a a a
  1. Aktualności
  2. Jak załatwić sprawę - druki do pobrania
  3. Biuro Rzeczy Znalezionych
  4. Wydziały, Zespoły, Biura
    1. Archiwista Zakładowy
    2. Powiatowy Rzecznik Konsumentów
    3. Zespół Radców Prawnych
    4. Audytor Wewnętrzny
    5. Biuro Rady Powiatu
    6. Biuro Projektów Edukacyjnych
    7. Inspektor Ochrony Danych
    8. Geodeta Powiatowy
    9. Geolog Powiatowy
    10. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
    11. Wydział Budownictwa i Zagospodarowania Przestrzennego
    12. Wydział Budżetu i Finansów
    13. Wydział Dróg Powiatowych
    14. Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
    15. Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych
    16. Wydział Komunikacji i Transportu
    17. Wydział Organizacji i Nadzoru
    18. Wydział Promocji i Rozwoju Powiatu
    19. Wydział Środowiska
    20. Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
    21. Zespół Kontroli Wewnętrznej
    22. Biuro Ochrony Zdrowia
      1. Biuro Ochrony Zdrowia
    23. Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
  5. Jednostki Organizacyjne
  6. Powiatowe służby, inspekcje, straże
  7. Organizacje pozarządowe
    1. Org. dział. dla niepełnosprawnych
    2. Program współpracy Powiatu Wadowickiego z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2020 rok
    3. Fundacje
    4. Jedn.org.pow.dział.dla niepełnospr.
    5. Stowarzyszenia
    6. Organizacje pożytku publicznego
    7. Stowarzyszenia kultury fizycznej
    8. Dokumenty i formularze
    9. Ogłoszenia, komunikaty
  8. Gospodarka powiatu
    1. Program Rozwoju Przedsiębior.
    2. Strategia Rozwoju Powiatu Wadowickiego
    3. Raport o stanie gospodarki
  9. Turystyka
    1. Kościoły drewniane
    2. Ważniejsze zabytki
    3. Gospodarstwa Agroturystyczne
    4. Gospodarstwa Ekoturystyczne
  10. Kultura
  11. Sport
    1. Klasyfikacja szkół Powiatu Wadowickiego
    2. Kalendarz zawodów sportowych
    3. Uczniowskie Kluby Sportowe
  12. Nabór w urzędzie
  13. Zamówienia publiczne, przetargi
    1. Informacje z otwarcia ofert
    2. Plany zamówień publicznych
      1. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2020 roku
      2. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2019 r.
      3. Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Wadowicach w 2018 r.
    3. Zmiany do SIWZ - Przetargi
    4. Ogłoszenia - Przetargi
    5. Wyniki - Przetargi
    6. Umowy - Przetargi
  14. Konto bankowe Starostwa
  15. Prawo
  16. Geoportal Powiatu Wadowickiego
  17. Rejestr umów Starostwa Powiatowego w Wadowicach
  18. Petycje
  19. Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie i nieodpłatna mediacja
  20. Zarządzanie kryzysowe
    1. Dane kontaktowe PCZK
    2. Zasady postępowania podczas zagrożeń
      1. Burza
      2. Grad
      3. Katastrofy budowlane
      4. Mrozy
      5. Niewybuchy
      6. Powódź
      7. Śnieg na dachach
      8. Przesyłka niewiadomego pochodzenia
      9. Śnieżyce
      10. Upał
      11. Uwolnienie niebezpiecznych substancji
      12. W razie pożaru
      13. Wiatr
      14. Wichury
      15. Zagrożenie epidemiologiczne
      16. Zagrożenie radiacyjne
      17. Ukąszenie przez żmiję
      18. Terroryzm
      19. Informacja o podłożeniu ładunku wybuchowego
    3. Sygnały alarmowe
    4. Mapy osuwiskowe
    5. Mapy powodziowe
  21. Monitoring
  22. Mapa serwisu
  23. Inne ogłoszenia
Gminy Powiatu Wadowickiego
Serwisy WWW Gmin
Andrych�w
Kalwaria Zebrzydowska
Lanckorona
Strysz�w
Brze�nica
Tomice
Spytkowice
Wiprz
Mucharz
Wadowice

Ogłoszenie o zamówieniu nr 302161 - 2011 z dnia 18.11.2011r. na Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.; Domu Po



