Wadowice:
Eksploatacja przeprawy promowej z wyposażeniem i łodzią towarzyszącą na rzece
Wiśle w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej 1774K Spytkowice-Poręba Żegoty w
celu dokonywania przepraw przez rzekę Wisłę
Numer ogłoszenia: 305691 - 2011; data zamieszczenia: 23.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja przeprawy promowej z wyposażeniem i łodzią towarzyszącą na rzece Wiśle w m. Spytkowice w ciągu drogi powiatowej 1774K Spytkowice-Poręba Żegoty w celu dokonywania przepraw przez rzekę Wisłę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie przeprawy we wszystkie dni roku w godzinach 5.00 - 23.00 z częstotliwością dostosowaną do potrzeb korzystających z przeprawy promowej; 2) utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym nr WOŚ-62230/14/08 z dnia 22.04.2008r. oraz obowiązującymi przepisami w zakresie żeglugi śródlądowej, zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie; zgodnie z bieżącymi wytycznymi i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru, przepisami Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2006r. Nr 123, poz. 857 - ze zm.) oraz Rozporządzeń Ministra Infrastruktury z dnia 2 czerwca 2010r. w sprawie wspólnotowego świadectwa zdolności żeglugowej (Dz. U. Nr 110, poz. 731) i z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie przepisów żeglugowych na śródlądowych drogach wodnych (Dz. U. Nr 212, poz. 2072), przez cały okres trwania umowy; 3) zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary itp.); 4) utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej silnika i całego mechanizmu napędowego, w celu zapewnienia ciągłości przeprawy; 5) zakup lin fi 14 i fi 22 wraz z transportem i założeniem, w miarę potrzeb; o każdorazowym zakupie lin należy poinformować Zamawiającego; 6) wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu i łodzi towarzyszącej oraz urządzeń napędowych, urządzeń hydrauliki siłowej, sygnalizacji świetlnej, szlabanów, dojazdów w obrębie szlabanów stałych i całej przeprawy promowej, w tym uzupełnianie drobnego wyposażenia promu (rękawice, gwoździe, wiadra, piasek itp.); 7) w sytuacjach awaryjnych, spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, poza istniejącymi gwarancjami i nie z winy wykonawcy przewozów, wykonywanie napraw przeprawy promowej oraz jej wyposażenia w celu utrzymania ciągłości przeprawy, po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu zakresu prac do realizacji wraz z ich szczegółowym uzasadnieniem i wyceną. Koszty tych prac, po ich akceptacji, ponosi Zamawiający; 8) utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym i transportem wodnym oraz tablic informacyjno - porządkowych dla korzystających z przeprawy, jak również schludności wyglądu załogi promu; 9) informowanie o przerwach w pracy promu zarówno Zamawiającego jak i użytkowników przeprawy; 10) każdorazowe zabezpieczenie oraz stały nadzór nad przeprawą promową, tj.: pływak promu, szlabany i pozostałe urządzenia, w czasie niekorzystnych warunków atmosferycznych lub klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp.; 11) zabezpieczenie przeprawy promowej w okresie niekursowania; 12) odśnieżanie dojazdów do promu, a także pomiędzy zaporami drogowymi i korytem rzeki oraz pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, kruszywem lub innymi dostępnymi i dopuszczonymi środkami przeciwpoślizgowymi; 13) stałą obsługę szlabanów i sygnalizacji świetlnej; 14) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp.; 15) zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach, mogących mieć wpływ na ciągłość wykonywanej przeprawy; 16) posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych, celem zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym; 17) posiadanie i obsługa kasy fiskalnej oraz ponoszenie wszelkich kosztów związanych z jej funkcjonowaniem; 18) pobieranie opłat za przeprawy promowe, potwierdzone każdorazowo wręczeniem biletu/wydruku z kasy fiskalnej wg stawek zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu w Wadowicach. Cennik opłat za przeprawy promem winien być umieszczony na przeprawie promowej; odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę 19) przekazywanie Zamawiającemu na rachunek bankowy należności z tytułu pobranych opłat za przeprawy promowe, w terminie 7 dni po zakończeniu każdego miesiąca, z jednoczesnym przedkładaniem uwierzytelnionych kopii raportów kasowych: dobowych, miesięcznych wraz ze szczegółowym uwzględnieniem wydruków biletów; oryginały przechowuje Wykonawca na podstawie odrębnych przepisów; 20) zabezpieczenie warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz); 21) zapewnienie warunków BHP; 22) prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione; 23) ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej na czas trwania umowy z tytułu prowadzonej działalności; 24) prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz bierze odpowiedzialność za szkody w mieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwą eksploatacją promu; 25) dysponowanie osobami z uprawnieniami do dokonywania przewozów; 26) po zakończeniu realizacji przedmiotowego zadania zamontowane liny pozostają na przeprawie promowej do dyspozycji Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.61.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające wymagane uprawnienia tj.: wykwalifikowany personel, gwarantujący właściwą obsługę przeprawy promowej, w tym przewoźników posiadających: patenty Żeglarskie Przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej oraz aktualne zaświadczenie lekarskie, zgodnie z Rozporządzeniem z dnia 05.11.2003r. w sprawie warunków zdrowotnych wymaganych od osób wykonujących prace na statkach żeglugi śródlądowej (Dz. U. nr 199 poz. 1949). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 pok. nr 104 (I piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach, ul. Batorego 2 w sekretariacie pok. nr 314 (III piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ WIZ.272.140.2011.PN + zalaczniki.doc (Rozmiar: 251904 bajtów) | |
Załącznik A do SIWZ.272.140.2011.PN.zip (Rozmiar: 2483830 bajtów) |