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działki nr 439/4, nr 2843/11, - nieruchomości położone w Stanisławiu Dolnym, zajęte pod drogę gminną obejmujące działki nr 2518/2, nr 2512/2, nr 2508/2, nr 2510/2, 2509/1, - nieruchomości położone w Bugaju, zajęte pod drogę gminną obejmujące działki nr 42/11, nr 42/9, nr 42/7, - nieruchomości położone w Jaszczurowej, zajęte pod drogę gminną obejmujące działkę nr 468/3, - nieruchomości położone w Podolanach, zajęte pod drogę powiatową obejmujące działkę nr 172/5. Zamawiający przekaże Wykonawcy: - decyzje Wojewody Małopolskiego wydane w trybie art. 73 ustawy przepisy prowadzające ustawy reformujące administrację publiczną dotyczące działek będących przedmiotem zamówienia,pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. Operaty winny być sporządzone w 2 egz..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanej stanowiącej własność Powiatu Chrzanowskiego.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie nr 2 - Ustalenie wartości nieruchomości niezabudowanej, stanowiącej własność Powiatu Chrzanowskiego, położonej obręb: Pogorzyce, jedn. ewid. Chrzanów-miasto ,obejmującej działkę nr 31/36 o pow. 0,0210ha, powstałą z podziału działki nr 31/20,pod poszerzenie drogi powiatowej według stanu na dzień 24.06.2011r. ( dzień wydania decyzji przez Burmistrza Miasta Chrzanów zatwierdzającej podział działki nr 31/20 ), w związku z toczącym się postępowaniem zmierzającym do ustalenia i wypłaty odszkodowania. na rzecz byłej właścicielki. Zamawiający przekaże Wykonawcy: - decyzję Burmistrza Miasta Chrzanowa znak: GGN.7430-2-51/10 z dnia 24,06.2011r. wraz z projektem podziału działki nr 31/20, pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. Operaty winny być sporządzone w 2 egz..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w Babicy.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie nr 3 - Ustalenie wartości nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej Babicy gmina Wadowice w trwałym zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, obejmującej działkę nr 231/8 o pow. 0, 8201 ha, wpisanej księdze wieczystej KW 54009, według stanu z dnia wywłaszczenia nieruchomości na rzecz Państwa oraz według stanu z dnia zwrotu oraz zwiększenie lub zmniejszenie wartości przedmiotowych działek wskutek działań podjętych bezpośrednio na nieruchomości po jej wywłaszczeniu, w związku z toczącym się postępowaniem o zwrot wywłaszczonej nieruchomości na rzecz byłych właścicieli. Zamawiający przekaże Wykonawcy: - dokumenty dotyczące wywłaszczenia na Skarb Państwa działki położonej w Babicy, pozostałe dokumenty niezbędne do wyceny nieruchomości rzeczoznawca pozyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. Operaty winny być sporządzone w 2 egz..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu wydzielenie działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia..

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 o pow. łącznej 0,2965ha położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu wydzielenie działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia. Nieruchomość w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2 stanowiąca własność Powiatu Wadowickiego pozostająca w nieodpłatnym użytkowaniu na czas nieokreślony Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach obejmującej działki nr 2549/13, 2549/14 2549/15 i 2549/16, co zostało ujawnione w Księdze Wieczystej nr KR1W/00056320/6. Z przedmiotowej nieruchomości należy wydzielić działkę zabudowaną budynkiem byłego pogotowia w związku ze zgodą Dyrektora ZZOZ w Wadowicach na zrzeczenie się prawa nieodpłatnego użytkowania ustanowionego na czas nieoznaczony. Przedmiotowe działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w Wadowicach (centrum i śródmieście) i znajdują się w terenach zabudowy usługowej. Zamówienie obejmuje: zniesienie działek nr 2549/13, 2549/14 i 2549/15 o pow. łącznej 0,2965ha położonych w Wadowicach przy ul. Wojska Polskiego 2, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego z ustaleniem granic zewnętrznych działek znoszonych oraz podział na 2 działki w celu wydzielenia działki zabudowanej budynkiem byłego pogotowia (zgodnie z załącznikiem mapowym stanowiącym Załącznik A do SIWZ)..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00-7.

·         3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ.272.8.2012.PN + zalaczniki.doc (Rozmiar: 381952 bajtów)
Załącznik A do SIWZ - mapa.jpg (Rozmiar: 239112 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|