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.powiat.wadowice.pl


Wadowice: Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 302161 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki , ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1.Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji, jako samochody osobowe przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz muszą spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2003 Nr 32 póz. 262 ze zm.) bez jakichkolwiek odstępstw. 2.Samochody zaoferowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2011 roku, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 3.Samochody powinny posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. 4.Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodów przekazać Zamawiającemu karty pojazdów, aktualne świadectwa homologacji, książki gwarancyjne, książki przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi w języku polskim, 2 komplety kluczyków do każdego pojazdu oraz wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdów. 5.Odbiór samochodów nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę - zaakceptowanym przez Zamawiającego, znajdującym się najbliżej siedziby Zamawiającego 6.Wykonawca zobowiązany jest wymienić samochód, który nie spełni warunków odbioru na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o wadach, które może nastąpić w terminie do 1 miesiąca od daty odbioru samochodu. Koszt wymiany pokrywa Wykonawca. Z czynności odbioru samochodu wolnego od wad zostanie sporządzony dodatkowy protokół odbioru. 7.Zamawiający wymaga, aby samochody objęte były gwarancją na okres: - gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne (zwana dalej gwarancją mechaniczną) - min. 2 lata, - gwarancja na perforację elementów nadwozia min. 10 lat, - gwarancja na powłokę lakierniczą min. 3 lata, Podstawowe dane techniczne: 1.silnik pojemność 1800 - 2500 cm3 spełniający obowiązujące normy emisji substancji szkodliwych. 2.moc min. 110 KM 3.wersja długa (rozstaw osi min. 3400 mm) Wyposażenie standard: 1.Klimatyzacja z dodatkowym ogrzewaniem w przestrzeni pasażersko - ładunkowej 2.Elektryczne szyby przód 3.Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne 4.Centralny zamek 5.Silnik diesel (common rail) 6.Ilość miejsc siedzących szt. 8+1, 7.System kontroli trakcji: - zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie momentu obrotowego przekazywanego przez silnik w czasie jazdy; - zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem; - elektryczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania. 8.Wspomaganie układu kierowniczego 9.Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (przód) - w zależności od ilości przednich foteli; 10.Pełne przeszklenie 11.Przesuwane prawe drzwi boczne; 12.Drzwi tylne dwu skrzydłowe przeszklone, z wewnętrzną klamką, wycieraczką szyby i spryskiwaczem; 13.Immobilizer - blokada zapłonu 14.Radio-odtwarzacz CD z głośnikami 15.Obrotomierz 16.Regulacja wysokości fotela kierowcy 17.Podwójna kanapa pasażera z przodu 18.Hamulce tarczowe przód i tył 19.Regulacja kolumny kierowniczej 20.Siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa 21.Ogumienie letnie na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki - 4 szt., oraz dodatkowo komplet kół zimowych (ogumienie na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki) - 4 szt. 22.Pełnowymiarowe koło zapasowe 23.Osłony nadkoli przód/tył chlapacze przód/tył 24.Roczny pakiet ubezpieczenia AC, OC, NW i ASSISTANCE. 25.Tapicerka foteli w pojeździe jednakowa; 26.Kolor pojazdów nie metalik - do uzgodnienia z zamawiającym Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: 1.1 kpl atestowanych mocowań do wózka inwalidzkiego, komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego i zabezpieczenie osoby na wózku inwalidzkim. 2.podłoga antypoślizgowa na połowie pojazdu 3.trzeci rząd foteli 3 osobowych na pojedynczych stojakach (fotele z możliwością szybkiego demontażu) 4.homologacja przewozu osób niepełnosprawnych 5.oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przewozu osób niepełnosprawnych 6.Najazdy do wprowadzenia wózka.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty,
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty,
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty,
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty,
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum)]; foldery (fotografie) oferowanych samochodów; opis zabudowy wraz ze schematem rozmieszczenia foteli i wózka inwalidzkiego; certyfikaty na zastosowane materiały i wyposażenie, w tym do przewozu osób niepełnosprawnych; certyfikaty na pasy bezpieczeństwa; charakterystykę oferowanego samochodu (wyposażenie, parametry techniczne)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wadowicach ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, sekretariat pok nr 314 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.

 

Wadowice: Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 302161 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:

 

Pytanie:

W związku z w/w postępowaniem przetargowym proszę o informację czy Zamawiający dopuszcza samochody:

1. bez systemu kontroli trakcji?

2. bez systemu stabilizacji toru jazdy?

3. bez poduszki powietrznej pasażera?

4. bez wycieraczki tylnej szyby i spryskiwacza?

 

Odpowiedź na pytanie:

 

Zamawiający dopuszcza samochody:

  1. bez systemu kontroli trakcji
  2. bez systemu stabilizacji toru jazdy
  3. bez wycieraczki tylnej szyby i spryskiwacza

Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania samochodów bez poduszki powietrznej pasażera.

Ponadto Zamawiający dopuszcza zaoferowanie samochodów które nie posiadają regulacji kolumny kierowniczej.

 

 

W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych,  zmienia zapisy SIWZ nr WIZ.272.139.2011.PN i tak:

 

W ZAŁĄCZNIKU A do SIWZ nr WIZ.272.139.2011.PN Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Wyposażenie standard wykreśla się:

-          pkt 7,

-          pkt 19,

-          natomiast pkt 12 zmienia swoje brzmienie:

było:  Drzwi tylne dwu skrzydłowe przeszklone, z wewnętrzną klamką, wycieraczką szyby i spryskiwaczem;

winno być: Drzwi tylne dwu skrzydłowe przeszklone, z wewnętrzną klamką.

 

 

 

 

 

 

Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia do SIWZ oraz modyfikacje stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

 

Otrzymują:

1 x wykonawca

1 x www.powiat.wadowice.pl

1 x a/a (AN)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Numer ogłoszenia: 390864 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 302161 - 2011 data 18.11.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, fax. 033 8232433.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1.Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji, jako samochody osobowe przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz muszą spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2003 Nr 32 póz. 262 ze zm.) bez jakichkolwiek odstępstw. 2.Samochody zaoferowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2011 roku, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 3.Samochody powinny posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. 4.Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodów przekazać Zamawiającemu karty pojazdów, aktualne świadectwa homologacji, książki gwarancyjne, książki przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi w języku polskim, 2 komplety kluczyków do każdego pojazdu oraz wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdów. 5.Odbiór samochodów nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę - zaakceptowanym przez Zamawiającego, znajdującym się najbliżej siedziby Zamawiającego 6.Wykonawca zobowiązany jest wymienić samochód, który nie spełni warunków odbioru na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o wadach, które może nastąpić w terminie do 1 miesiąca od daty odbioru samochodu. Koszt wymiany pokrywa Wykonawca. Z czynności odbioru samochodu wolnego od wad zostanie sporządzony dodatkowy protokół odbioru. 7.Zamawiający wymaga, aby samochody objęte były gwarancją na okres: - gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne (zwana dalej gwarancją mechaniczną) - min. 2 lata, - gwarancja na perforację elementów nadwozia min. 10 lat, - gwarancja na powłokę lakierniczą min. 3 lata, Podstawowe dane techniczne: 1.silnik pojemność 1800 - 2500 cm3 spełniający obowiązujące normy emisji substancji szkodliwych. 2.moc min. 110 KM 3.wersja długa (rozstaw osi min. 3400 mm) Wyposażenie standard: 1.Klimatyzacja z dodatkowym ogrzewaniem w przestrzeni pasażersko - ładunkowej 2.Elektryczne szyby przód 3.Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne 4.Centralny zamek 5.Silnik diesel (common rail) 6.Ilość miejsc siedzących szt. 8+1, 7.System kontroli trakcji: - zapobiegający poślizgowi kół napędzanych poprzez zmniejszenie momentu obrotowego przekazywanego przez silnik w czasie jazdy; - zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem; - elektryczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania. 8.Wspomaganie układu kierowniczego 9.Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (przód) - w zależności od ilości przednich foteli; 10.Pełne przeszklenie 11.Przesuwane prawe drzwi boczne; 12.Drzwi tylne dwu skrzydłowe przeszklone, z wewnętrzną klamką, wycieraczką szyby i spryskiwaczem; 13.Immobilizer - blokada zapłonu 14.Radio-odtwarzacz CD z głośnikami 15.Obrotomierz 16.Regulacja wysokości fotela kierowcy 17.Podwójna kanapa pasażera z przodu 18.Hamulce tarczowe przód i tył 19.Regulacja kolumny kierowniczej 20.Siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa 21.Ogumienie letnie na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki - 4 szt., oraz dodatkowo komplet kół zimowych (ogumienie na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki) - 4 szt. 22.Pełnowymiarowe koło zapasowe 23.Osłony nadkoli przód/tył chlapacze przód/tył 24.Roczny pakiet ubezpieczenia AC, OC, NW i ASSISTANCE. 25.Tapicerka foteli w pojeździe jednakowa; 26.Kolor pojazdów nie metalik - do uzgodnienia z zamawiającym Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: 1.1 kpl atestowanych mocowań do wózka inwalidzkiego, komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego i zabezpieczenie osoby na wózku inwalidzkim. 2.podłoga antypoślizgowa na połowie pojazdu 3.trzeci rząd foteli 3 osobowych na pojedynczych stojakach (fotele z możliwością szybkiego demontażu) 4.homologacja przewozu osób niepełnosprawnych 5.oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przewozu osób niepełnosprawnych 6.Najazdy do wprowadzenia wózka..
  • W ogłoszeniu powinno być: Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1.Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji, jako samochody osobowe przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz muszą spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U z 2003 Nr 32 póz. 262 ze zm.) bez jakichkolwiek odstępstw. 2.Samochody zaoferowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2011 roku, kompletne, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 3.Samochody powinny posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie naszego kraju. 4.Wykonawca zobowiązany jest wraz z dostawą samochodów przekazać Zamawiającemu karty pojazdów, aktualne świadectwa homologacji, książki gwarancyjne, książki przeglądów serwisowych, instrukcje obsługi w języku polskim, 2 komplety kluczyków do każdego pojazdu oraz wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdów. 5.Odbiór samochodów nastąpi w miejscu wskazanym przez Wykonawcę - zaakceptowanym przez Zamawiającego, znajdującym się najbliżej siedziby Zamawiającego 6.Wykonawca zobowiązany jest wymienić samochód, który nie spełni warunków odbioru na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o wadach, które może nastąpić w terminie do 1 miesiąca od daty odbioru samochodu. Koszt wymiany pokrywa Wykonawca. Z czynności odbioru samochodu wolnego od wad zostanie sporządzony dodatkowy protokół odbioru. 7.Zamawiający wymaga, aby samochody objęte były gwarancją na okres: - gwarancja na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne (zwana dalej gwarancją mechaniczną) - min. 2 lata, - gwarancja na perforację elementów nadwozia min. 10 lat, - gwarancja na powłokę lakierniczą min. 3 lata, Podstawowe dane techniczne: 1.silnik pojemność 1800 - 2500 cm3 spełniający obowiązujące normy emisji substancji szkodliwych. 2.moc min. 110 KM 3.wersja długa (rozstaw osi min. 3400 mm) Wyposażenie standard: 1.Klimatyzacja z dodatkowym ogrzewaniem w przestrzeni pasażersko - ładunkowej 2.Elektryczne szyby przód 3.Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne 4.Centralny zamek 5.Silnik diesel (common rail) 6.Ilość miejsc siedzących szt. 8+1, 7.Wspomaganie układu kierowniczego 9.Poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (przód) - w zależności od ilości przednich foteli; 10.Pełne przeszklenie 11.Przesuwane prawe drzwi boczne; 12.Drzwi tylne dwu skrzydłowe przeszklone, z wewnętrzną klamką; 13.Immobilizer - blokada zapłonu 14.Radio-odtwarzacz CD z głośnikami 15.Obrotomierz 16.Regulacja wysokości fotela kierowcy 17.Podwójna kanapa pasażera z przodu 18.Hamulce tarczowe przód i tył; 19.Siedzenia wyposażone w pasy bezpieczeństwa 21.Ogumienie letnie na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki - 4 szt., oraz dodatkowo komplet kół zimowych (ogumienie na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki) - 4 szt. 22.Pełnowymiarowe koło zapasowe 23.Osłony nadkoli przód/tył chlapacze przód/tył 24.Roczny pakiet ubezpieczenia AC, OC, NW i ASSISTANCE. 25.Tapicerka foteli w pojeździe jednakowa; 26.Kolor pojazdów nie metalik - do uzgodnienia z zamawiającym Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych: 1.1 kpl atestowanych mocowań do wózka inwalidzkiego, komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego i zabezpieczenie osoby na wózku inwalidzkim. 2.podłoga antypoślizgowa na połowie pojazdu 3.trzeci rząd foteli 3 osobowych na pojedynczych stojakach (fotele z możliwością szybkiego demontażu) 4.homologacja przewozu osób niepełnosprawnych 5.oznakowanie pojazdu zgodnie z wymogami przewozu osób niepełnosprawnych 6.Najazdy do wprowadzenia wózka..

 

 


WIZ 272.139.2011.PN                                                                    Wadowice, 23.11.2011 r.

 

 

 

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu pn.

 

Wadowice: Zakup 3 samochodów (busów) 9 - cio miejscowych dla przewozu osób niepełnosprawnych dla: Domu Pomocy Społecznej im. Św. O. Rafała Kalinowskiego w Wadowicach, ul. Pułaskiego 5 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej w Wadowicach, ul. Parkowa 1 - 1 szt.; Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3 - 1 szt.
Numer ogłoszenia: 302161 - 2011; data zamieszczenia: 18.11.2011

 

W związku z otrzymaniem pytań dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przedmiotowym postępowaniu Starostwo Powiatowe w Wadowicach działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) uprzejmie wyjaśnia:

 

Pytanie 1

W pkt. „Podstawowe Dane Techniczne”: pkt 3 Zamawiający wymaga – wersja długa (rozstaw osi min. 3400 mm). W związku z tym pytanie czy Zamawiający dopuści pojazdy o rozstawie osi 3300 mm  ?

 

Odpowiedź na pytanie 1

Zamawiający nie dopuszcza pojazdów o rozstawie osi 3300 mm.

 

Pytanie 2

W pkt. „Wyposażenie standard”

 

  1. W pkt 19 Zamawiający wymaga – regulacji kolumny kierowniczej, w związku z tym pytanie, czy Zamawiający dopuści pojazdy bez regulowanej kolumny kierowniczej ?

odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazdy bez regulowanej kolumny kierowniczej – modyfikacji takiej Zamawiający dokonał, w dniu 22.11.2011 r. – zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego http://www.powiat.wadowice.pl/Ogloszenie-o-zamowieniu-nr-302161---2011-z-dnia-18.11.2011r.-3061.html

 

  1. W pkt. 21 Zamawiający wymaga – ogumienia letniego na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki – 4 szt., oraz dodatkowo komplet kół zimowych (ogumienie na felgach stalowych min. 16 cali + kołpaki) – 4 szt., w związku z tym pytanie, czy Zamawiający dopuści pojazdy na felgach stalowych 15 cali z kompletem kół zimowych na felgach stalowych o średnicy 15 cali ?

odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza pojazdów, które posiadają ogumienie letnie/zimowe na felgach stalowych 15 cali.

 

  1. W pkt. 26 Zamawiający określa – kolor pojazdu nie metalik – do uzgodnienia z Zamawiającym, w związku z tym pytanie do Zamawiającego czy dopuści pojazdy o kolorze – Białym niemetalizowanym.

odpowiedź: Zamawiający dopuszcza pojazdy w kolorze Białym – niemetalizowanym.

 

Pytanie 3

W pkt. Określającym gwarancję Zamawiający wymaga:

 

  1. Gwarancji na perforację elementów nadwozia min. 10 lat, w związku z tym pytanie czy Zamawiający dopuści pojazdy o gwarancji na perforację nadwozia na okres 8 lat (96 miesięcy)?

odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza pojazdów o gwarancji na perforację nadwozia na okres 8 lat (96 miesięcy)

 

  1. Gwarancji na powłokę lakierniczą min. 3 lata, w związku z tym pytanie czy Zamawiający dopuści pojazdy o gwarancji na powłokę lakierniczą na okres 2 lat (24 miesiące)?

odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza pojazdów o gwarancji na powłokę lakierniczą na okres 2 lat (24 miesiące)

 

 

Jednocześnie zamawiający informuje, iż powyższe pytania i odpowiedzi, wyjaśnienia do SIWZ oraz modyfikacje stanowią jej integralną część, a przy tym z uwagi na ich zakres i charakter oraz termin wprowadzenia, nie wpływają na konieczność przedłużenia terminu składania ofert. Nie są tym samym spełnione przesłanki wynikające z art. 38 ust. 6 ustawy PZP. Dlatego też zamawiający zawiadamia iż, termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie, podobnie jak i godziny składania i otwarcia ofert oraz miejsce pozostają bez zmian.

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1 x wykonawca

1 x www.powiat.wadowice.pl

1 x a/a (AN)

Pliki do pobrania:

SIWZ WIZ 272.139.2011.PN.doc (Rozmiar: 211456 bajtów)
Projekt i program Interhead.pl
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Cookies.
|